Mijn vrouwelijke intuïtie zegt dat hij in Spanje gaat neerkomen.quote:
quote:
Plus de rest...... 19 other fragmentsquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:21 schreef dontcare het volgende:
[..]
Hij is in 1995 in minstens 3 stukken gebroken
http://science.nasa.gov/headlines/y2006/24mar_73p.htm
Er is idd voor beide dingen wel iets te zeggenquote:Op zondag 16 april 2006 17:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Wat góed zou het doen om het wereldkundig te maken? Zeker als het onafwendbaar is. Ik zou mijn laatste weken op aarde zeer zeker niet in angst en paniek willen doorbrengen.
[..]
True, op persoonlijk vlak heb je helemaal gelijk.
Door het tijdsverschil is het hier dan al 26 mei.quote:Op maandag 17 april 2006 17:01 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm... op de frontpage staat 25 mei:
'Enorme inslag meteorieten 25 mei'
nog eentjequote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef Neutrino het volgende:
We hebben al wat mogelijke rampen overleefd..
[...]
Mooie datumquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef jorryt het volgende:
[..]
Mooie datum![]()
--
Ontopic:
Het zal best zo zijn dat er een meteoriet op de aarde komt maar met een grote van slechts een auto en in de oceaan lijkt me niet echt om bang van te worden.
Want dat maakt het geloofwaardiger? Trouwens, former military air traffic controller...boeiend. Dat is dus gewoon iemand die gewoon air traffic controller is, zoals ze die op elk vliegveld nogal veel hebben, alleen dan nu op een militair vliegveld/basis. Alsof het nu geloofwaardiger wordt als dat erbij staat. Dergelijke dingen "former zus en zo" staan altijd vermeldt bij dit soort berichten, alsof dat de geloofwaardigheid een boost moet geven of zo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef elfenvleugels het volgende:
En niemand die merkt dat deze dag op Hemelvaartsdag valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |