This one goes to 11quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:03 schreef Tokus het volgende:
is Phil familie van Nigel?
Nouja hier in amerika is niet iedereen oranje dus is het een stukje leuker om oranje te doen. Ja in het buitenland zijn brengt wel een vleugje chauvinisme omhoogquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:07 schreef dwerg het volgende:
Bijna. Jammer van bosbeetle, hij valt toch een beetje uit de toon.
Ik heb een hekel aan voetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:06 schreef dwerg het volgende:
Ik vond het wel grappig dat dit topic bijna vol zat met normale users.
Mag ik dat zo zeggen? Ik heb de indruk dat Fok! plots is veranderd in twee kampen: de voetbalhaters en de voetballiefhebbers. Als je niet oranje bent, dan heb je dus meteen een hekel aan voetbal.
En zo is het maar net!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:06 schreef dwerg het volgende:
Als je niet oranje bent, dan heb je dus meteen een hekel aan voetbal.
De druiven zijn zuur, sprak de vos. - Aesopusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Twintigste.
.
Maar dat kwam door de ronde met. voetbalvragen.
. Ik bedoel: er is toch geen lol aan om "Oei oei oei wat was me dat een loei" van Johan Cruyff te moeten herkennen ?
.
En Britneyquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:30 schreef Seborik het volgende:
De nieuwe Muse lijkt op Rhapsody met Neil Tennant.
Na het lezen en niet begrijpen van deze opmerking voel ik mij een Dom Meisje (tm).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:33 schreef Mark het volgende:
[..]
De druiven zijn zuur, sprak de vos. - Aesopus
Zijn ze zwanger?quote:
Nee, maar Matthew is wel getrouwd met een Bubba die zich K-Fed noemtquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee, maar Matthew is wel getrouwd met een Bubba die zich K-Fed noemt
Maar je wist toch wel dat het nummer geschreven en geproduceerd is door Peter Koelewijn?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik bedoel: er is toch geen lol aan om "Oei oei oei wat was me dat een loei" van Johan Cruyff te moeten herkennen ?.
Mijn teamgenoot wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:44 schreef dwerg het volgende:
[..]
Maar je wist toch wel dat het nummer geschreven en geproduceerd is door Peter Koelewijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |