Je doet net alsof het de jackpot van de Staatsloterij isquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:43 schreef longinus het volgende:
Is ie nou al gevallen of niet...
Voorbeelden graagquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:10 schreef OOST het volgende:
[..]
Klopt, op die sites wordt alleen over het meest extreme geval gesproken.
Maar de NASA op hun woord geloven doe ik ook niet meer. Ze hebben aantoonbaar tegenstrijdige info naar buiten gebracht, en dan heb ik het niet alleen over dit geval.
En de kommeet van vandaag die is ..NIET! gevallenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je doet net alsof het de jackpot van de Staatsloterij is
Ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Gaan we al dood?
Op het moment dat je geboren wordt, begin je met sterven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Gaan we al dood?
MET DE KOMEETquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op het moment dat je geboren wordt, begin je met sterven.
Houd je mond dicht.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:22 schreef Simmertje het volgende:
Valt hij niet vannacht? want dan zitten we nog een dag in spanning![]()
![]()
![]()
Niet vergeten door te spoelen hè.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef Biancavia het volgende:
*PLONS!*
Als die er ooit komt... dat is ook nog niet eens zeker he! En laten we hopen dat dat ook met een sisser afloopt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef Stratagem het volgende:
Mocht 'ie niet vallen, dan hebben we altijd de vogelgriep pandemie nog!![]()
Jullie praten erover alsof het allemaal een grap is en leuk. Maar wat is er leuk aan als er miljoenen mensen én dieren naar de tering gaan? Ik kan er weinig voordelen aan ontdekken. (tenzij je een grap maakt natuurlijk).quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef Stratagem het volgende:
Mocht 'ie niet vallen, dan hebben we altijd de vogelgriep pandemie nog!![]()
Bron is de NASA, niet te vertrouwen dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://home.wanadoo.nl/huy/Nieuws.2804200601.html
We gaan dus niet dood
Was het maar zo, zouden mensen zich misschien realiseren dat het zo niet verder kan met de Aarde.quote:
Wachhhttt efffeeeee wat klopt hier nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:55 schreef Zuen het volgende:
[..]
Jullie praten erover alsof het allemaal een grap is en leuk. Maar wat is er leuk aan als er miljoenen mensen én dieren naar de tering gaan? Ik kan er weinig voordelen aan ontdekken. (tenzij je een grap maakt natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |