Nee maar het kan HIER inmiddels wel 26 mei zijn, terwijl het daar nog 25 mei is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:44 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dat kan nooooit door het tijds verschil 26 mei zijn, want hoe verder naar links op de kaart, hoe VROEGER daar!
Tijd genoeg lijkt me..quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:52 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jah duurt 6/8 uur ofzo
waar wou je heen mount everest?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:51 schreef MissHobje het volgende:
Maar goed.. stel he... STEL ... als dat ding in die zee tiefeld..
dan duurt het toch een aantal uur wat die golfslag moet afleggen om hier te zijn..
Dan heb je na waarschuwing tijd genoeg om weg te vluchten.. (ze tsjekken toch alles zo goed , zeggen ze)
Wat is dan het probleem![]()
Ja dat er ff een zooi water is.. en hoop land weg.. maargoed dan is iedereen er nog wel ..
Heb jij de plaatjes wel gezien van NL dan.. mên 2 uur doorcrossen en je bent uit het linke gebiedquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
waar wou je heen mount everest?
so far the gangbang![]()
heb jij wel is in de file gestaan in nl?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb jij de plaatjes wel gezien van NL dan.. mên 2 uur doorcrossen en je bent uit het linke gebied![]()
zucht, andere landen.. ja vast meer problemen maar we hebben het ff over NL voor het gemak.
je moet ook niet met de auto gaanquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:56 schreef donnahvh het volgende:
[..]
heb jij wel is in de file gestaan in nl?![]()
oeh kut ik woon aan de kust![]()
Zou ik alvast gaan fietsen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:56 schreef donnahvh het volgende:
[..]
heb jij wel is in de file gestaan in nl?![]()
oeh kut ik woon aan de kust![]()
Ja ga jij maar fietsenquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:00 schreef Vow het volgende:
[..]
Zou ik alvast gaan fietsen.
Richting 'Munchen' aanhouden.![]()
ik zit nog steedsquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Gebeurd er al wat?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ga jij maar fietsen![]()
doe ik het met meer pk's enzo![]()
Mwah. Ik lag gewoon lekker mijn kerst-roes uit te slapen in Thailand toe die tsunami toesloeg.quote:
Hier raken alle netwerken al overbelast als er maar een beetje meer sneeuw dan normaal valtquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah. Ik lag gewoon lekker mijn kerst-roes uit te slapen in Thailand toe die tsunami toesloeg.
Gelukkig zat ik in een deel dat nergens last van had, maar reken maar dat hier ook alle netwerken overbelast raken als er iets aan de hand is.![]()
Mwoah.... Ijselstijn.... zal toch wel net droog blijven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:20 schreef cappp het volgende:
VOETJES VAN DE VLOER!
Je doet net alsof het de jackpot van de Staatsloterij isquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:43 schreef longinus het volgende:
Is ie nou al gevallen of niet...
Voorbeelden graagquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:10 schreef OOST het volgende:
[..]
Klopt, op die sites wordt alleen over het meest extreme geval gesproken.
Maar de NASA op hun woord geloven doe ik ook niet meer. Ze hebben aantoonbaar tegenstrijdige info naar buiten gebracht, en dan heb ik het niet alleen over dit geval.
En de kommeet van vandaag die is ..NIET! gevallenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je doet net alsof het de jackpot van de Staatsloterij is
Ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Gaan we al dood?
Op het moment dat je geboren wordt, begin je met sterven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Gaan we al dood?
MET DE KOMEETquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op het moment dat je geboren wordt, begin je met sterven.
Houd je mond dicht.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:22 schreef Simmertje het volgende:
Valt hij niet vannacht? want dan zitten we nog een dag in spanning![]()
![]()
![]()
Niet vergeten door te spoelen hè.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef Biancavia het volgende:
*PLONS!*
Als die er ooit komt... dat is ook nog niet eens zeker he! En laten we hopen dat dat ook met een sisser afloopt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef Stratagem het volgende:
Mocht 'ie niet vallen, dan hebben we altijd de vogelgriep pandemie nog!![]()
Jullie praten erover alsof het allemaal een grap is en leuk. Maar wat is er leuk aan als er miljoenen mensen én dieren naar de tering gaan? Ik kan er weinig voordelen aan ontdekken. (tenzij je een grap maakt natuurlijk).quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef Stratagem het volgende:
Mocht 'ie niet vallen, dan hebben we altijd de vogelgriep pandemie nog!![]()
Bron is de NASA, niet te vertrouwen dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://home.wanadoo.nl/huy/Nieuws.2804200601.html
We gaan dus niet dood
Was het maar zo, zouden mensen zich misschien realiseren dat het zo niet verder kan met de Aarde.quote:
Wachhhttt efffeeeee wat klopt hier nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:55 schreef Zuen het volgende:
[..]
Jullie praten erover alsof het allemaal een grap is en leuk. Maar wat is er leuk aan als er miljoenen mensen én dieren naar de tering gaan? Ik kan er weinig voordelen aan ontdekken. (tenzij je een grap maakt natuurlijk).
Gelukkig is iemand die boodschappen van buitenaardse wezens krijgt wel te vertrouwen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bron is de NASA, niet te vertrouwen dus![]()
Héhé, eindelijk iemand die het begrijptquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig is iemand die boodschappen van buitenaardse wezens krijgt wel te vertrouwen! [afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bron is de NASA, niet te vertrouwen dus![]()
Alleen je eigen...... en Godquote:
Hij geeft alleen aanwijzingenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:34 schreef Zuen het volgende:
[..]
Dan mag God wel snel zeggen dat er een inslag komt, voor het te laat is. LOL![]()
Boeddhistische tempels liggen over het algemeen vrij hoog geloof ik!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:36 schreef longinus het volgende:
Ik, als atheïst heb dus de mogenlijkheid om me te bekeren voor de aarde vernietigd wordt.
Maar..... waarin dan ?
Ik zou me natuurlijk kunnen bekeren naar de eerste god die zich meld en ik wacht dus maar af .
Weet je zeker dat het geen KLM-toestel is?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens mij zie ik al iets aankomen in de verte
euhmm het is bewolktquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens mij zie ik al iets aankomen in de verte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
Kijk!! Een tsunami!!Zie ik daar een hoge golf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:The fragments were passing the Earth in late April and early May of 2006, coming nearest to the Earth around May 12 at a distance of about 11.9 million km (7.4 million miles). That is a close pass in astronomical terms (0.08 AU)
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:30 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/73P/Schwassmann-Wachmann
[..].
In 2022 dus weer hetzelfde gezeikquote:In 2022, the comet fragments are expected to pass nearer to the Earth than in 2006.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:32 schreef Gefrutennil het volgende:
http://www.weekvandezee.nl/
Van 20 mei tot en met 28 mei 2006 wordt voor de vijfde keer de Week van de Zee gehouden. Negen dagen lang staat heel Nederland in het teken van de duinen, het strand en de zee. Maak u dus op voor een enorme golf van activiteiten.
Maar ik niet! En ik wil nog niet doodquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:19 schreef Vampz het volgende:
stiekem hoop ik gewoon dat er wat gebeurt, maken we es een keer echt iets GEKS mee![]()
Ik zit toch wel veilig hier als ik het allemaal zo zie![]()
nou nou nou niet zo dramatisch hèquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik niet! En ik wil nog niet doodMaar er gebeurt toch niets joh... hoop ik
Tot dan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
In 2022 dus weer hetzelfde gezeik.
Toyota reclamequote:Op donderdag 25 mei 2006 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
OMFG!!!!!111!!111!! Die kerel was geen n00b, eerste is ingeslagen in Nevada ergens!
Kijk![]()
25 dacht ik:quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef pberends het volgende:
Is het nou 25 of 26 mei?
Foute editquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Wachhhttt efffeeeee wat klopt hier niet![]()
Maar de 26e nederlandse tijd. Vannacht als ik het goed heb.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
25 dacht ik:
[afbeelding]
http://www.savelivesinmay.com/
Waarschijnlijk wel inderdaad:quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:14 schreef Zon het volgende:
[..]
Maar de 26e nederlandse tijd. Vannacht als ik het goed heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |