morgen van 11 tot 12 rijles en van 13 tot 17 werken... afstand rijschool <---> werk = 1 minuut fietsenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dag Lexie
We:rkse morgen
[afbeelding]
opvliegersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg ik-ben-een-vrouw-in-de-overgang-achtig
[afbeelding]
Dan neem je je zak-camera mee en houd je die in je zakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen van 11 tot 12 rijles en van 13 tot 17 werken... afstand rijschool <---> werk = 1 minuut fietsen
afstand huis <--> rijschool/werk = met tegenwind 25 minuten, wind in de rug 20...
dat word dus een uur in Lwd rondhangen, zonder camera, want die word geheid gejat op mn werk
in Adam R dam wel.. en mn zak camera in mn zak houden --> lijkt het alsof ik een erectie hebquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan neem je je zak-camera mee en houd je die in je zak
Je voelt je wel veilig in een stad als A'dam/R'dam
[afbeelding]
Wel de lifelines aan he jongensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan gaan we een FBG-op't-water-meet houden?![]()
Loosdrecht is wel oke jaEn idd, die fijne hobbels op het IJsselmeer zijn alleen leuk in een catamaran
[afbeelding]
Nadeel van motorboot....zeker als je wind mee hebt is dat je de hele tijd in die benzine/diesellucht zitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef Fugie het volgende:
zeile is wel leuk, maar chillen op een motorjacht trekt me nu meer. Ben nog luier geworden dan ik al was denk ik
Wat kan jou het schelen wat uitgerangeerde criminelen van je denkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in Adam R dam wel.. en mn zak camera in mn zak houden --> lijkt het alsof ik een erectie heb![]()
ach, morgen hebben twee collegas iig vrij... eentje heeft een afspraak bij de reclassering, de ander is naar agressietherapie
zeg daar zijn ook oplossingen voorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nadeel van motorboot....zeker als je wind mee hebt is dat je de hele tijd in die benzine/diesellucht zit![]()
Zeilen is wat dat betreft helemaal top!
van die 3 poten neerzettenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
onze straat dient weer eens als testparcours voor crossauto's
Niet meer dan logischquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
onze straat dient weer eens als testparcours voor crossauto's
Op wat voor een gebakkie heb jij gedobberd dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nadeel van motorboot....zeker als je wind mee hebt is dat je de hele tijd in die benzine/diesellucht zit![]()
Zeilen is wat dat betreft helemaal top!
Moet je ook maar niet zo wazig uit je doppen zitten te kijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef Fugie het volgende:
en met zeilen als we gingen geipen kreeg ik altijd die kutgiek tegen me kop aanWas echt standaard de lul
En als Hugster nou de giek tegen zijn harses krijgt over boord slaat en dan afzinkt naar de bodem?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op Loosdrecht moet je max 10 mins zwemmen tot je kunt staan
[afbeelding]
Da's idd best guitig spul jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:45 schreef ook_gek het volgende:
ik ben heel vaak op de kaag gaan varen.
De boot ligt op kaag eiland. Mooie jachten bouwen ze daar ook. Dat is gewoon niet meer leuk
Hugo heeft een eigen zwemvestquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En als Hugster nou de giek tegen zijn harses krijgt over boord slaat en dan afzinkt naar de bodem?![]()
Worst case scenario maar toch
En zwembandjes?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hugo heeft een eigen zwemvest
[afbeelding]
OF ze timmeren me in elkaar omdat ze denken dat ik homo benOF ze jaten mn cameraquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen wat uitgerangeerde criminelen van je denken
[afbeelding]
Of je doet panisch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OF ze timmeren me in elkaar omdat ze denken dat ik homo benOF ze jaten mn camera
Kom jij daar morgen dan maar stofzuigenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of je doet panisch.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |