Bron Yahoo Newsquote:Former Military Air Traffic Controller Claims Comet Collision with Earth on May 25, 2006
KEALAKEKUA, Hawaii, April 13 /U.S. Newswire/ -- Eric Julien, a former French military air traffic controller and senior airport manager, has completed a study of the comet 73P Schwassmann- Wachmann and declared that a fragment is highly likely to impact the Earth on or around May 25, 2006.
Comet Schwassman-Wachmann follows a five-year orbit that crosses the solar system's ecliptic plane. It has followed its five year orbit intact for centuries; but, in 1995, mysteriously fragmented. According to Julien, this is the same year that a crop circle appeared showing the inner solar system with the Earth missing from its orbit. He argues the "Missing Earth" crop circle was a message from higher intelligences warning humanity of the consequences of its destructive nuclear policies. He links this crop circle to May 25, 2006, and identifies the comet Schwassmann-Wachman as the subject of higher intelligence communications.
Using NASA simulations of the comet's path, Julien concludes that impact is likely around May 25 precisely when the comet crosses the Earth's ecliptic plane. While the first fragment will cross at approximately 10 million miles, lagging fragments threaten to collide. While astronomers have stated that the comet poses no direct threat, Julien argues that some fragments are too small to observe. Astronomers have predicted possible meteor showers indicating some cometary debris will enter the atmosphere.
Julien argues that the kinetic energy of even a 'car sized' fragment will impact the Earth with devastating effect. He concludes the May 25 event is tied in to the Bush administration's policy of preemptive use of nuclear weapons against Iran, and the effect of nuclear weapons on the realms of higher intelligences. Regarding its importance, Julien declares: "we have to save lives when we have such information to share with the public". He further claims it important "to preserve all data, historical artifacts and precious material in the event of such a collision." Julien predicts that the comet collision will occur in the Atlantic Ocean between the Equator and the Tropic of Cancer, and generates 200 meter waves. Julien concludes that "each person with this information has to take responsibility to warn potential victims."
His article, "May 25, 2006: The Day of Destiny" is available at: http://www.exopoliticsinstitute.org/EricJulien-En.htm
quote:Over de 73P/Schwassmann-Wachmann 3:
Apparition of 2006:
The next predicted perihelion date is 2006 June 7 and the comet will pass 0.0735 AU from Earth on May 13, being only slightly farther away than during the original discovery apparition of 1930.
C. W. Hergenrother (Lunar and Planetary Laboratory) recovered the brightest component, referred to as "C", while using the 1.2-m reflector at Mount Hopkins on 2005 October 22. He gave the magnitude as 19.3 and said the strongly condensed coma was 6 arcsec across.
There was also a fan-shaped tail extending 8 arcsec in PA 300°. Component "B" was found at by J. A. Farrell (Jemez Springs, New Mexico, USA) on 2006 January 6, while using a 41-cm reflector. He gave the magnitude as 18.8-19.0, which was then just over three magnitudes fainter than component "C".
The next component found did not match the prediction for any previously observed component and set the stage for many new discoveries as the comet approached perihelion.
This new component was labelled "G". It was independently found by R. A. Tucker (Tucson, Arizona, USA) on February 20 and 22, and E. J. Christensen on Mt. Lemmon Survey images obtained on February 24.
The magnitude was given as 17.2. Component "H" was discovered by R. Kowalski on March 4. Components "J", "K", and "L" were found by R. E. Hill and Christensen at Mt. Lemmon on March 5. Components "M" and "N" were independently found by P. Birtwhistle (Great Shefford, Berkshire, England) and Chistensen on March 23. Components "P", "Q", "R", and "S" were located at Mt. Lemmon during the period of March 23 to 25.
quote:28/4/06 Brokstukken komeet geen gevaar voor Aarde
De brokstukken van de uiteenvallende komeet 73P/Schwassmann-Wachman 3 vormen geen gevaar voor de Aarde. Dit heeft de NASA laten weten. Omstreeks 13 mei nadert de periodieke komeet de Aarde tot op 11,7 miljoen km, wat naar astronomische begrippen relatief dichtbij is.
De verschijning van de komeet, die om de 5,4 jaar rond de Zon draait, leidde tot opwinding in de wereld van astronomen. Het hemellichaam desintegreert immers, waarbij de Hubble Ruimtetelescoop vaststelde dat met meer dan 36 stuks het aantal fragmenten veel hoger was dan men via observaties op de grond dacht. Tevens verloopt het uiteenvallen hierarchisch gestructureerd: fragmenten vallen in nog kleinere stukjes uiteen. Tientallen minifragmenten vliegen aldus in het zog van de grotere.
Indianenverhalen
Op het internet doken al verhalen op dat brokstukken op de Aarde zouden inslaan. Wat de NASA ertoe aanzette om die indianenverhalen meteen naar de prullenbak te verwijzen en formeel te zeggen dat er geen inslag zal zijn, dat er geen tsunami's zullen ontstaan en dat geen soorten zullen worden uitgeroeid. Veel van de fragmenten gaan nog op minstens acht miljoen km van ons blijven, wat meer dan twintig keer de afstand van de Aarde tot de Maan is, aldus astronomen.
Geen zeldzaamheid
Uiteenvallende kometen zijn geen pure zeldzaamheid. Toch gaan astronomen van de dichte passage gebruik maken om via hun telescopen meer te leren over de oorzaak en de dynamiek van deze en andere komeetsplitsingen, zegt de Volkssterrenwacht Urania in Hove.
Het hemellichaam is in 1930 ontdekt door de Duitsers Arnold Schassmann en Arno Arthur Wachmann. Het werd ondanks zijn korte omlooptijd pas in 1979 opnieuw gezien. Bij een passage in 1985 zag niemand de komeet, zegt de gezaghebbende site space.com. Vanaf 1995 werd vastgesteld dat de staartster desintegreerde.
Horace Smith, Verenigde Statenquote:If the current pace of sky-sweeping surveys is extrapolated into the future, on the order of 10,000 NEOs with some risk of impact over the next 100 years are likely to be cataloged by 2018, Schweickart forecast. The chances are better than even that none of these 10,000 will actually hit Earth in those 100 years.
“The important fact, however, is that a substantial number of them will appear as though they may be headed for impact,” Schweickart advised. Today, of the 104 currently on impact listings, “two have an elevated risk, and we are watching them closely,” he said.
At present, the two asteroids on that “keep an eye on them” roster
“Extrapolating to 2018, we may have as many as 200 in a similarly elevated attention category and of growing concern to the general public,” Schweickart reported Saturday. “Therefore, it is certainly possible, if not likely, that in the time frame of the next 12 years we — the world — may well be in a position where we need to take action to ensure that we will be able to carry out a deflection mission if needed,” he said.
The U.S. Congress amended the Space Act in 2005 to charge NASA with responsibility to “detect, track, catalog and characterize” NEOs wider than 460 feet (140 meters) in diameter. However, thus far Congress has come up short on actually assigning the responsibility to take action, should one of these objects be discovered headed for a collision, Schweickart pointed out.
There is a bit of good news forthcoming, Schweickart explained. Congress did require NASA to provide by the end of 2006 an analysis of possible alternatives that could be employed to divert an object on a likely collision course with Earth. In response to this congressional directive, NASA is about to announce a process for carrying out this mandate.
discussie'tje over de graancirkels:quote:Update 73P/Schwassmann Wachmann
Het wordt iedere dag steeds spannender rondom de komeet 73P/Schwassmann Wachmann 3. We houden je daarom de komende week op de hoogte van de ontwikkelingen rondom deze komeet met kaartjes, foto's en informatie. Vandaag is het 9 mei en dat betekent dat fragment C is aangekomen bij Cygnus.
Fragment B bevindt zich rond middernacht in de buurt van de ster Vega in het sterrenbeeld de Lier (Lyra). Door recente uitbarstingen is de helderheid van dit fragment de afgelopen dagen verhoogd. Volgens Italiaanse waarnemers is de helderheid nu magnitude 5. Waarschijnlijk breekt de komeet in nog meer stukken uiteen.
Op dit moment racen meer dan 60 fragmenten van de komeet 73P langs de aarde. De topsnelheid is bijna 18.000 kilometer per uur. Er is echter geen kans dat de komeet inslaat. Tussen 12 en 14 mei bevinden de delen van de komeet zich het dichtst bij de aarde. Dan is de afstand nog steeds bijna 10 miljoen kilometer.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Grappig, die graancirkel... dat zou een voorstelling van het zonnestelsel (t/m Mars) op 25 mei zijn? Klopt dus geen zak van.
Dit is de graancirkel:
En dit het zonnestelsel t/m Mars op 25 mei a.s.:
Zoek de verschillen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Éen planeet minder.
Die graancirkel klopt dus wel degelijk.![]()
Game on...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:40 schreef Neutrino het volgende:
In de juiste volgorde: Mecurius, Venus, Aarde, Mars..
Trek in het zonnestelselplaatje een rechte lijn door Mecurius, Venus en Mars.
Kijk nu naar het graancircel plaatje.. En je ziet dus dat Mars op de verkeerde plaats staat...
Klopt dus helemaal niet...
jij bent nog niet jarig meneertjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:47 schreef BaggerUser het volgende:
och ben de dag er op jarig dus hij slaat niet in
mooi stukje vuurwerk op je verjaardagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:47 schreef BaggerUser het volgende:
och ben de dag er op jarig dus hij slaat niet in
Ha, ik hou het droog!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef VD het volgende:
[afbeelding]
Tofjes, Zeist aan zee. Doet de waarde van m'n huis goed..
Tilburg blijft ook droog, ben dan met een half uurtje rijden bij zee... Ook niet verkeerd. En m'n schoonmoeder woont in Zeeuws Vlaanderen dus daar blijft niets van over...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef VD het volgende:
[afbeelding]
Randstad en Friesland, big dealquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tilburg blijft ook droog, ben dan met een half uurtje rijden bij zee... Ook niet verkeerd. En m'n schoonmoeder woont in Zeeuws Vlaanderen dus daar blijft niets van over...
Als dit scenario écht uitkomt blijft er trouwens niet veel over van NL, maar 1/3 zo ongeveer. Dat doet je toch ook wel denken.
6 uur als ik de verhalen mag geloven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef VD het volgende:
Mocht dat ding trouwens daadwerkelijk inslaan, hoeveel tijd zit er dan tussen het moment van inslag en het verzuipen van Verdonk?
Kom met z'n allen naar Arnhem!! Gaan we daar op de Posbank bier drinken met uitzicht op de tsunamiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:45 schreef VD het volgende:
Tijd zat om rustig naar de Ardennen te rijden..
gaan we samen doodquote:
Dan is dit toch ook een van mijn laatste postsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Blackletter het volgende:
[..]
gaan we samen dooddas wel een mooi einde
![]()
Het is dan te nat voor de hel toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het is jezus die terug komt en hel op aarde brengt![]()
* Pakspul staat 26 mei met z'n surfplank op de damquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:54 schreef VD het volgende:
Zegge, is er nog 'iemand' een schip aan het bouwen? Ergens op het droge? Zo ja, dan wil ik graag mee..
Alleen jammer dat 10 miljoen anderen ook die kant uit willen dan, qua filesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:45 schreef VD het volgende:
Tijd zat om rustig naar de Ardennen te rijden..
Zit ik op 2 hoog hoog genoeg?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef VD het volgende:
[afbeelding]
Niet veel mensen weten wat er staat te gebeurenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Shake het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 10 miljoen anderen ook die kant uit willen dan, qua files![]()
![]()
nouhou..... als ze die kuilen nou diep genoeg graven kunnen die de boel redelijk opvangenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet veel mensen weten wat er staat te gebeurenEn het zal vrijdag ook wel lekker druk zijn aan zee, en dan vooral ook veel Duitsers
![]()
Wat denk je zelf?quote:
Dan trek ik toch gewoon mijn zwembroek aanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Je woont in Zantvoort, en het golfje zou ongeveer tot Utrecht komen![]()
Twee hoog is toch nog steeds 3 meter onder het zee niveau?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Je woont in Zantvoort, en het golfje zou ongeveer tot Utrecht komen![]()
Ach, er zullen vast wel mensen zijn die iemand die in buitenaardse wezens gelooft eerder geloven dan de NASA... dus waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef most_wanted het volgende:
Zijn er werkelijk mensen bang?
sure .....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:54 schreef VD het volgende:
Zegge, is er nog 'iemand' een schip aan het bouwen? Ergens op het droge? Zo ja, dan wil ik graag mee..
Goed idee!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:05 schreef Tatutatu het volgende:
Ik ben goed voorgebereid, net een nieuwe zwemband gekocht!
Dus ik zwem straks gewoon richting Duitsland..
[afbeelding]
nopes, donderdag avond zijn we nog samen (quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Blackletter het volgende:
[..]
gaan we samen dooddas wel een mooi einde
![]()
Ga ff soppen, kom over 10 minuten terug.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:
kun je ook een drenkelingsboot maken van opgeblazen condooms
Dit vraag ik me ook wel eens afquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:37 schreef DaMart het volgende:
Ach, zaterdag zit ik hier nog steeds droog hoor... zo'n vloedgolf zou eerst door het kanaal moeten, en Engeland en Frankrijk zouden dan gene ondergelopen land hebben, volgens dat kaartje... het lijkt me dat het kaneel een en ander wel afremt. Bovendien heb ik al eens gelezen, toen na de tsunami in Azië, dat de Noordzee te ondiep is om een vloedgolf van meters hoog voort te brengen...
el ninjo krijg je dan weer?quote:Op woensdag 24 mei 2006 04:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar zou het ook gevolg voor de golfstroom hebben?
Geen id maar als die stil komt te vallen dan hebben we nog grotere probleemquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef VD het volgende:
[afbeelding]
jaaaaaa, altijd handig als je bank is weggespoeldquote:Op woensdag 24 mei 2006 04:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daarnaast is het handig om je bakpassen etc bij je te houden.
dude, dus ik moet van vlissingen naar oost brabant lopen in een uurtje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 04:43 schreef BaajGuardian het volgende:
whehe
nou ok even serieus, als het echt tot een inslag komt, is het aan te raden absoluut niet met de auto te vertrekken want dat doet 80% van de nederlandse bevolking, pak of een fiets of gemotoriseerd 2wielsel of desnoods wandel je, de eerste golf kost wel een uurtje om nederland te bereiken.
zwemmenquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:42 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dude, dus ik moet van vlissingen naar oost brabant lopen in een uurtje?
Ach, als het X-files verhaal uit blijkt te komen, dan vertrek ik ook wel richting het oosten hoor...quote:Op woensdag 24 mei 2006 03:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook wel eens afik ga iig niet blijven wachten, als ik ook maar 1 teken zie van inslag dan ben ik pleite
Gezellig dagje aan zee is wel wat makkelijker gewordenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:33 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zit wel veilig in Amstenrade (Zuid-Limburg)
Maargoed als eht gebeurd is het een ramp en zal de bios vrijdag dicht zijn ofzo.. en ik wil dan naar de bios met een hele leuke meid![]()
Mja ben dan alleen bang dat het hier dan drukker wordt kwa bevolking, Limburg is nu zo mooi, laat die komeet maar in de grote oceaan inslaan ofzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gezellig dagje aan zee is wel wat makkelijker geworden
Och... is maar tijdelijk. Dat polderen we in no-time weer inquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gezellig dagje aan zee is wel wat makkelijker geworden
Half Nederland inpolderen? mwa duurt wel even.. denk dat van de steden (en inwoners) niet veel meer over is..quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och... is maar tijdelijk. Dat polderen we in no-time weer in
Hier in Zuid-Limburg nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef cikolata het volgende:
het is al aan het gebeuren... de golf daalt nu in druppels op ons neer...![]()
Staat de A2 al vol?quote:
Dat wil dan weer zeggen dat het met de drukte hier in het oosten van het land dan wel weer mee zal vallenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Half Nederland inpolderen? mwa duurt wel even.. denk dat van de steden (en inwoners) niet veel meer over is..
nee ik blijf lekker in mn bedje liggenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Staat de A2 al vol?![]()
Hoorde daarnet op de radio dat ze 300KM file verwachten, dus vertrek nu maar alvast
Idd ik vind dat ook wel een beetje vreemd, aan de achtere kant moet je ook denken hoe hoog de landen boven het zeespiegel is, Nederland is net zo'n beetje als New Orleans, de dijken zullen het echt niet houden. Maar toch vind ik iets niet kloppen aan dit verhaal, maar wat, ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als het X-files verhaal uit blijkt te komen, dan vertrek ik ook wel richting het oosten hoor...
Alleen denk ik niet dat er ook maar iets gaat gebeuren. En zo wel, zie mijn vorige post. Zo'n golf zou dan eerst door het Kanaal (waarom typte ik gisterenavond kaneel?) moeten, waarbij volgens dat kaartje Engeland en Frankrijk droog blijven... dan vind ik die kaartje niet heel serieus te nemen...
Nog even wat aantrekkingskracht erbij en je hebt het zomaarquote:
Gaat er toch langsaf op deze foto? Of kijk ik zo raar?quote:
Wauw!! Krijgen we ze alle vierquote:
50% kans dat er 1 inslaat. 10% kans dat er 4 inslaat en 40% kans dat de wereld tussen nu en paar miljoen jaar in 1 keer vergaat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wauw!! Krijgen we ze alle vier??
Van mij mogen ze trouwens wat meer naar het zuidwesten, om die puinhoop van een Afrika eens een keer op te lossen![]()
Is dit je werkelijke kamer? En wil je die vlag van Apple ook verkopen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik heb nog een luchtbed!![]()
[afbeelding]
Kun je die jongens nog zien vanaf de Aarde?? Niet dat dat gaat lukken met dit kutweer, maar toch....quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:45 schreef Simmertje het volgende:
Ze vliegen er net overheen
Even kijken of dit een beter plaatje is
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Nou fijn, dank je.......je wil mijn familie dood?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van mij mogen ze trouwens wat meer naar het zuidwesten, om die puinhoop van een Afrika eens een keer op te lossen![]()
Het lijkt ver, toch is her erg dichtbij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:45 schreef Simmertje het volgende:
Ze vliegen er net overheen
Even kijken of dit een beter plaatje is
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ja dat is zeker wel mogelijk mits het een beetje helder weer isquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kun je die jongens nog zien vanaf de Aarde?? Niet dat dat gaat lukken met dit kutweer, maar toch....
Niet te vreden?? Oke dan mag er van mij een brokstuk van 100 bij 100 KM gaan inslaan met een snelheid van 180.000km/hquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou fijn, dank je.......je wil mijn familie dood?
Nee, sorry.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:44 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Is dit je werkelijke kamer? En wil je die vlag van Apple ook verkopen?
Ja die had ik reeds gezien, maar is helaas niet helemaal wat ik zoek. Toch bedankt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Plaatje is van het internet.
Volgens mij staat er hier 1 te koop, maar het plaatje doet het niet.
http://www.marktplaats.nl/
(zoeken met: apple sherlock)
De New World Order laat het gewoon gebeurenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=25962
Ik heb hier foto's van een reptillian in de HAARP Control Room, maar als ik ze publiceer, riskeer ik een levenslange gevangenisstraf. Dus dat kan ik helaas niet doen, maar neem gerust van mij aan dat het zo is!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De New World Order laat het gewoon gebeuren![]()
De amrikaanse overheid heeft dat ding aangetrokken met de hoop dat hij op Irak/Iran instaatquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=25962
Live vanuit Noorwegen is ook leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:29 schreef P8 het volgende:
ik zit gelukkig op 1400 meter boven zeeniveau![]()
maar waar gaat dat ding nou inslaan, en is het 100% zeker?
Dan kun je heel Zeeland, Zuid Holland, Noord Holland, Friesland, Groningen, Flevoland, Utrecht gaat evacueren. En misschien nog wel meer provincies.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:29 schreef P8 het volgende:
ik zit gelukkig op 1400 meter boven zeeniveau![]()
maar waar gaat dat ding nou inslaan, en is het 100% zeker?
is het mijn eigen schuld dat ik de link tussen mijn vraag en jouw anwoord niet zie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan kun je heel Zeeland, Zuid Holland, Noord Holland, Friesland, Groningen, Flevoland, Utrecht gaat evacueren. En misschien nog wel meer provincies.
Tja waar dump je al die mensen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan kun je heel Zeeland, Zuid Holland, Noord Holland, Friesland, Groningen, Flevoland, Utrecht gaat evacueren. En misschien nog wel meer provincies.
Ik wil wel een paar Fokkers onderdak biedenquote:
Ik zit in Zuid-Limburgquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gewoon blijven waar je bent![]()
zit nederland straks ook niet meer vol
Verdonk kan niet verzuipen, want ze is recht door zee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef VD het volgende:
Mocht dat ding trouwens daadwerkelijk inslaan, hoeveel tijd zit er dan tussen het moment van inslag en het verzuipen van Verdonk?
Dat ligt eraan hoe laat he. Het kan 25 mei heel laat in Amerika gebeuren, maar dan is het dus 26 mei heel vroeg hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:19 schreef VD het volgende:
Was het trouwens niet 25 mei?
Ik in Leiderdorp, Biertje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit in Leiden, dus ik ben zo dood als een pier. Tenzij ik naar Enschede vlucht waar familie van mij zit.
Sorry heb jou vraag niet goed gelezenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:42 schreef P8 het volgende:
[..]
is het mijn eigen schuld dat ik de link tussen mijn vraag en jouw anwoord niet zie?
Hangt vanafquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ikke zit in ypenburg, zuidholland, wel hoog huis dus sleep alles wel naar boven
Huisje zal wel blijven staan neem ik aan
We kunnen de zwembroeken dus wel in de kast latenquote:Zelf indien er een grote tsumani op de Atlantische Oceaan ontstaat, zal Nederland daar weinig schade van ondervinden. “De Noordzee is vrij ondiep en daardoor zal de vloedgolf veel energie verliezen wanneer die de Noordzee bereikt”, aldus Van Eck.
Tsumaniquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef DaMart het volgende:
http://www.pi.net/planet/show/id=74127/contentid=537072/sc=378bc9
[..]
We kunnen de zwembroeken dus wel in de kast laten
Laat je niet 100% wijs maken en wees alsnog alert hierop.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gehoord en/of gelezen, weet alleen niet meer waar. En zoals ik eerder al zei: het Kanaal zal ook wel een hoop energie eruit halen en een eventuele golf grotendeels tegenhouden...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Laat je niet 100% wijs maken en wees alsnog alert hierop.
is weer eens anders dan de schaatsen uit het vet halenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
+ de golf komt niet recht op de kust maar schuift er schuin tegen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gehoord en/of gelezen, weet alleen niet meer waar. En zoals ik eerder al zei: het Kanaal zal ook wel een hoop energie eruit halen en een eventuele golf grotendeels tegenhouden...
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:57 schreef nokwanda het volgende:
Laatst een keer gedroomd over een enorme vloedgolf die het fundament van een flatgebouw van 3 verdiepingen, waar ik in zat, scheef sloeg. Het was een ravage maar iedereen overleefde het.
Hoop dat dat geen voorspellende droom was.
Waarom niet, heb ik eindelijk wat te belevenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ZIjn er hier nou eigenlijk nog mensen die serieus denken dat het ding inslaat?![]()
Het enige wat er op 26 mei te beleven is, is het feit dat dit topic dan morsdood is....quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom niet, heb ik eindelijk wat te beleven![]()
Is toch leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ZIjn er hier nou eigenlijk nog mensen die serieus denken dat het ding inslaat?![]()
Das waar. Gewoon 500 miljoen mensen minder, overal op de wereld, plus 1 miljoen hier.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is toch leukzoalang bij ons niks komt mag ie van mij inslaan
paar mil mensen minder op aarde is niet erg, ruimt alleen maar beetje op, oke het is niet leuk maar toch, de wereld raakt al zo overbevolkt
mjah...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
paar mil mensen minder op aarde is niet erg, ruimt alleen maar beetje op, oke het is niet leuk maar toch, de wereld raakt al zo overbevolkt
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das waar. Gewoon 500 miljoen mensen minder, overal op de wereld, plus 1 miljoen hier.
Dan heb je lichterlijk de hele wereld ermeequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:14 schreef P8 het volgende:
Als dat ding nou boven op iran zou vallen, dan zouden we van een hoop problemen afzijn. En dan heb je meteen niet meer de discussie of er nou wel of geen oorlog in Iran nodig is![]()
Maar goed, hij slaat dus niet in. In het ergste geval valt er ergens een kiezeltje uit de lucht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die kans is groter dan dat ie inslaatquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar goed, hij slaat dus niet in. In het ergste geval valt er ergens een kiezeltje uit de lucht.
Jep....en dat kan morgen, volgende week of volgend jaar zijn... of over 100 jaar...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die kans is groter dan dat ie inslaatmaar op een dag is het boem
Branden in de hel nadat we eerst massaal verzopen zijn??? Hell noquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef alvave het volgende:
We zullen branden BRANDEN in de Heeelllllllll... of niet..
![]()
Of dat er kleddernat "Zie je wel!"quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het enige wat er op 26 mei te beleven is, is het feit dat dit topic dan morsdood is....
NWO heeft 'm platgelegd zodat mensen niet gaan vluchtenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef OOST het volgende:
http://www.savelifesinmay.com/
De site ligt plat....
Wow, hoe ziek is dat. Je wilt toch geen paar miljoen mensen dood?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook wel vreemd. Omdat het toch al overvol is? De waarde van een mens ligt wat mij betreft wel wat hoger dan om er zo over te denken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:07 schreef nokwanda het volgende:
Tis inderdaad opvallend dat er toch best een aantal mensen zijn die het wel best vinden als er een paar miljoen mensen het hoekie om gaan.....behalve zij zelf of familie/vrienden.
Ik wil niet lullig doen hoor. Maar pak dan een touw of zo en ga bungelen in het kader van: verbeter de wereld en begin bij jezelf![]()
Puur biologisch gezien is het ook wel zo dat de aarde overbevolkt is of dat tenminste het grootste deeel van die mensen er een zooi van maakt. Maar dan nog kan ik het gevoelsmatig niet maken om er zo over te denken. dan denk ik aan al die ouders die kinderen kwijt zijn en andersom en aan al dat verdriet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook wel vreemd. Omdat het toch al overvol is? De waarde van een mens ligt wat mij betreft wel wat hoger dan om er zo over te denken.
Maar daar gaat het niet om, hij is 1,1km in diameter. Dus wel degelijk gevaarlijk ALS ALS ALS hij aarde zou rakenquote:
Hij raakt ons en anders vind ik het maar een dikke schijterdquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om, hij is 1,1km in diameter. Dus wel degelijk gevaarlijk ALS ALS ALS hij aarde zou raken![]()
Ja, hij wordt te intensief bezocht door mensen die het Engels niet voldoende beheersenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef OOST het volgende:
http://www.savelifesinmay.com/
De site ligt plat....
zodat het Westen & Azie overblijven voor de ergere destructies die eraan zitten te komenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die site noemt trouwens 25 mei als de dag des oordeelsquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:11 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, hij wordt te intensief bezocht door mensen die het Engels niet voldoende beheersen![]()
www.savelivesinmay.com
Als het brokstuk uit anti-matter bestaat dan is een brok ter grote van een meloen al meer dan voldoende. Er hebben zich lang geleden al eens impacten voorgedaan met grote gevolgen voor Rusland toendertijd. Overigens schijnen kometen uit anti-matter te bestaan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om, hij is 1,1km in diameter. Dus wel degelijk gevaarlijk ALS ALS ALS hij aarde zou raken![]()
Ja gelukkig is de zee geen 6 miljoen miles lang... want op die afstand passeert het dichtsbijzijnde brokstukquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:21 schreef BaajGuardian het volgende:
een komeet ter grote van een auto zorgt al voor een tsunami als het in de zee komt.
Klopt, op die sites wordt alleen over het meest extreme geval gesproken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:26 schreef M42 het volgende:
[..]
Ja gelukkig is de zee geen 6 miljoen miles lang... want op die afstand passeert het dichtsbijzijnde brokstuk![]()
En het hoeft niet per definitie voor een tsunami te zorgen dat hangt van verschillende factoren af
lol hij zal verbranden voordat hij de aarde raaktquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:40 schreef Timmyyy het volgende:
Ahh, "de dag" is aangebroken. Ik ben benieuwd wat er op die site komt te staan zodra deze dag voorbij is (en ik wacht geduldig af). Ik vermoed een goede smoes.
Uiteraard hebben de aliens het dan weggezapt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:40 schreef Timmyyy het volgende:
Ahh, "de dag" is aangebroken. Ik ben benieuwd wat er op die site komt te staan zodra deze dag voorbij is (en ik wacht geduldig af). Ik vermoed een goede smoes.
Ik doelde op de website, niet op de vermeende inslag. Ik vind het leuker om te zien hoeveel tijd deze meneer steekt in zijn website en hoe hij zal reageren als blijkt dat hij geen gelijk heeft.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
lol hij zal verbranden voordat hij de aarde raakt
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die site noemt trouwens 25 mei als de dag des oordeels
Wat is het nou, morgen of vrijdag
quote:Op maandag 17 april 2006 17:18 schreef Vow het volgende:
[..]
Door het tijdsverschil is het hier dan al 26 mei.![]()
cnn aanquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dus het gebeurd straks alCNN AAN!
kom maar hier als je echt die knapperd bent in je fotoboekiequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:46 schreef donnahvh het volgende:
[..]
cnn aanleuk einde van je leven
![]()
ik kan wel wat leukers bedenken vlak voor we vergaan met zn allen , wereldwijde gangbang![]()
eerst ff hemelvaartquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kom maar hier als je echt die knapperd bent in je fotoboekie
Nee maar het kan HIER inmiddels wel 26 mei zijn, terwijl het daar nog 25 mei is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:44 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dat kan nooooit door het tijds verschil 26 mei zijn, want hoe verder naar links op de kaart, hoe VROEGER daar!
Tijd genoeg lijkt me..quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:52 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jah duurt 6/8 uur ofzo
waar wou je heen mount everest?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:51 schreef MissHobje het volgende:
Maar goed.. stel he... STEL ... als dat ding in die zee tiefeld..
dan duurt het toch een aantal uur wat die golfslag moet afleggen om hier te zijn..
Dan heb je na waarschuwing tijd genoeg om weg te vluchten.. (ze tsjekken toch alles zo goed , zeggen ze)
Wat is dan het probleem![]()
Ja dat er ff een zooi water is.. en hoop land weg.. maargoed dan is iedereen er nog wel ..
Heb jij de plaatjes wel gezien van NL dan.. mên 2 uur doorcrossen en je bent uit het linke gebiedquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
waar wou je heen mount everest?
so far the gangbang![]()
heb jij wel is in de file gestaan in nl?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb jij de plaatjes wel gezien van NL dan.. mên 2 uur doorcrossen en je bent uit het linke gebied![]()
zucht, andere landen.. ja vast meer problemen maar we hebben het ff over NL voor het gemak.
je moet ook niet met de auto gaanquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:56 schreef donnahvh het volgende:
[..]
heb jij wel is in de file gestaan in nl?![]()
oeh kut ik woon aan de kust![]()
Zou ik alvast gaan fietsen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:56 schreef donnahvh het volgende:
[..]
heb jij wel is in de file gestaan in nl?![]()
oeh kut ik woon aan de kust![]()
Ja ga jij maar fietsenquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:00 schreef Vow het volgende:
[..]
Zou ik alvast gaan fietsen.
Richting 'Munchen' aanhouden.![]()
ik zit nog steedsquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Gebeurd er al wat?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ga jij maar fietsen![]()
doe ik het met meer pk's enzo![]()
Mwah. Ik lag gewoon lekker mijn kerst-roes uit te slapen in Thailand toe die tsunami toesloeg.quote:
Hier raken alle netwerken al overbelast als er maar een beetje meer sneeuw dan normaal valtquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah. Ik lag gewoon lekker mijn kerst-roes uit te slapen in Thailand toe die tsunami toesloeg.
Gelukkig zat ik in een deel dat nergens last van had, maar reken maar dat hier ook alle netwerken overbelast raken als er iets aan de hand is.![]()
Mwoah.... Ijselstijn.... zal toch wel net droog blijven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:20 schreef cappp het volgende:
VOETJES VAN DE VLOER!
Je doet net alsof het de jackpot van de Staatsloterij isquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:43 schreef longinus het volgende:
Is ie nou al gevallen of niet...
Voorbeelden graagquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:10 schreef OOST het volgende:
[..]
Klopt, op die sites wordt alleen over het meest extreme geval gesproken.
Maar de NASA op hun woord geloven doe ik ook niet meer. Ze hebben aantoonbaar tegenstrijdige info naar buiten gebracht, en dan heb ik het niet alleen over dit geval.
En de kommeet van vandaag die is ..NIET! gevallenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je doet net alsof het de jackpot van de Staatsloterij is
Ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Gaan we al dood?
Op het moment dat je geboren wordt, begin je met sterven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Gaan we al dood?
MET DE KOMEETquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op het moment dat je geboren wordt, begin je met sterven.
Houd je mond dicht.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:22 schreef Simmertje het volgende:
Valt hij niet vannacht? want dan zitten we nog een dag in spanning![]()
![]()
![]()
Niet vergeten door te spoelen hè.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef Biancavia het volgende:
*PLONS!*
Als die er ooit komt... dat is ook nog niet eens zeker he! En laten we hopen dat dat ook met een sisser afloopt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef Stratagem het volgende:
Mocht 'ie niet vallen, dan hebben we altijd de vogelgriep pandemie nog!![]()
Jullie praten erover alsof het allemaal een grap is en leuk. Maar wat is er leuk aan als er miljoenen mensen én dieren naar de tering gaan? Ik kan er weinig voordelen aan ontdekken. (tenzij je een grap maakt natuurlijk).quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef Stratagem het volgende:
Mocht 'ie niet vallen, dan hebben we altijd de vogelgriep pandemie nog!![]()
Bron is de NASA, niet te vertrouwen dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://home.wanadoo.nl/huy/Nieuws.2804200601.html
We gaan dus niet dood
Was het maar zo, zouden mensen zich misschien realiseren dat het zo niet verder kan met de Aarde.quote:
Wachhhttt efffeeeee wat klopt hier nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:55 schreef Zuen het volgende:
[..]
Jullie praten erover alsof het allemaal een grap is en leuk. Maar wat is er leuk aan als er miljoenen mensen én dieren naar de tering gaan? Ik kan er weinig voordelen aan ontdekken. (tenzij je een grap maakt natuurlijk).
Gelukkig is iemand die boodschappen van buitenaardse wezens krijgt wel te vertrouwen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bron is de NASA, niet te vertrouwen dus![]()
Héhé, eindelijk iemand die het begrijptquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig is iemand die boodschappen van buitenaardse wezens krijgt wel te vertrouwen! [afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bron is de NASA, niet te vertrouwen dus![]()
Alleen je eigen...... en Godquote:
Hij geeft alleen aanwijzingenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:34 schreef Zuen het volgende:
[..]
Dan mag God wel snel zeggen dat er een inslag komt, voor het te laat is. LOL![]()
Boeddhistische tempels liggen over het algemeen vrij hoog geloof ik!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:36 schreef longinus het volgende:
Ik, als atheïst heb dus de mogenlijkheid om me te bekeren voor de aarde vernietigd wordt.
Maar..... waarin dan ?
Ik zou me natuurlijk kunnen bekeren naar de eerste god die zich meld en ik wacht dus maar af .
Weet je zeker dat het geen KLM-toestel is?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens mij zie ik al iets aankomen in de verte
euhmm het is bewolktquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens mij zie ik al iets aankomen in de verte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
Kijk!! Een tsunami!!Zie ik daar een hoge golf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:The fragments were passing the Earth in late April and early May of 2006, coming nearest to the Earth around May 12 at a distance of about 11.9 million km (7.4 million miles). That is a close pass in astronomical terms (0.08 AU)
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:30 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/73P/Schwassmann-Wachmann
[..].
In 2022 dus weer hetzelfde gezeikquote:In 2022, the comet fragments are expected to pass nearer to the Earth than in 2006.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:32 schreef Gefrutennil het volgende:
http://www.weekvandezee.nl/
Van 20 mei tot en met 28 mei 2006 wordt voor de vijfde keer de Week van de Zee gehouden. Negen dagen lang staat heel Nederland in het teken van de duinen, het strand en de zee. Maak u dus op voor een enorme golf van activiteiten.
Maar ik niet! En ik wil nog niet doodquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:19 schreef Vampz het volgende:
stiekem hoop ik gewoon dat er wat gebeurt, maken we es een keer echt iets GEKS mee![]()
Ik zit toch wel veilig hier als ik het allemaal zo zie![]()
nou nou nou niet zo dramatisch hèquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik niet! En ik wil nog niet doodMaar er gebeurt toch niets joh... hoop ik
Tot dan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
In 2022 dus weer hetzelfde gezeik.
Toyota reclamequote:Op donderdag 25 mei 2006 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
OMFG!!!!!111!!111!! Die kerel was geen n00b, eerste is ingeslagen in Nevada ergens!
Kijk![]()
25 dacht ik:quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef pberends het volgende:
Is het nou 25 of 26 mei?
Foute editquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Wachhhttt efffeeeee wat klopt hier niet![]()
Maar de 26e nederlandse tijd. Vannacht als ik het goed heb.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
25 dacht ik:
[afbeelding]
http://www.savelivesinmay.com/
Waarschijnlijk wel inderdaad:quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:14 schreef Zon het volgende:
[..]
Maar de 26e nederlandse tijd. Vannacht als ik het goed heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |