ijsmeis en TF dusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 in de kofferbak maar? Als ze niet te groot en zwaar zijn passen er ook wel 2 in![]()

je moet ook altijd patsen hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 in de kofferbak maar? Als ze niet te groot en zwaar zijn passen er ook wel 2 in![]()

Heb ijmeis dan liever naast me op de passagiers stoel.quote:

Nee hoor, iemand vertelde me dat eens op een meeting, hij schijnt het uitgeprobeert te hebbenquote:

Muahahaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ijmeis dan liever naast me op de passagiers stoel.

Duitsche banners zijn Gayquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ehhh ... alsof gay's geen man willen zijn
je bedoelt toch niet onsch, he?

heel simpel, jij weegt weinig, dus merk ik er niet zoveel van dan wanneer bijvoorbeeld Hugo bij me in de auto zitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Muahaha![]()
Waarom eigenlijk? Zodat je zelf de ruimte hebt?

Dan zit ie achterin. Nóg erger.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel simpel, jij weegt weinig, dus merk ik er niet zoveel van dan wanneer bijvoorbeeld Hugo bij me in de auto zit![]()

ik heb ook al eens in mijn eigen kofferbak gelegen in mijn vorige 155quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand vertelde me dat eens op een meeting, hij schijnt het uitgeprobeert te hebben![]()

Ik zei een paar posts eerder dat ik niemand op de achterbank wou hebbenquote:

quote:

naakt vastgebonden met duct tapequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ook al eens in mijn eigen kofferbak gelegen in mijn vorige 155![]()

LOL, ik zelf nog niet, heb wel de kinderen van Leon er eens in gedruktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ook al eens in mijn eigen kofferbak gelegen in mijn vorige 155![]()

*gromt*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei een paar posts eerder dat ik niemand op de achterbank wou hebbenMax 1 passagier dus. Helemaal ook omdat er toch al bagage mee moet voor de overnachting en eventueel BBQ?

1 passagier als contragewichtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
Op de Ring zelf wil ik ook geen volle auto mee hebben, kwam in m'n eentje al amper de stijle heuvel op na 1 van de bochten![]()

Ik heb nog dakdragers, wil je op het dak dan?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |