Hij heeft promotie gemaakt en jij niet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ha! Mijn meest incompetente kutcollega heeft een andere baan!
Hij heeft intern gesolliciteerd naar een andere functie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij heeft promotie gemaakt en jij niet?
Je zit binnenkort alleen op je kamer?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ha! Mijn meest incompetente kutcollega heeft een andere baan!
Ben ik eindelijk van die kutkneus af!
Mijn weekend is bij deze goed begonnen!
Nee, dat nog net niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Je zit binnenkort alleen op je kamer?![]()
(en heb je de mensen van z'n nieuwe werkplek al gecondoleerd?)
'jan-pieter komt op jullie afdeling veel beter tot z'n recht dan op onze afdeling. Wij zijn niet in staat om hem werk aan te bieden wat mensen van zijn niveau verlangen. Om zijn talenten niet verloren te laten gaan aan dit bureau, zijn we dan ook zeer tevreden dat hij bij jullie een kans krijgt om door te groeien naar zijn volle competenties'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:16 schreef Liejannuh het volgende:
En ik heb natuurlijk al een mail gestuurd naar nieuwe collega's van 'm. Ik ben de rotste niet!
Wie zou d'r nou geen collega van Lianne willen zijn?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:58 schreef Seborik het volgende:
Zijn jullie allemaal collega's van Lianne?
Zie je, ik ben veel subtieler!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:52 schreef Liejannuh het volgende:
Sebbo en ik als directe collega's!Er zou wel toffe muziek klinken, maar inhoudelijk wordt het helemaal niets!
Ik weet het!quote:
oh ja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |