gaan we samen doodquote:
Dan is dit toch ook een van mijn laatste postsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Blackletter het volgende:
[..]
gaan we samen dooddas wel een mooi einde
![]()
Het is dan te nat voor de hel toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het is jezus die terug komt en hel op aarde brengt![]()
* Pakspul staat 26 mei met z'n surfplank op de damquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:54 schreef VD het volgende:
Zegge, is er nog 'iemand' een schip aan het bouwen? Ergens op het droge? Zo ja, dan wil ik graag mee..
Alleen jammer dat 10 miljoen anderen ook die kant uit willen dan, qua filesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:45 schreef VD het volgende:
Tijd zat om rustig naar de Ardennen te rijden..
Zit ik op 2 hoog hoog genoeg?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef VD het volgende:
[afbeelding]
Tofjes, Zeist aan zee. Doet de waarde van m'n huis goed..
Niet veel mensen weten wat er staat te gebeurenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Shake het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 10 miljoen anderen ook die kant uit willen dan, qua files![]()
![]()
nouhou..... als ze die kuilen nou diep genoeg graven kunnen die de boel redelijk opvangenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet veel mensen weten wat er staat te gebeurenEn het zal vrijdag ook wel lekker druk zijn aan zee, en dan vooral ook veel Duitsers
![]()
Wat denk je zelf?quote:
Dan trek ik toch gewoon mijn zwembroek aanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Je woont in Zantvoort, en het golfje zou ongeveer tot Utrecht komen![]()
Twee hoog is toch nog steeds 3 meter onder het zee niveau?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Je woont in Zantvoort, en het golfje zou ongeveer tot Utrecht komen![]()
Ach, er zullen vast wel mensen zijn die iemand die in buitenaardse wezens gelooft eerder geloven dan de NASA... dus waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef most_wanted het volgende:
Zijn er werkelijk mensen bang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |