50% kans dat er 1 inslaat. 10% kans dat er 4 inslaat en 40% kans dat de wereld tussen nu en paar miljoen jaar in 1 keer vergaat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wauw!! Krijgen we ze alle vier??
Van mij mogen ze trouwens wat meer naar het zuidwesten, om die puinhoop van een Afrika eens een keer op te lossen![]()
Is dit je werkelijke kamer? En wil je die vlag van Apple ook verkopen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik heb nog een luchtbed!![]()
[afbeelding]
Kun je die jongens nog zien vanaf de Aarde?? Niet dat dat gaat lukken met dit kutweer, maar toch....quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:45 schreef Simmertje het volgende:
Ze vliegen er net overheen
Even kijken of dit een beter plaatje is
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Nou fijn, dank je.......je wil mijn familie dood?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van mij mogen ze trouwens wat meer naar het zuidwesten, om die puinhoop van een Afrika eens een keer op te lossen![]()
Het lijkt ver, toch is her erg dichtbij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:45 schreef Simmertje het volgende:
Ze vliegen er net overheen
Even kijken of dit een beter plaatje is
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ja dat is zeker wel mogelijk mits het een beetje helder weer isquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kun je die jongens nog zien vanaf de Aarde?? Niet dat dat gaat lukken met dit kutweer, maar toch....
Niet te vreden?? Oke dan mag er van mij een brokstuk van 100 bij 100 KM gaan inslaan met een snelheid van 180.000km/hquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou fijn, dank je.......je wil mijn familie dood?
Nee, sorry.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:44 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Is dit je werkelijke kamer? En wil je die vlag van Apple ook verkopen?
Ja die had ik reeds gezien, maar is helaas niet helemaal wat ik zoek. Toch bedankt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Plaatje is van het internet.
Volgens mij staat er hier 1 te koop, maar het plaatje doet het niet.
http://www.marktplaats.nl/
(zoeken met: apple sherlock)
De New World Order laat het gewoon gebeurenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=25962
Ik heb hier foto's van een reptillian in de HAARP Control Room, maar als ik ze publiceer, riskeer ik een levenslange gevangenisstraf. Dus dat kan ik helaas niet doen, maar neem gerust van mij aan dat het zo is!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De New World Order laat het gewoon gebeuren![]()
De amrikaanse overheid heeft dat ding aangetrokken met de hoop dat hij op Irak/Iran instaatquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=25962
Live vanuit Noorwegen is ook leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:29 schreef P8 het volgende:
ik zit gelukkig op 1400 meter boven zeeniveau![]()
maar waar gaat dat ding nou inslaan, en is het 100% zeker?
Dan kun je heel Zeeland, Zuid Holland, Noord Holland, Friesland, Groningen, Flevoland, Utrecht gaat evacueren. En misschien nog wel meer provincies.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:29 schreef P8 het volgende:
ik zit gelukkig op 1400 meter boven zeeniveau![]()
maar waar gaat dat ding nou inslaan, en is het 100% zeker?
is het mijn eigen schuld dat ik de link tussen mijn vraag en jouw anwoord niet zie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan kun je heel Zeeland, Zuid Holland, Noord Holland, Friesland, Groningen, Flevoland, Utrecht gaat evacueren. En misschien nog wel meer provincies.
Tja waar dump je al die mensen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan kun je heel Zeeland, Zuid Holland, Noord Holland, Friesland, Groningen, Flevoland, Utrecht gaat evacueren. En misschien nog wel meer provincies.
Ik wil wel een paar Fokkers onderdak biedenquote:
Ik zit in Zuid-Limburgquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gewoon blijven waar je bent![]()
zit nederland straks ook niet meer vol
Verdonk kan niet verzuipen, want ze is recht door zee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef VD het volgende:
Mocht dat ding trouwens daadwerkelijk inslaan, hoeveel tijd zit er dan tussen het moment van inslag en het verzuipen van Verdonk?
Dat ligt eraan hoe laat he. Het kan 25 mei heel laat in Amerika gebeuren, maar dan is het dus 26 mei heel vroeg hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:19 schreef VD het volgende:
Was het trouwens niet 25 mei?
Ik in Leiderdorp, Biertje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit in Leiden, dus ik ben zo dood als een pier. Tenzij ik naar Enschede vlucht waar familie van mij zit.
Sorry heb jou vraag niet goed gelezenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:42 schreef P8 het volgende:
[..]
is het mijn eigen schuld dat ik de link tussen mijn vraag en jouw anwoord niet zie?
Hangt vanafquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ikke zit in ypenburg, zuidholland, wel hoog huis dus sleep alles wel naar boven
Huisje zal wel blijven staan neem ik aan
We kunnen de zwembroeken dus wel in de kast latenquote:Zelf indien er een grote tsumani op de Atlantische Oceaan ontstaat, zal Nederland daar weinig schade van ondervinden. “De Noordzee is vrij ondiep en daardoor zal de vloedgolf veel energie verliezen wanneer die de Noordzee bereikt”, aldus Van Eck.
Tsumaniquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef DaMart het volgende:
http://www.pi.net/planet/show/id=74127/contentid=537072/sc=378bc9
[..]
We kunnen de zwembroeken dus wel in de kast laten
Laat je niet 100% wijs maken en wees alsnog alert hierop.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gehoord en/of gelezen, weet alleen niet meer waar. En zoals ik eerder al zei: het Kanaal zal ook wel een hoop energie eruit halen en een eventuele golf grotendeels tegenhouden...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Laat je niet 100% wijs maken en wees alsnog alert hierop.
is weer eens anders dan de schaatsen uit het vet halenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
+ de golf komt niet recht op de kust maar schuift er schuin tegen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gehoord en/of gelezen, weet alleen niet meer waar. En zoals ik eerder al zei: het Kanaal zal ook wel een hoop energie eruit halen en een eventuele golf grotendeels tegenhouden...
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:57 schreef nokwanda het volgende:
Laatst een keer gedroomd over een enorme vloedgolf die het fundament van een flatgebouw van 3 verdiepingen, waar ik in zat, scheef sloeg. Het was een ravage maar iedereen overleefde het.
Hoop dat dat geen voorspellende droom was.
Waarom niet, heb ik eindelijk wat te belevenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ZIjn er hier nou eigenlijk nog mensen die serieus denken dat het ding inslaat?![]()
Het enige wat er op 26 mei te beleven is, is het feit dat dit topic dan morsdood is....quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom niet, heb ik eindelijk wat te beleven![]()
Is toch leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ZIjn er hier nou eigenlijk nog mensen die serieus denken dat het ding inslaat?![]()
Das waar. Gewoon 500 miljoen mensen minder, overal op de wereld, plus 1 miljoen hier.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is toch leukzoalang bij ons niks komt mag ie van mij inslaan
paar mil mensen minder op aarde is niet erg, ruimt alleen maar beetje op, oke het is niet leuk maar toch, de wereld raakt al zo overbevolkt
mjah...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
paar mil mensen minder op aarde is niet erg, ruimt alleen maar beetje op, oke het is niet leuk maar toch, de wereld raakt al zo overbevolkt
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das waar. Gewoon 500 miljoen mensen minder, overal op de wereld, plus 1 miljoen hier.
Dan heb je lichterlijk de hele wereld ermeequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:14 schreef P8 het volgende:
Als dat ding nou boven op iran zou vallen, dan zouden we van een hoop problemen afzijn. En dan heb je meteen niet meer de discussie of er nou wel of geen oorlog in Iran nodig is![]()
Maar goed, hij slaat dus niet in. In het ergste geval valt er ergens een kiezeltje uit de lucht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die kans is groter dan dat ie inslaatquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar goed, hij slaat dus niet in. In het ergste geval valt er ergens een kiezeltje uit de lucht.
Jep....en dat kan morgen, volgende week of volgend jaar zijn... of over 100 jaar...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die kans is groter dan dat ie inslaatmaar op een dag is het boem
Branden in de hel nadat we eerst massaal verzopen zijn??? Hell noquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef alvave het volgende:
We zullen branden BRANDEN in de Heeelllllllll... of niet..
![]()
Of dat er kleddernat "Zie je wel!"quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het enige wat er op 26 mei te beleven is, is het feit dat dit topic dan morsdood is....
NWO heeft 'm platgelegd zodat mensen niet gaan vluchtenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef OOST het volgende:
http://www.savelifesinmay.com/
De site ligt plat....
Wow, hoe ziek is dat. Je wilt toch geen paar miljoen mensen dood?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook wel vreemd. Omdat het toch al overvol is? De waarde van een mens ligt wat mij betreft wel wat hoger dan om er zo over te denken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:07 schreef nokwanda het volgende:
Tis inderdaad opvallend dat er toch best een aantal mensen zijn die het wel best vinden als er een paar miljoen mensen het hoekie om gaan.....behalve zij zelf of familie/vrienden.
Ik wil niet lullig doen hoor. Maar pak dan een touw of zo en ga bungelen in het kader van: verbeter de wereld en begin bij jezelf![]()
Puur biologisch gezien is het ook wel zo dat de aarde overbevolkt is of dat tenminste het grootste deeel van die mensen er een zooi van maakt. Maar dan nog kan ik het gevoelsmatig niet maken om er zo over te denken. dan denk ik aan al die ouders die kinderen kwijt zijn en andersom en aan al dat verdriet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook wel vreemd. Omdat het toch al overvol is? De waarde van een mens ligt wat mij betreft wel wat hoger dan om er zo over te denken.
Maar daar gaat het niet om, hij is 1,1km in diameter. Dus wel degelijk gevaarlijk ALS ALS ALS hij aarde zou rakenquote:
Hij raakt ons en anders vind ik het maar een dikke schijterdquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om, hij is 1,1km in diameter. Dus wel degelijk gevaarlijk ALS ALS ALS hij aarde zou raken![]()
Ja, hij wordt te intensief bezocht door mensen die het Engels niet voldoende beheersenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef OOST het volgende:
http://www.savelifesinmay.com/
De site ligt plat....
zodat het Westen & Azie overblijven voor de ergere destructies die eraan zitten te komenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die site noemt trouwens 25 mei als de dag des oordeelsquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:11 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, hij wordt te intensief bezocht door mensen die het Engels niet voldoende beheersen![]()
www.savelivesinmay.com
Als het brokstuk uit anti-matter bestaat dan is een brok ter grote van een meloen al meer dan voldoende. Er hebben zich lang geleden al eens impacten voorgedaan met grote gevolgen voor Rusland toendertijd. Overigens schijnen kometen uit anti-matter te bestaan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om, hij is 1,1km in diameter. Dus wel degelijk gevaarlijk ALS ALS ALS hij aarde zou raken![]()
Ja gelukkig is de zee geen 6 miljoen miles lang... want op die afstand passeert het dichtsbijzijnde brokstukquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:21 schreef BaajGuardian het volgende:
een komeet ter grote van een auto zorgt al voor een tsunami als het in de zee komt.
Klopt, op die sites wordt alleen over het meest extreme geval gesproken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:26 schreef M42 het volgende:
[..]
Ja gelukkig is de zee geen 6 miljoen miles lang... want op die afstand passeert het dichtsbijzijnde brokstuk![]()
En het hoeft niet per definitie voor een tsunami te zorgen dat hangt van verschillende factoren af
lol hij zal verbranden voordat hij de aarde raaktquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:40 schreef Timmyyy het volgende:
Ahh, "de dag" is aangebroken. Ik ben benieuwd wat er op die site komt te staan zodra deze dag voorbij is (en ik wacht geduldig af). Ik vermoed een goede smoes.
Uiteraard hebben de aliens het dan weggezapt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:40 schreef Timmyyy het volgende:
Ahh, "de dag" is aangebroken. Ik ben benieuwd wat er op die site komt te staan zodra deze dag voorbij is (en ik wacht geduldig af). Ik vermoed een goede smoes.
Ik doelde op de website, niet op de vermeende inslag. Ik vind het leuker om te zien hoeveel tijd deze meneer steekt in zijn website en hoe hij zal reageren als blijkt dat hij geen gelijk heeft.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
lol hij zal verbranden voordat hij de aarde raakt
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die site noemt trouwens 25 mei als de dag des oordeels
Wat is het nou, morgen of vrijdag
quote:Op maandag 17 april 2006 17:18 schreef Vow het volgende:
[..]
Door het tijdsverschil is het hier dan al 26 mei.![]()
cnn aanquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dus het gebeurd straks alCNN AAN!
kom maar hier als je echt die knapperd bent in je fotoboekiequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:46 schreef donnahvh het volgende:
[..]
cnn aanleuk einde van je leven
![]()
ik kan wel wat leukers bedenken vlak voor we vergaan met zn allen , wereldwijde gangbang![]()
eerst ff hemelvaartquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kom maar hier als je echt die knapperd bent in je fotoboekie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |