Heel West-Brabant heeft Lordi gemist, volgens teletekst pagina 120.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef Tokus het volgende:
potver, precies toen ik het songfestival wou kijken vond de stad het nodig om de stroom overal uit te schakelen
zo heb ik Lordi moeten missen
ah ja. wel toevallig dat de stroomstoring begon toen het songfestival begon, en zodra de uitslag er was ging de stroom weer aan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef dwerg het volgende:
[..]
Heel West-Brabant heeft Lordi gemist, volgens teletekst pagina 120.
Nee, heb al even gezocht maar kon hem nog nergens vinden. Ik zit zaterdag 4 uur in de auto, wie weet hoor ik hem dan op de radio...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:54 schreef dwerg het volgende:
Heb je de nieuwe single van Ilse DeLange al gehoord, DR?
Dit kan toch niet serieus zijn?quote:
Ik krijg een lege pagina... en niets op die site vermeldt ook maar iets over de toekomst van de muziek.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:55 schreef MuadDib het volgende:
Briljant nummer, briljant optreden, briljant interview, kortom: de toekomst van de muziek!![]()
gelukkig doe ik dan net of ik niet thuis ben en de bel niet hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:45 schreef Seborik het volgende:
Ja, dat was schrikken.
Aso,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
gelukkig doe ik dan net of ik niet thuis ben en de bel niet hoor
Er was geen ontkomen aan voor dwerg!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
gelukkig doe ik dan net of ik niet thuis ben en de bel niet hoor
Ze heeft het aangepast, dus het is goed. Zie je wel, Lianne's zijn oké.quote:
Ik weet het nog niet... Ik heb de voorronde ook ternauwernood vannacht nog even gezien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:42 schreef dwerg het volgende:
En, wat denk jij, Jane? Top drie he?
Mafkees!quote:
goed? neequote:Op zondag 21 mei 2006 14:09 schreef Zanderrr het volgende:
Maar serieus, vond iemand hier dat nummer van Lordi echt goed? Ik gun ze de prijs van harte, en de show was tof, maar voor hardrock-begrippen was 't muzikaal gezien eigenlijk toch ook gewoon bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |