Dude.quote:
Meldt!! Nog 1 op 25 mei, vet dronken worden dus en op de 26e heengaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:12 schreef dontcare het volgende:
Cool, leuk verjaardags kado dan![]()
edit: ik ben dus de 25e jarig
Dus zal je sterven als een jonge blomquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude.
Ik: 31 mei jarig -> komeet: 26 mei.
zie editquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude.
Ik: 31 mei jarig -> komeet: 26 mei.
Hij is in 1995 in minstens 3 stukken gebrokenquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:18 schreef Zyggie het volgende:
Ik vind hem maar een beetje vreemd. Gelukkig hebben we zo'n amateurastronoom in ons midden die ook nog wat met buitenaards leven doet.
Hoezo? Volgens mij heeft het niks met nierfalen te maken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:20 schreef Verbal het volgende:
Prima... zijn we in één keer klaar met het hele gezeik
V.
http://cometography.com/pcomets/073p.html daar had ik mijn info ook vandaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:18 schreef bas-beest het volgende:
nog meer info over deze onverlaat
http://cometography.com/pcomets/073p.html
http://www.aerith.net/comet/catalog/0073P/2006.html
Stel dat een komeet van deze kracht de aarde zo treffen wat zo dan het effect zijn?quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:09 schreef Vow het volgende:
Former Military Air Traffic Controller Claims Comet Collision with Earth on May 25, 2006
Julien argues that the kinetic energy of even a 'car sized' fragment will impact the Earth with devastating effect.
Dan is het broeikaseffect opgelost.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Stel dat een komeet van deze kracht de aarde zo treffen wat zo dan het effect zijn?
Dan kun je nog genieten van je wittebroodsweekquote:
Da's in WDW in de VS. Niet in DLRP.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:50 schreef displission het volgende:
ik zou maar uitkijken voor die centrifuge biancavia..het schijnt dat daar een vrouw van 40 is gestorven en dat ze de space shot niet aankon!
ohh.. dus het is zoiets?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:32 schreef displission het volgende:
uhm dat is allemaal niet bekend..ze zijn weer eens vaag bezig..de alleswetende zegt op zijn website (in het bestand) dat de komeet niet gezien kan worden met een telescoop omdat ie zo klein isenne uhm de precieze inslag tijd heeft hij ook niet gezegd..waarom dat weet ik niet..zal zijn computer wel niet aankunnen.
Matige reclame, maar wel leuk bedacht (Toyota toch?).quote:
Valt best meequote:Op zaterdag 15 april 2006 11:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Stel dat een komeet van deze kracht de aarde zo treffen wat zo dan het effect zijn?
Misschien reizen die wel mee op die komeet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:26 schreef Fokker2006 het volgende:
ik zie liever aliens landen
reken maar ongeveer uitquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar , maar , de graancirkels zeggen dat dus dat moet wel waar zijn ......quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:32 schreef displission het volgende:
uhm dat is allemaal niet bekend..ze zijn weer eens vaag bezig..de alleswetende zegt op zijn website (in het bestand) dat de komeet niet gezien kan worden met een telescoop omdat ie zo klein isenne uhm de precieze inslag tijd heeft hij ook niet gezegd..waarom dat weet ik niet..zal zijn computer wel niet aankunnen.
Al zou het zo zijn (wat ik betwijfel) waaromzou men dit in het nieuws gooien? Krijgen we een maand van globale massa-hysterie met alle gevolgen van dien. En daarbij, ikzelf zou het ook niet eens willen weten.quote:Op zondag 16 april 2006 16:31 schreef Natalie het volgende:
Als dit echt zo was, dan hadden we er allang meer over gehoord. Een komeet die inslaat op de aarde. Da's natuurlijk wel hot nieuws
Massa-hysterie zit er dik in. Aan de andere kant is er ook iets voor te zeggen dat mensen recht hebben op de waarheid als hun planeet serieus in gevaar zou komen door een inslag.quote:Op zondag 16 april 2006 16:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Al zou het zo zijn (wat ik betwijfel) waaromzou men dit in het nieuws gooien? Krijgen we een maand van globale massa-hysterie met alle gevolgen van dien. En daarbij, ikzelf zou het ook niet eens willen weten.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Wat góed zou het doen om het wereldkundig te maken? Zeker als het onafwendbaar is. Ik zou mijn laatste weken op aarde zeer zeker niet in angst en paniek willen doorbrengen.quote:Op zondag 16 april 2006 16:50 schreef Natalie het volgende:
[..]
Massa-hysterie zit er dik in. Aan de andere kant is er ook iets voor te zeggen dat mensen recht hebben op de waarheid als hun planeet serieus in gevaar zou komen door een inslag.
True, op persoonlijk vlak heb je helemaal gelijk.quote:Ik weet overigens niet of ik het zou willen weten. Als je 't wél weet, dan zou je iig nog een kans hebben de dingen te doen die je altijd op de lange baan hebt geschoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |