Is toch leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ZIjn er hier nou eigenlijk nog mensen die serieus denken dat het ding inslaat?![]()
Das waar. Gewoon 500 miljoen mensen minder, overal op de wereld, plus 1 miljoen hier.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is toch leukzoalang bij ons niks komt mag ie van mij inslaan
paar mil mensen minder op aarde is niet erg, ruimt alleen maar beetje op, oke het is niet leuk maar toch, de wereld raakt al zo overbevolkt
mjah...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
paar mil mensen minder op aarde is niet erg, ruimt alleen maar beetje op, oke het is niet leuk maar toch, de wereld raakt al zo overbevolkt
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das waar. Gewoon 500 miljoen mensen minder, overal op de wereld, plus 1 miljoen hier.
Dan heb je lichterlijk de hele wereld ermeequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:14 schreef P8 het volgende:
Als dat ding nou boven op iran zou vallen, dan zouden we van een hoop problemen afzijn. En dan heb je meteen niet meer de discussie of er nou wel of geen oorlog in Iran nodig is![]()
Maar goed, hij slaat dus niet in. In het ergste geval valt er ergens een kiezeltje uit de lucht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die kans is groter dan dat ie inslaatquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar goed, hij slaat dus niet in. In het ergste geval valt er ergens een kiezeltje uit de lucht.
Jep....en dat kan morgen, volgende week of volgend jaar zijn... of over 100 jaar...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die kans is groter dan dat ie inslaatmaar op een dag is het boem
Branden in de hel nadat we eerst massaal verzopen zijn??? Hell noquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef alvave het volgende:
We zullen branden BRANDEN in de Heeelllllllll... of niet..
![]()
Of dat er kleddernat "Zie je wel!"quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het enige wat er op 26 mei te beleven is, is het feit dat dit topic dan morsdood is....
NWO heeft 'm platgelegd zodat mensen niet gaan vluchtenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef OOST het volgende:
http://www.savelifesinmay.com/
De site ligt plat....
Wow, hoe ziek is dat. Je wilt toch geen paar miljoen mensen dood?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook wel vreemd. Omdat het toch al overvol is? De waarde van een mens ligt wat mij betreft wel wat hoger dan om er zo over te denken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:07 schreef nokwanda het volgende:
Tis inderdaad opvallend dat er toch best een aantal mensen zijn die het wel best vinden als er een paar miljoen mensen het hoekie om gaan.....behalve zij zelf of familie/vrienden.
Ik wil niet lullig doen hoor. Maar pak dan een touw of zo en ga bungelen in het kader van: verbeter de wereld en begin bij jezelf![]()
Puur biologisch gezien is het ook wel zo dat de aarde overbevolkt is of dat tenminste het grootste deeel van die mensen er een zooi van maakt. Maar dan nog kan ik het gevoelsmatig niet maken om er zo over te denken. dan denk ik aan al die ouders die kinderen kwijt zijn en andersom en aan al dat verdriet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook wel vreemd. Omdat het toch al overvol is? De waarde van een mens ligt wat mij betreft wel wat hoger dan om er zo over te denken.
Maar daar gaat het niet om, hij is 1,1km in diameter. Dus wel degelijk gevaarlijk ALS ALS ALS hij aarde zou rakenquote:
Hij raakt ons en anders vind ik het maar een dikke schijterdquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om, hij is 1,1km in diameter. Dus wel degelijk gevaarlijk ALS ALS ALS hij aarde zou raken![]()
Ja, hij wordt te intensief bezocht door mensen die het Engels niet voldoende beheersenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef OOST het volgende:
http://www.savelifesinmay.com/
De site ligt plat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |