Gelukkig is iemand die boodschappen van buitenaardse wezens krijgt wel te vertrouwen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bron is de NASA, niet te vertrouwen dus![]()
Héhé, eindelijk iemand die het begrijptquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig is iemand die boodschappen van buitenaardse wezens krijgt wel te vertrouwen! [afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bron is de NASA, niet te vertrouwen dus![]()
Alleen je eigen...... en Godquote:
Hij geeft alleen aanwijzingenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:34 schreef Zuen het volgende:
[..]
Dan mag God wel snel zeggen dat er een inslag komt, voor het te laat is. LOL![]()
Boeddhistische tempels liggen over het algemeen vrij hoog geloof ik!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:36 schreef longinus het volgende:
Ik, als atheïst heb dus de mogenlijkheid om me te bekeren voor de aarde vernietigd wordt.
Maar..... waarin dan ?
Ik zou me natuurlijk kunnen bekeren naar de eerste god die zich meld en ik wacht dus maar af .
Weet je zeker dat het geen KLM-toestel is?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens mij zie ik al iets aankomen in de verte
euhmm het is bewolktquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens mij zie ik al iets aankomen in de verte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
Kijk!! Een tsunami!!Zie ik daar een hoge golf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:The fragments were passing the Earth in late April and early May of 2006, coming nearest to the Earth around May 12 at a distance of about 11.9 million km (7.4 million miles). That is a close pass in astronomical terms (0.08 AU)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |