Han?quote:
Han Reizigerquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:11 schreef Zanderrr het volgende:
Han Reiziger, denk ik.
.. maar de Arctic Monkeys wil ik ook best uitzwaaien, hoor.
Ow jaquote:
Ach dit kan ook ....quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ow ja![]()
![]()
![]()
Van mij mogen de modjes hun gang gaan hoor. Gooi maar in Feedback
Maar eigenlijk heb ik een schurfthekel aan die stomme Monkeys. Maar ik had geen inspiratie voor een titel en ze kwamen net voorbij op de radioquote:
Dan vraag ik het wel even in FBquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb ik een schurfthekel aan die stomme Monkeys. Maar ik had geen inspiratie voor een titel en ze kwamen net voorbij op de radio![]()
Dan is het net zoals in het echt met de Arctic Monkeys, voor je 't weet is 't weer voorbij en vergetenquote:
Nou, ik vind het anders nog best lang duren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan is het net zoals in het echt met de Arctic Monkeys, voor je 't weet is 't weer voorbij en vergeten
quote:
Ja, heb ik goed bedacht he? Die TTquote:
Gnarls Barkley is zoooo eind april 2006. Nu is het lilyquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, ik vind het anders nog best lang duren.
Wat is de nieuwe hype trouwens, Gnarls Barkley, of lig ik alweer achter?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Gnarls Barkley is zoooo eind april 2006. Nu is het lily![]()
Paars is altijd goed!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:07 schreef dwerg het volgende:
Dag Han.![]()
Geen huishoudelijke mededeling, maar bovenstaande user begrijpt wel wat ik bedoel: het is paars geworden, rood was op.
Ik vroeg het in het vorige dag topic maar daar antwoorde hij niet opquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:34 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Die Sebbo! Zou het dan toch nog goedkomen met de FP?
Was er nou echt nog geen topic over?
OMG, wat een vreselijke achtergrondquote:
Ja, ik zie niet alles.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vroeg het in het vorige dag topic maar daar antwoorde hij niet op
James OVERlast!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef Bosbeetle het volgende:
wij hebben thuis deze plaat liggen (nog even aan de hand van de muziek smaak van ouders collumn)
[afbeelding]
zou die veel waard zijn
I hate to admit it, maar die LP heb ik bij mijn ouders vroeger ook zien liggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef Bosbeetle het volgende:
wij hebben thuis deze plaat liggen (nog even aan de hand van de muziek smaak van ouders collumn)
[afbeelding]
zou die veel waard zijn
Laatst herinnerde ik mn moeder eraan ... hehe toen ik vroeg of ze een james last cd voor de verjaardag wou... ze zei alstjeblieft niet .. waarom ze die LP dan wel hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
I hate to admit it, maar die LP heb ik bij mijn ouders vroeger ook zien liggen.Ik denk dat ie ooit tussen een stapel platen van mijn oom heeft gezeten, want naar mijn weten zijn ze ook geen fan van James, dus ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf geld aan uitgegeven hebben.
Die grap maakte mijn pa toen ik een everlast cd kreeg .. "was dattan ? overlast"quote:
Jouw pa is een heuse komiek!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die grap maakte mijn pa toen ik een everlast cd kreeg .. "was dattan ? overlast"
Oh hoewel ik koot en bie geweldig vind ben ik me niet bekend met vooral hun oudere euvrequote:Op donderdag 18 mei 2006 09:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jouw pa is een heuse komiek! [afbeelding]
Maar ik refereerde met de James Overlast-'grap' natuurlijk vooral aan Koot en Bie's Eerste Simpelpee ('Stop! Dit... was een woordspeling').
Dan raad ik je aan om daar toch eens naar op zoek te gaan. Zelfs een ontzettend banale sketch als 'Sport' (ja, zoek die maar op) is stiekem best leuk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh hoewel ik koot en bie geweldig vind ben ik me niet bekend met vooral hun oudere euvre
Ik ken alleen die sketch met figuur poepenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om daar toch eens naar op zoek te gaan. Zelfs een ontzettend banale sketch als 'Sport' (ja, zoek die maar op) is stiekem best leuk.
Op die site zelf zeggen ze dat ze alleen fragmenten aanbieden en derhalve niet illegaal bezig zijn. Daar zal een mod dus niet over vallen dunkt me zo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:43 schreef dwerg het volgende:
Ik maak het nog makkelijker voor je, als deze site werkt haal je ze hier maar vanaf http://users.raketnet.nl/kootbie/ En als er een mod is die vindt dat dit niet mag, verwijder deze post dan maar.
Als je die lachen vindt, kun je 'Kinderpartijtje' vast ook wel waarderen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ken alleen die sketch met figuur poepen
Dat is 'Sport'. Wel sneu dat je alleen die sketch kent. En dat ik hem noem.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ken alleen die sketch met figuur poepen
Tja dat is een beroemde .. Ik ken wel redelijk wat van de mannen maar niet allesquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat is 'Sport'. Wel sneu dat je alleen die sketch kent. En dat ik hem noem.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:54 schreef MuadDib het volgende:
Iedere zichzelf respecterende muziekliefhebber, en dat zijn er hier in overvloed, zou toch "De Synthesizer" moeten kennen.
En "Ome Gijs" natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |