OF ze timmeren me in elkaar omdat ze denken dat ik homo benOF ze jaten mn cameraquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen wat uitgerangeerde criminelen van je denken
[afbeelding]
Of je doet panisch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OF ze timmeren me in elkaar omdat ze denken dat ik homo benOF ze jaten mn camera
Kom jij daar morgen dan maar stofzuigenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of je doet panisch.
[afbeelding]
Ik heb al met de beschuitfabriek gebeld om te vertellen dat ik beschikbaar ben jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
Alfristi
Lex, heb je al meer zin gekregen om werk te gaan zoeken na 1 dag eigenlijk...?
[afbeelding]
Ja. Als jij had doorgeleerd had je ook leuk werk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom jij daar morgen dan maar stofzuigenMaar nee meneer zit lekke rachter een bureau bootjes te tekenen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb al met de beschuitfabriek gebeld om te vertellen dat ik beschikbaar ben ja
lekker makkelijk toch. Niks doen en geld vangen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
Maar dan komt toch ook weer de vraag bij me op... waarom heb je dat niet een paar maanden geleden al gedaan...?
[afbeelding]
ten eerste omdat ik toen regeltechnisch daar niet MOCHt werken, en ten tweede: belangst.... Ik ben echt ziek als ik moet bellenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Zie je wel dat het werkt
Maar dan komt toch ook weer de vraag bij me op... waarom heb je dat niet een paar maanden geleden al gedaan...?
[afbeelding]
ik vang geen geldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lekker makkelijk toch. Niks doen en geld vangen.
Waarom mocht je daar niet werken dan...?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ten eerste omdat ik toen regeltechnisch daar niet MOCHt werken, en ten tweede: belangst.... Ik ben echt ziek als ik moet bellen![]()
Gewoon werken en niet zeikenquote:
Uitzendregels... per 1 juni mag ik er weer werken, dus veel eerder bellen (of schrijven) had geen zin.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom mocht je daar niet werken dan...?
En dan stuur je toch een brief.....? En was je nu niet ziek dan....?
[afbeelding]
Dus je mocht een paar maanden niet werken, en toch moet je nu de reclassering (of weet ik wat je nu moet doen... hoe heet dat eigenlijk...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uitzendregels... per 1 juni mag ik er weer werken, dus veel eerder bellen (of schrijven) had geen zin.
Alles kan. Is maar net hoe graag je zelf wilt.quote:
ik mocht een paar maandne niet biuj dat bedrijf via dat uitzendbureau werken, flexwet, dan zouden ze me in vaste dienst moeten nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus je mocht een paar maanden niet werken, en toch moet je nu de reclassering (of weet ik wat je nu moet doen... hoe heet dat eigenlijk...) in...?
[afbeelding]
Ik reageer op alles wat ik kan... Alleen willen ze vaak specifieke ervaring, of jongere mensen, en dan val ik net buiten de boot.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles kan. Is maar net hoe graag je zelf wilt.
Volgens mij zoek jij naar de perfecte baan die er niet is
Gek toch dat er 500.000 facatures zijn. Ik vind het dan echt knap dat jij geen werk kan vinden.
als ze jou in diens nemen krijgt dat bedrijf een smak geld dat wil jij niet weten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik mocht een paar maandne niet biuj dat bedrijf via dat uitzendbureau werken, flexwet, dan zouden ze me in vaste dienst moeten nemen.
en het heet reïntegratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |