50% kans dat er 1 inslaat. 10% kans dat er 4 inslaat en 40% kans dat de wereld tussen nu en paar miljoen jaar in 1 keer vergaat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wauw!! Krijgen we ze alle vier??
Van mij mogen ze trouwens wat meer naar het zuidwesten, om die puinhoop van een Afrika eens een keer op te lossen![]()
Is dit je werkelijke kamer? En wil je die vlag van Apple ook verkopen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik heb nog een luchtbed!![]()
[afbeelding]
Kun je die jongens nog zien vanaf de Aarde?? Niet dat dat gaat lukken met dit kutweer, maar toch....quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:45 schreef Simmertje het volgende:
Ze vliegen er net overheen
Even kijken of dit een beter plaatje is
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Nou fijn, dank je.......je wil mijn familie dood?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wauw!! Krijgen we ze alle vier??
Van mij mogen ze trouwens wat meer naar het zuidwesten, om die puinhoop van een Afrika eens een keer op te lossen![]()
Het lijkt ver, toch is her erg dichtbij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:45 schreef Simmertje het volgende:
Ze vliegen er net overheen
Even kijken of dit een beter plaatje is
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ja dat is zeker wel mogelijk mits het een beetje helder weer isquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kun je die jongens nog zien vanaf de Aarde?? Niet dat dat gaat lukken met dit kutweer, maar toch....
Niet te vreden?? Oke dan mag er van mij een brokstuk van 100 bij 100 KM gaan inslaan met een snelheid van 180.000km/hquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou fijn, dank je.......je wil mijn familie dood?
Nee, sorry.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:44 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Is dit je werkelijke kamer? En wil je die vlag van Apple ook verkopen?
Ja die had ik reeds gezien, maar is helaas niet helemaal wat ik zoek. Toch bedankt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Plaatje is van het internet.
Volgens mij staat er hier 1 te koop, maar het plaatje doet het niet.
http://www.marktplaats.nl/
(zoeken met: apple sherlock)
De New World Order laat het gewoon gebeurenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=25962
Ik heb hier foto's van een reptillian in de HAARP Control Room, maar als ik ze publiceer, riskeer ik een levenslange gevangenisstraf. Dus dat kan ik helaas niet doen, maar neem gerust van mij aan dat het zo is!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De New World Order laat het gewoon gebeuren![]()
De amrikaanse overheid heeft dat ding aangetrokken met de hoop dat hij op Irak/Iran instaatquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=25962
Live vanuit Noorwegen is ook leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:29 schreef P8 het volgende:
ik zit gelukkig op 1400 meter boven zeeniveau![]()
maar waar gaat dat ding nou inslaan, en is het 100% zeker?
Dan kun je heel Zeeland, Zuid Holland, Noord Holland, Friesland, Groningen, Flevoland, Utrecht gaat evacueren. En misschien nog wel meer provincies.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:29 schreef P8 het volgende:
ik zit gelukkig op 1400 meter boven zeeniveau![]()
maar waar gaat dat ding nou inslaan, en is het 100% zeker?
is het mijn eigen schuld dat ik de link tussen mijn vraag en jouw anwoord niet zie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan kun je heel Zeeland, Zuid Holland, Noord Holland, Friesland, Groningen, Flevoland, Utrecht gaat evacueren. En misschien nog wel meer provincies.
Tja waar dump je al die mensen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan kun je heel Zeeland, Zuid Holland, Noord Holland, Friesland, Groningen, Flevoland, Utrecht gaat evacueren. En misschien nog wel meer provincies.
Ik wil wel een paar Fokkers onderdak biedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |