zwemmenquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:42 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dude, dus ik moet van vlissingen naar oost brabant lopen in een uurtje?
Ach, als het X-files verhaal uit blijkt te komen, dan vertrek ik ook wel richting het oosten hoor...quote:Op woensdag 24 mei 2006 03:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook wel eens afik ga iig niet blijven wachten, als ik ook maar 1 teken zie van inslag dan ben ik pleite
Gezellig dagje aan zee is wel wat makkelijker gewordenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:33 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zit wel veilig in Amstenrade (Zuid-Limburg)
Maargoed als eht gebeurd is het een ramp en zal de bios vrijdag dicht zijn ofzo.. en ik wil dan naar de bios met een hele leuke meid![]()
Mja ben dan alleen bang dat het hier dan drukker wordt kwa bevolking, Limburg is nu zo mooi, laat die komeet maar in de grote oceaan inslaan ofzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gezellig dagje aan zee is wel wat makkelijker geworden
Och... is maar tijdelijk. Dat polderen we in no-time weer inquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gezellig dagje aan zee is wel wat makkelijker geworden
Half Nederland inpolderen? mwa duurt wel even.. denk dat van de steden (en inwoners) niet veel meer over is..quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och... is maar tijdelijk. Dat polderen we in no-time weer in
Hier in Zuid-Limburg nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef cikolata het volgende:
het is al aan het gebeuren... de golf daalt nu in druppels op ons neer...![]()
Staat de A2 al vol?quote:
Dat wil dan weer zeggen dat het met de drukte hier in het oosten van het land dan wel weer mee zal vallenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Half Nederland inpolderen? mwa duurt wel even.. denk dat van de steden (en inwoners) niet veel meer over is..
nee ik blijf lekker in mn bedje liggenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Staat de A2 al vol?![]()
Hoorde daarnet op de radio dat ze 300KM file verwachten, dus vertrek nu maar alvast
Idd ik vind dat ook wel een beetje vreemd, aan de achtere kant moet je ook denken hoe hoog de landen boven het zeespiegel is, Nederland is net zo'n beetje als New Orleans, de dijken zullen het echt niet houden. Maar toch vind ik iets niet kloppen aan dit verhaal, maar wat, ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als het X-files verhaal uit blijkt te komen, dan vertrek ik ook wel richting het oosten hoor...
Alleen denk ik niet dat er ook maar iets gaat gebeuren. En zo wel, zie mijn vorige post. Zo'n golf zou dan eerst door het Kanaal (waarom typte ik gisterenavond kaneel?) moeten, waarbij volgens dat kaartje Engeland en Frankrijk droog blijven... dan vind ik die kaartje niet heel serieus te nemen...
Nog even wat aantrekkingskracht erbij en je hebt het zomaarquote:
Gaat er toch langsaf op deze foto? Of kijk ik zo raar?quote:
Wauw!! Krijgen we ze alle vierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |