Dat moet dan wel 'n heeeeele goede verdoving zijn geweestquote:Op maandag 29 mei 2006 20:21 schreef bartrid het volgende:
yay al mijn ziekenhuisrekeningen van m'n uitstapje in New York zijn vergoed (waaronder 2200 dollar voor verdoving) en ik kreeg nog een cheqe van 80 pond op de koop toe
Ik heb in ieder geval niks van de operatie gemerktquote:Op maandag 29 mei 2006 20:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat moet dan wel 'n heeeeele goede verdoving zijn geweest![]()
Niet verkeerd inderdaadquote:Op maandag 29 mei 2006 18:51 schreef Liejannuh het volgende:
Het zijn lekkere wijven sebbo, bied je aan!
http://www.theveronicas.com/
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef Diverse_Reality het volgende:
Bedankt dwerg! Ik heb alleen haar nieuwe single nog steeds niet op de radio gehoord...
nadeel van live is dat het volume niet regelbaar isquote:Op maandag 29 mei 2006 18:51 schreef Liejannuh het volgende:
Het zijn lekkere wijven sebbo, bied je aan!
http://www.theveronicas.com/
Ik ben 'm eigenlijk ook wel weer zat, vond het eerst best een leuk nummer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:02 schreef dwerg het volgende:
Die single van Gnarls Barkley was even leuk, maar vervolgens draait iedere zender het nummer om het uur.
Gister ookquote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef Tokus het volgende:
Keith Caputo's concert was gaaf.
Ze hebben zelfs hun gage voor Pinkpop gebruikt om Pinkpop kaarten van te kopen die ze dan weer gewonnen kunnen worden door fans.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:17 schreef Tokus het volgende:
wat sympathiek van Van Katoen. hun nieuwe cd Doorrood is helemaal te downloaden, en als je dat doet maak je nog kans op kaarten voor pinkpoop ook.
Doe het dan zelluf!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs hun gage voor Pinkpop gebruikt om Pinkpop kaarten van te kopen die ze dan weer gewonnen kunnen worden door fans.
Sympathieke lui!
kun je niet een echte vuilniszak aantrekken, en een echte pizzadoos? Wordt het direct een stuk leuker.... voor jou.... niet voor de trotse familie...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga over een uurtje mijn Bachelor krijgen in de Domkerk. Gekleed in een mooie acryl vuilniszak (a.k.a. "gown") met een pizzadoos op mijn hoofd (a.k.a. "cap"). Ik mag welgeteld 30 seconden op het podium staan, inclusief opkomen en afgaan. Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in.. Net de hele dag staan opruimen omdat mijn ouders hier komen, en daar word ik ook nooit veel vrolijker van.
Maar ! Morgen afstudeerfeestje. Dat is dan wel weer leuk. (De bijbehorende stress dan wat minder, maar soit.)
http://www.nme.com/news/james-blunt/23184quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zeg twee woorden: James Blunt..
Tof nieuws ook dat een of ander Brits radiostation hem in de ban heeft gedaan..
Wat is er op tegen om iets te zeggen als 'je kunt kiezen: geef mij en m'n roommates gratis bier of ik bel de politie'quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Enige jammere tot nu toe: een of andere idioot hier heeft besloten dat het heel leuk is om een afstudeer-technofeestje te geven onder mijn raam. Om dat te doen heeft ie een of andere geluidsinstallatie weten te cheffen waar het gemiddelde Sensation White een minderwaardigheidscomplex van krijgt. Mijn haar wappert, en ik zit binnen, dat idee.
Het kan dus toch: leuke feestjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:58 schreef
en de rest van de mensen is over computertalen aan het praten, maar ik vermaak me kostelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |