Han?quote:
Han Reizigerquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:11 schreef Zanderrr het volgende:
Han Reiziger, denk ik.
.. maar de Arctic Monkeys wil ik ook best uitzwaaien, hoor.
Ow jaquote:
Ach dit kan ook ....quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ow ja![]()
![]()
![]()
Van mij mogen de modjes hun gang gaan hoor. Gooi maar in Feedback
Maar eigenlijk heb ik een schurfthekel aan die stomme Monkeys. Maar ik had geen inspiratie voor een titel en ze kwamen net voorbij op de radioquote:
Dan vraag ik het wel even in FBquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb ik een schurfthekel aan die stomme Monkeys. Maar ik had geen inspiratie voor een titel en ze kwamen net voorbij op de radio![]()
Dan is het net zoals in het echt met de Arctic Monkeys, voor je 't weet is 't weer voorbij en vergetenquote:
Nou, ik vind het anders nog best lang duren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan is het net zoals in het echt met de Arctic Monkeys, voor je 't weet is 't weer voorbij en vergeten
quote:
Ja, heb ik goed bedacht he? Die TTquote:
Gnarls Barkley is zoooo eind april 2006. Nu is het lilyquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, ik vind het anders nog best lang duren.
Wat is de nieuwe hype trouwens, Gnarls Barkley, of lig ik alweer achter?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Gnarls Barkley is zoooo eind april 2006. Nu is het lily![]()
Paars is altijd goed!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:07 schreef dwerg het volgende:
Dag Han.![]()
Geen huishoudelijke mededeling, maar bovenstaande user begrijpt wel wat ik bedoel: het is paars geworden, rood was op.
Ik vroeg het in het vorige dag topic maar daar antwoorde hij niet opquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:34 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Die Sebbo! Zou het dan toch nog goedkomen met de FP?
Was er nou echt nog geen topic over?
OMG, wat een vreselijke achtergrondquote:
Ja, ik zie niet alles.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vroeg het in het vorige dag topic maar daar antwoorde hij niet op
James OVERlast!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef Bosbeetle het volgende:
wij hebben thuis deze plaat liggen (nog even aan de hand van de muziek smaak van ouders collumn)
[afbeelding]
zou die veel waard zijn
I hate to admit it, maar die LP heb ik bij mijn ouders vroeger ook zien liggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef Bosbeetle het volgende:
wij hebben thuis deze plaat liggen (nog even aan de hand van de muziek smaak van ouders collumn)
[afbeelding]
zou die veel waard zijn
Laatst herinnerde ik mn moeder eraan ... hehe toen ik vroeg of ze een james last cd voor de verjaardag wou... ze zei alstjeblieft niet .. waarom ze die LP dan wel hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
I hate to admit it, maar die LP heb ik bij mijn ouders vroeger ook zien liggen.Ik denk dat ie ooit tussen een stapel platen van mijn oom heeft gezeten, want naar mijn weten zijn ze ook geen fan van James, dus ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf geld aan uitgegeven hebben.
Die grap maakte mijn pa toen ik een everlast cd kreeg .. "was dattan ? overlast"quote:
Jouw pa is een heuse komiek!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die grap maakte mijn pa toen ik een everlast cd kreeg .. "was dattan ? overlast"
Oh hoewel ik koot en bie geweldig vind ben ik me niet bekend met vooral hun oudere euvrequote:Op donderdag 18 mei 2006 09:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jouw pa is een heuse komiek! [afbeelding]
Maar ik refereerde met de James Overlast-'grap' natuurlijk vooral aan Koot en Bie's Eerste Simpelpee ('Stop! Dit... was een woordspeling').
Dan raad ik je aan om daar toch eens naar op zoek te gaan. Zelfs een ontzettend banale sketch als 'Sport' (ja, zoek die maar op) is stiekem best leuk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh hoewel ik koot en bie geweldig vind ben ik me niet bekend met vooral hun oudere euvre
Ik ken alleen die sketch met figuur poepenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om daar toch eens naar op zoek te gaan. Zelfs een ontzettend banale sketch als 'Sport' (ja, zoek die maar op) is stiekem best leuk.
Op die site zelf zeggen ze dat ze alleen fragmenten aanbieden en derhalve niet illegaal bezig zijn. Daar zal een mod dus niet over vallen dunkt me zo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:43 schreef dwerg het volgende:
Ik maak het nog makkelijker voor je, als deze site werkt haal je ze hier maar vanaf http://users.raketnet.nl/kootbie/ En als er een mod is die vindt dat dit niet mag, verwijder deze post dan maar.
Als je die lachen vindt, kun je 'Kinderpartijtje' vast ook wel waarderen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ken alleen die sketch met figuur poepen
Dat is 'Sport'. Wel sneu dat je alleen die sketch kent. En dat ik hem noem.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ken alleen die sketch met figuur poepen
Tja dat is een beroemde .. Ik ken wel redelijk wat van de mannen maar niet allesquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat is 'Sport'. Wel sneu dat je alleen die sketch kent. En dat ik hem noem.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:54 schreef MuadDib het volgende:
Iedere zichzelf respecterende muziekliefhebber, en dat zijn er hier in overvloed, zou toch "De Synthesizer" moeten kennen.
En "Ome Gijs" natuurlijk...
Heel West-Brabant heeft Lordi gemist, volgens teletekst pagina 120.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef Tokus het volgende:
potver, precies toen ik het songfestival wou kijken vond de stad het nodig om de stroom overal uit te schakelen
zo heb ik Lordi moeten missen
ah ja. wel toevallig dat de stroomstoring begon toen het songfestival begon, en zodra de uitslag er was ging de stroom weer aan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef dwerg het volgende:
[..]
Heel West-Brabant heeft Lordi gemist, volgens teletekst pagina 120.
Nee, heb al even gezocht maar kon hem nog nergens vinden. Ik zit zaterdag 4 uur in de auto, wie weet hoor ik hem dan op de radio...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:54 schreef dwerg het volgende:
Heb je de nieuwe single van Ilse DeLange al gehoord, DR?
Dit kan toch niet serieus zijn?quote:
Ik krijg een lege pagina... en niets op die site vermeldt ook maar iets over de toekomst van de muziek.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:55 schreef MuadDib het volgende:
Briljant nummer, briljant optreden, briljant interview, kortom: de toekomst van de muziek!![]()
gelukkig doe ik dan net of ik niet thuis ben en de bel niet hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:45 schreef Seborik het volgende:
Ja, dat was schrikken.
Aso,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
gelukkig doe ik dan net of ik niet thuis ben en de bel niet hoor
Er was geen ontkomen aan voor dwerg!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
gelukkig doe ik dan net of ik niet thuis ben en de bel niet hoor
Ze heeft het aangepast, dus het is goed. Zie je wel, Lianne's zijn oké.quote:
Ik weet het nog niet... Ik heb de voorronde ook ternauwernood vannacht nog even gezien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:42 schreef dwerg het volgende:
En, wat denk jij, Jane? Top drie he?
Mafkees!quote:
goed? neequote:Op zondag 21 mei 2006 14:09 schreef Zanderrr het volgende:
Maar serieus, vond iemand hier dat nummer van Lordi echt goed? Ik gun ze de prijs van harte, en de show was tof, maar voor hardrock-begrippen was 't muzikaal gezien eigenlijk toch ook gewoon bagger.
Ja shit, daar baal ik ook van dat ik dat heb gemist. "Kalisperma!"quote:Op zondag 21 mei 2006 19:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand trouwens nog de puntenuitreiking gezien waar Paul de Leeuw zijn telefoonnummer aan die presentator ging dicteren ?
Oh, ik bedoelde dat ik het wel gezien had. Het was wel grappig.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja shit, daar baal ik ook van dat ik dat heb gemist. "Kalisperma!"
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De rage spreidt, en het is verdomde aanstekelijk en op den duur verdomde vervelend
Haha, nou dat valt best mee hoor... ik had er eigenlijk ook nog niet op gelet...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:13 schreef Summoner het volgende:
Mooi beest DR! Maar vind je het niet vervelend dat je hond een grotere piemel heeft dan jij?
Het was idd best moeilijk om te voorkomen dat ik de uitslag te weten zou komen, maar het is me gelukt!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:05 schreef dwerg het volgende:
En, wie heeft er gewonnen?
Je hebt toch wel alle topics op Fok! ontweken zodat je niet wist wie er ging winnen?
Domingo, hij schijnt vals en gek te zijn maar hij is hardstikke lief. Het was de keuze euthanasie of iemand die het nog aandurft. Een puber van 60 kilo is het, en waaks maar echt vals kan ik hem niet noemen. Grindcore trekt ie zeker wel ja. Van Zombie Sneak Attack gaat hij blaffen.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:05 schreef Summoner het volgende:
Hoe heet het beest? En is ie ook zo verzot op grindcore?
.. en in de herhalingquote:Op maandag 22 mei 2006 19:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het was idd best moeilijk om te voorkomen dat ik de uitslag te weten zou komen, maar het is me gelukt!Vol spanning de puntentelling gekeken en Finland heeft gewonnen!!!
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:47 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Domingo, hij schijnt vals en gek te zijn maar hij is hardstikke lief. Het was de keuze euthanasie of iemand die het nog aandurft. Een puber van 60 kilo is het, en waaks maar echt vals kan ik hem niet noemen. Grindcore trekt ie zeker wel ja. Van Zombie Sneak Attack gaat hij blaffen..
Jullie zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:47 schreef Diverse_Reality het volgende:
Domingo, hij schijnt vals en gek te zijn maar hij is hardstikke lief.
Tofquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ben zo blij voor vriendlief.
. En voor de rest van de band natuurlijk. [/sub]
De trein is heel comfortabel. Heb ik destijds ook gedaan. Voordeel is dat je midden in de stad aankomt, en meteen verder kan reizen met de S- of U-bahn. Met het vliegtuig zit je ergens in de periferique. Minder handig. Ik heb alleen ervaring met de trein, maar daar was niks mis mee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk Audrey!
Ik zit met een dilemma, zal ik met de trein of met het vliegtuig naar Berlijn gaan?
Als ik met de trein ga, dan kan ik nog de voetbalfinale kijken in Berlijn zelf, maar met het vliegtuig is wel sneller. Moeilijk!
Mn zusje is groot fan van ze, die heeft ze inmiddels 5x gezien ofzo. Ik heb ze een keer gezien in een volle HMH als voorprogramma van de Stereophonics. Daar deden ze het ook quite nice.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mag ik hier in een klein uithoekje van het grote internet even een klein beetje heel erg trots doen over GEM ? Ze hebben dit weekend twee optredens in Londen gedaan, en toen ze op het punt stonden om weg te gaan werden ze benaderd door de manager van de Editors of ze vanavond in Dublin willen openen.
Trein is duurder dan vliegtuig!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De trein is heel comfortabel. Heb ik destijds ook gedaan. Voordeel is dat je midden in de stad aankomt, en meteen verder kan reizen met de S- of U-bahn. Met het vliegtuig zit je ergens in de periferique. Minder handig. Ik heb alleen ervaring met de trein, maar daar was niks mis mee.
Hoe zit het qua kosten ?
Et tu, Brute?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:31 schreef Liejannuh het volgende:
de baas betaald
Maar 'onstpannen' kreeg wel het dwerg Keurmerk?quote:
Geilt je zusje ook op Maurits (zanger) ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn zusje is groot fan van ze, die heeft ze inmiddels 5x gezien ofzo. Ik heb ze een keer gezien in een volle HMH als voorprogramma van de Stereophonics. Daar deden ze het ook quite nice.
Zeg, je gaat toch zeker niet kritisch naar mijn taalgebruik kijken?quote:
Ik vind 'spelfouten gemaakt door haastig typen' tegenwoordig minder erg dan grammaticale fouten. Het komt door Fok!, ik word mild.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:42 schreef Litpho het volgende:
Maar 'onstpannen' kreeg wel het dwerg Keurmerk?.
Niet dat ik weet. Ze vindt de muziek gewoon leuk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Geilt je zusje ook op Maurits (zanger) ?
Het is ook best leuke muziek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ze vindt de muziek gewoon leuk.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
Ik heb ze ook een keer of 2 a 3 gezien, vind ze wel geinig. Mn zusje sleept mij nog wel eens mee.
Het was zelfs zo dat er bij een van die optredens in Londen de Jan-Smeets-van-Glastonburyl was komen kijken, vertelden ze. Da's wel vet natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:53 schreef Q. het volgende:
Het is sowieso een leuke gelegenheid voor ze om een beetje te netwerken. Leuk!
Audrey Tautou zit er in. Heeft hij verder nog positieve punten?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:54 schreef dwerg het volgende:
The Da Vinci Code is een leuke film.
En, kaartje glastonbury al gekocht?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het was zelfs zo dat er bij een van die optredens in Londen de Jan-Smeets-van-Glastonburyl was komen kijken, vertelden ze. Da's wel vet natuurlijk.
Dat laat ik aan de echte fans over.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:19 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En, kaartje glastonbury al gekocht?
Hij heeft promotie gemaakt en jij niet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ha! Mijn meest incompetente kutcollega heeft een andere baan!
Hij heeft intern gesolliciteerd naar een andere functie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij heeft promotie gemaakt en jij niet?
Je zit binnenkort alleen op je kamer?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ha! Mijn meest incompetente kutcollega heeft een andere baan!
Ben ik eindelijk van die kutkneus af!
Mijn weekend is bij deze goed begonnen!
Nee, dat nog net niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Je zit binnenkort alleen op je kamer?![]()
(en heb je de mensen van z'n nieuwe werkplek al gecondoleerd?)
'jan-pieter komt op jullie afdeling veel beter tot z'n recht dan op onze afdeling. Wij zijn niet in staat om hem werk aan te bieden wat mensen van zijn niveau verlangen. Om zijn talenten niet verloren te laten gaan aan dit bureau, zijn we dan ook zeer tevreden dat hij bij jullie een kans krijgt om door te groeien naar zijn volle competenties'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:16 schreef Liejannuh het volgende:
En ik heb natuurlijk al een mail gestuurd naar nieuwe collega's van 'm. Ik ben de rotste niet!
Wie zou d'r nou geen collega van Lianne willen zijn?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:58 schreef Seborik het volgende:
Zijn jullie allemaal collega's van Lianne?
Zie je, ik ben veel subtieler!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:52 schreef Liejannuh het volgende:
Sebbo en ik als directe collega's!Er zou wel toffe muziek klinken, maar inhoudelijk wordt het helemaal niets!
Ik weet het!quote:
oh ja...quote:
Tof!quote:
Volgens mij exact hetzelfde principe waarom sommige meisjes/vrouwen ook in de winter nog met 'n te kort naveltruitje rondlopen. Begrijp ik ook niet,want volgens mij moet dat ontzettend koud zijn. Maar misschien kun jij me uitleggen waarom je soortgenoten dat doen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
Kan iemand mij daar het nut van uitleggen?
Werkelijk geen idee! Ik vraag het me ook nog af. Net zoals je regelmatig midden in de winter meisjes ziet rondlopen met hun naveltruitjes onder hele korte winterjassen op hun hele lage heupbroeken zodat er nog fijn een stukje rug zichtbaar is. Ik krijg het al koud als ik er aan denk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij exact hetzelfde principe waarom sommige meisjes/vrouwen ook in de winter nog met 'n te kort naveltruitje rondlopen. Begrijp ik ook niet,want volgens mij moet dat ontzettend koud zijn. Maar misschien kun jij me uitleggen waarom je soortgenoten dat doen?![]()
Overduidelijke conclusie: dames die zich 'gewaagd' kleden moeten het niet van hun IQ hebbenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:42 schreef Liejannuh het volgende:
maar dan nog steeds, waarom in bikini op het podium? Het gros van het publiek is toch homo?
Ik vind het boek leukerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:45 schreef Tokus het volgende:
zojuist High Fidelity weer 's gekeken. Dat blijft toch een gave film.
En ik heb nu eindelijk ook het boek maar 's besteld.
Das mooi, want ik ga donderdagquote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef Tokus het volgende:
Keith Caputo's concert was gaaf.
He!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
de Groene Engel in Oss (die zaal bestaat dus echt, tot mijn grote verbazing)
met de ossenwagen natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:41 schreef Liejannuh het volgende:
En kan ik beter met de trein of met de auto gaan?
kijk, ik wist wel dat ik hier nog eens wat zou lerenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:47 schreef dwerg het volgende:
Slimak is Pools voor slak.
[afbeelding]
Slimak.
Dat vergeten jullie dus nooit meer.
Ik heb om 11 uur een afspraak in Oss (ergens in het centrum) en kom vanuit het Westland.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:42 schreef Mark het volgende:
Vanaf waar? En op welke tijdstippen (ivm files)?
Ja, maar ik moet morgen eerst naar Marum en dan ben ik donderdag vast te laat voor mijn afspraak.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
met de ossenwagen natuurlijk.
[afbeelding]
Dan zal de auto sneller zijn dan de trein.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb om 11 uur een afspraak in Oss (ergens in het centrum) en kom vanuit het Westland.
Ze hebben toch ook hun eigen therapeut in dienst die groepssessies met ze doetquote:Op zondag 28 mei 2006 22:33 schreef nipeng het volgende:
Ik kijk nu naar die Metallica docu. Tjeemig, wat een huggy feely shit.
Oss is heel goed te doen met de auto. Zodra je Rotterdam voorbij bent kan je doorscheuren.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga donderdag naar Oss!
Waar moet ik lunchen? En kan ik beter met de trein of met de auto gaan?
*stil*mooi*quote:Op zondag 28 mei 2006 23:33 schreef dwerg het volgende:
Ik ben vandaag naar Groningen gereden om daar een blikje Red Bull uit Tholen leeg te drinken. Tot zover mijn dag.
Dat was bijna surrealistisch. We're a rockbandquote:Op zondag 28 mei 2006 22:33 schreef nipeng het volgende:
Ik kijk nu naar die Metallica docu. Tjeemig, wat een huggy feely shit.
Het is de naam. Iedereen wil bij Metallica spelen, voor die lui uit de VS.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dat was bijna surrealistisch. We're a rockband
Ik vond het vooral ook raar te zien dat allerlei bassisten auditie deden, waaronder de ex-bassist van Kyuss. Wat heeft die nou bij dit rondreizend psychiatrische circus te zoeken?
iedereen in Europa ook hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:40 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is de naam. Iedereen wil bij Metallica spelen, voor die lui uit de VS.
voor een band die voor USD 48.000 per maand fulltime een *spuug* mental coach annex zeveraard annex psychopaat *spuug* ter beschikking heeft?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:40 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is de naam. Iedereen wil bij Metallica spelen, voor die lui uit de VS.
op dat moment was die docu natuurlijk nog lang niet uit, he...quote:Op maandag 29 mei 2006 11:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
voor een band die voor USD 48.000 per maand fulltime een *spuug* mental coach annex zeveraard annex psychopaat *spuug* ter beschikking heeft?
dan moeten er toch belletjes gaan rinkelen?
Je bedoelt 'een rockstar zijn is uiteindelijk ook gewoon werk, waarbij je moet doen wat er gevraagd wordt, alleen dan met 't verschil dat je baan nooit ophoudt?'quote:Op maandag 29 mei 2006 11:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
dan moeten er toch belletjes gaan rinkelen?
Haha, met wie ga je?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:36 schreef dwerg het volgende:
Kent iemand The Veronicas? Blijkbaar heb ik meegedaan aan een prijsvraag, want ik heb twee kaartjes gewonnen voor een showcase morgenavond in Amsterdam.
Dat moet dan wel 'n heeeeele goede verdoving zijn geweestquote:Op maandag 29 mei 2006 20:21 schreef bartrid het volgende:
yay al mijn ziekenhuisrekeningen van m'n uitstapje in New York zijn vergoed (waaronder 2200 dollar voor verdoving) en ik kreeg nog een cheqe van 80 pond op de koop toe
Ik heb in ieder geval niks van de operatie gemerktquote:Op maandag 29 mei 2006 20:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat moet dan wel 'n heeeeele goede verdoving zijn geweest![]()
Niet verkeerd inderdaadquote:Op maandag 29 mei 2006 18:51 schreef Liejannuh het volgende:
Het zijn lekkere wijven sebbo, bied je aan!
http://www.theveronicas.com/
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef Diverse_Reality het volgende:
Bedankt dwerg! Ik heb alleen haar nieuwe single nog steeds niet op de radio gehoord...
nadeel van live is dat het volume niet regelbaar isquote:Op maandag 29 mei 2006 18:51 schreef Liejannuh het volgende:
Het zijn lekkere wijven sebbo, bied je aan!
http://www.theveronicas.com/
Ik ben 'm eigenlijk ook wel weer zat, vond het eerst best een leuk nummer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:02 schreef dwerg het volgende:
Die single van Gnarls Barkley was even leuk, maar vervolgens draait iedere zender het nummer om het uur.
Gister ookquote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef Tokus het volgende:
Keith Caputo's concert was gaaf.
Ze hebben zelfs hun gage voor Pinkpop gebruikt om Pinkpop kaarten van te kopen die ze dan weer gewonnen kunnen worden door fans.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:17 schreef Tokus het volgende:
wat sympathiek van Van Katoen. hun nieuwe cd Doorrood is helemaal te downloaden, en als je dat doet maak je nog kans op kaarten voor pinkpoop ook.
Doe het dan zelluf!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs hun gage voor Pinkpop gebruikt om Pinkpop kaarten van te kopen die ze dan weer gewonnen kunnen worden door fans.
Sympathieke lui!
kun je niet een echte vuilniszak aantrekken, en een echte pizzadoos? Wordt het direct een stuk leuker.... voor jou.... niet voor de trotse familie...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga over een uurtje mijn Bachelor krijgen in de Domkerk. Gekleed in een mooie acryl vuilniszak (a.k.a. "gown") met een pizzadoos op mijn hoofd (a.k.a. "cap"). Ik mag welgeteld 30 seconden op het podium staan, inclusief opkomen en afgaan. Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in.. Net de hele dag staan opruimen omdat mijn ouders hier komen, en daar word ik ook nooit veel vrolijker van.
Maar ! Morgen afstudeerfeestje. Dat is dan wel weer leuk. (De bijbehorende stress dan wat minder, maar soit.)
http://www.nme.com/news/james-blunt/23184quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zeg twee woorden: James Blunt..
Tof nieuws ook dat een of ander Brits radiostation hem in de ban heeft gedaan..
Wat is er op tegen om iets te zeggen als 'je kunt kiezen: geef mij en m'n roommates gratis bier of ik bel de politie'quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Enige jammere tot nu toe: een of andere idioot hier heeft besloten dat het heel leuk is om een afstudeer-technofeestje te geven onder mijn raam. Om dat te doen heeft ie een of andere geluidsinstallatie weten te cheffen waar het gemiddelde Sensation White een minderwaardigheidscomplex van krijgt. Mijn haar wappert, en ik zit binnen, dat idee.
Het kan dus toch: leuke feestjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:58 schreef
en de rest van de mensen is over computertalen aan het praten, maar ik vermaak me kostelijk..
Kleine dorpjes buiten Leeuwardenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:48 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Alleen als je naar de King Kong gaat, of de kerktoren van Deinum, een klein dorpje nét buiten Leeuwarden bewondert. Anders niet...
http://home.planet.nl/~faass149/shleeuwarden.htmlquote:Op zondag 4 juni 2006 21:51 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is de King Kong?
Die korte broek!!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:28 schreef bartrid het volgende:
Move over Hasselhoff!
http://www.thewebshite.net/blogpages/treat_your_mother_right.htm
en zeedee noobs natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 21:52 schreef gronk het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~faass149/shleeuwarden.html
Voor vinyljunkies dus.![]()
ghehehe wat schattigquote:
http://decapolis.com/musi(...)nge-SelfTitled.shtmlquote:Ian Kevin Curtis – here and after known as IKC – has a heap to posthumously apologise for. She Wants Revenge – here and after known as Awful – will be the it band of January. They’ve already spun the Spin and won and claim they are reaching back to NYC circa 67. It’s a lie and Awful know it.
Instead of merely being influenced by IKC, Awful channel him with their ouija board full of effected guitars and barely satisfactory beats. Worse still, this glut of gloom reads like a concept album and the duo have admitted as much, claiming the LP is a series of love letters to ladies they have fallen for. NYC under the direction of Warhol was a much different story to what we see now. Bands and artists came together for reasons other than emulating their idols – like the NYC of now does. And because of that, the Velvet Underground and Warhol broke artistic ground, which has rarely been moved since. If awful think they’re in any way linked by the alleged brilliance of their art to the aforementioned legends then they are delusional.
Red Flags and Long Nights steals without thought from Turn on the Bright Lights and then tries to hide the theft with an electro warble. Then you wait to roll your eyes when moaner Justin Warfield opens his mouth, delivering the best IKC impersonation since, well, IKC. The only problem is he does it without the required depth of emotion; it’s more an act than a plea for help like it so often was with Curtis.
If there is a redeeming feature in this mess it is the danceability of the handful of singles this tiresome wreck will create. Of those, I Don’t Want To Fall In Love is the pick with a Franz Ferdinand inspired disco beat and a crunchy breakdown. But if that’s the best these lads have to offer they should pick up their kit and move along.
This one goes to 11quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:03 schreef Tokus het volgende:
is Phil familie van Nigel?
Nouja hier in amerika is niet iedereen oranje dus is het een stukje leuker om oranje te doen. Ja in het buitenland zijn brengt wel een vleugje chauvinisme omhoogquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:07 schreef dwerg het volgende:
Bijna. Jammer van bosbeetle, hij valt toch een beetje uit de toon.
Ik heb een hekel aan voetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:06 schreef dwerg het volgende:
Ik vond het wel grappig dat dit topic bijna vol zat met normale users.
Mag ik dat zo zeggen? Ik heb de indruk dat Fok! plots is veranderd in twee kampen: de voetbalhaters en de voetballiefhebbers. Als je niet oranje bent, dan heb je dus meteen een hekel aan voetbal.
En zo is het maar net!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:06 schreef dwerg het volgende:
Als je niet oranje bent, dan heb je dus meteen een hekel aan voetbal.
De druiven zijn zuur, sprak de vos. - Aesopusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Twintigste.
.
Maar dat kwam door de ronde met. voetbalvragen.
. Ik bedoel: er is toch geen lol aan om "Oei oei oei wat was me dat een loei" van Johan Cruyff te moeten herkennen ?
.
En Britneyquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:30 schreef Seborik het volgende:
De nieuwe Muse lijkt op Rhapsody met Neil Tennant.
Na het lezen en niet begrijpen van deze opmerking voel ik mij een Dom Meisje (tm).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:33 schreef Mark het volgende:
[..]
De druiven zijn zuur, sprak de vos. - Aesopus
Zijn ze zwanger?quote:
Nee, maar Matthew is wel getrouwd met een Bubba die zich K-Fed noemtquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee, maar Matthew is wel getrouwd met een Bubba die zich K-Fed noemt
Maar je wist toch wel dat het nummer geschreven en geproduceerd is door Peter Koelewijn?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik bedoel: er is toch geen lol aan om "Oei oei oei wat was me dat een loei" van Johan Cruyff te moeten herkennen ?.
Mijn teamgenoot wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:44 schreef dwerg het volgende:
[..]
Maar je wist toch wel dat het nummer geschreven en geproduceerd is door Peter Koelewijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |