WTF moet ik in zeeland doen dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zat jij niet in zeeland?en die andere mafkees M5 ook?

Hier gaat iets grandioos misquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zat jij niet in zeeland?en die andere mafkees M5 ook?

Zal je net zien dat hij heeft gezopen die avond ervoor en pas net slaapt, mooi niet dat hij dan wakker wordt van je duimquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel irritant elke ochtend een half uur met je duim omhoog staan in de garage![]()

elke zaterdag en zondag ochtend hetzelfde liedje met die hufter jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal je net zien dat hij heeft gezopen die avond ervoor en pas net slaapt, mooi niet dat hij dan wakker wordt van je duim
[afbeelding]

als ballebek gaat dan met hem natuurlijk. Heb al een aantal keer een hele leuke road trip gehad met hem. Altijd leuk met die gozerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ook_gek -> Scheveningen. Die kan wel meeliften met Googol of Ballebek.

Ik neem aan dat jij hem laat weten van deze meeting, aangezien we hem hier verder weinig zien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ballebek gaat dan met hem natuurlijk. Heb al een aantal keer een hele leuke road trip gehad met hem. Altijd leuk met die gozer![]()

Ik zit tegenwoordig meer in R'damquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:41 schreef BaraCuda het volgende:
Ik weet dat bo in adam woont...fbg in utrecht en in zeeland zat M5 toch?
Oh en ijsmeis natuurlijk limburg

toen interesseerde me het nog en dacht ik na voordat ik op de knop druktequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, ik zit net je Nordschleife foto's te bekijken, en vroeger maakte je mooiere foto's, hoe komt dat toch?

Ik geef het opquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig meer in R'dam
[afbeelding]

hufterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik geef het op
Ik ben naar m'n nest![]()
Bijna weekend![]()

WTF je hebt het bewaardquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
Dit klinkt wel heel Zeeuws ja
[afbeelding]

Ik heb wel meer meuk bewaardquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WTF je hebt het bewaard![]()
klinkt meer gronings vind ik

dat je er niet bij hoortquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
ja, ik ben een noobmaar wat betekenen die fanboy-banners?

Het is geen gronings dat kan ik je wel zeggenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WTF je hebt het bewaard![]()
klinkt meer gronings vind ik

Dat is om het kliekje van de echte mannen te scheidenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
ja, ik ben een noobmaar wat betekenen die fanboy-banners?

1 in de kofferbak maar? Als ze niet te groot en zwaar zijn passen er ook wel 2 inquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus met 2 voorin, 3 op de achterbank en 1 achterin de kofferbak over de ring?

willen ze geen echte man zijn?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is om het kliekje van de echte mannen te scheiden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |