Hij heeft promotie gemaakt en jij niet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ha! Mijn meest incompetente kutcollega heeft een andere baan!
Hij heeft intern gesolliciteerd naar een andere functie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij heeft promotie gemaakt en jij niet?
Je zit binnenkort alleen op je kamer?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ha! Mijn meest incompetente kutcollega heeft een andere baan!
Ben ik eindelijk van die kutkneus af!
Mijn weekend is bij deze goed begonnen!
Nee, dat nog net niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Je zit binnenkort alleen op je kamer?![]()
(en heb je de mensen van z'n nieuwe werkplek al gecondoleerd?)
'jan-pieter komt op jullie afdeling veel beter tot z'n recht dan op onze afdeling. Wij zijn niet in staat om hem werk aan te bieden wat mensen van zijn niveau verlangen. Om zijn talenten niet verloren te laten gaan aan dit bureau, zijn we dan ook zeer tevreden dat hij bij jullie een kans krijgt om door te groeien naar zijn volle competenties'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:16 schreef Liejannuh het volgende:
En ik heb natuurlijk al een mail gestuurd naar nieuwe collega's van 'm. Ik ben de rotste niet!
Wie zou d'r nou geen collega van Lianne willen zijn?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:58 schreef Seborik het volgende:
Zijn jullie allemaal collega's van Lianne?
Zie je, ik ben veel subtieler!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:52 schreef Liejannuh het volgende:
Sebbo en ik als directe collega's!Er zou wel toffe muziek klinken, maar inhoudelijk wordt het helemaal niets!
Ik weet het!quote:
oh ja...quote:
Tof!quote:
Volgens mij exact hetzelfde principe waarom sommige meisjes/vrouwen ook in de winter nog met 'n te kort naveltruitje rondlopen. Begrijp ik ook niet,want volgens mij moet dat ontzettend koud zijn. Maar misschien kun jij me uitleggen waarom je soortgenoten dat doen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
Kan iemand mij daar het nut van uitleggen?
Werkelijk geen idee! Ik vraag het me ook nog af. Net zoals je regelmatig midden in de winter meisjes ziet rondlopen met hun naveltruitjes onder hele korte winterjassen op hun hele lage heupbroeken zodat er nog fijn een stukje rug zichtbaar is. Ik krijg het al koud als ik er aan denk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij exact hetzelfde principe waarom sommige meisjes/vrouwen ook in de winter nog met 'n te kort naveltruitje rondlopen. Begrijp ik ook niet,want volgens mij moet dat ontzettend koud zijn. Maar misschien kun jij me uitleggen waarom je soortgenoten dat doen?![]()
Overduidelijke conclusie: dames die zich 'gewaagd' kleden moeten het niet van hun IQ hebbenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:42 schreef Liejannuh het volgende:
maar dan nog steeds, waarom in bikini op het podium? Het gros van het publiek is toch homo?
Ik vind het boek leukerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:45 schreef Tokus het volgende:
zojuist High Fidelity weer 's gekeken. Dat blijft toch een gave film.
En ik heb nu eindelijk ook het boek maar 's besteld.
Das mooi, want ik ga donderdagquote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef Tokus het volgende:
Keith Caputo's concert was gaaf.
He!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
de Groene Engel in Oss (die zaal bestaat dus echt, tot mijn grote verbazing)
met de ossenwagen natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:41 schreef Liejannuh het volgende:
En kan ik beter met de trein of met de auto gaan?
kijk, ik wist wel dat ik hier nog eens wat zou lerenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:47 schreef dwerg het volgende:
Slimak is Pools voor slak.
[afbeelding]
Slimak.
Dat vergeten jullie dus nooit meer.
Ik heb om 11 uur een afspraak in Oss (ergens in het centrum) en kom vanuit het Westland.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:42 schreef Mark het volgende:
Vanaf waar? En op welke tijdstippen (ivm files)?
Ja, maar ik moet morgen eerst naar Marum en dan ben ik donderdag vast te laat voor mijn afspraak.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
met de ossenwagen natuurlijk.
[afbeelding]
Dan zal de auto sneller zijn dan de trein.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb om 11 uur een afspraak in Oss (ergens in het centrum) en kom vanuit het Westland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |