De trein is heel comfortabel. Heb ik destijds ook gedaan. Voordeel is dat je midden in de stad aankomt, en meteen verder kan reizen met de S- of U-bahn. Met het vliegtuig zit je ergens in de periferique. Minder handig. Ik heb alleen ervaring met de trein, maar daar was niks mis mee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk Audrey!
Ik zit met een dilemma, zal ik met de trein of met het vliegtuig naar Berlijn gaan?
Als ik met de trein ga, dan kan ik nog de voetbalfinale kijken in Berlijn zelf, maar met het vliegtuig is wel sneller. Moeilijk!
Mn zusje is groot fan van ze, die heeft ze inmiddels 5x gezien ofzo. Ik heb ze een keer gezien in een volle HMH als voorprogramma van de Stereophonics. Daar deden ze het ook quite nice.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mag ik hier in een klein uithoekje van het grote internet even een klein beetje heel erg trots doen over GEM ? Ze hebben dit weekend twee optredens in Londen gedaan, en toen ze op het punt stonden om weg te gaan werden ze benaderd door de manager van de Editors of ze vanavond in Dublin willen openen.
Trein is duurder dan vliegtuig!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De trein is heel comfortabel. Heb ik destijds ook gedaan. Voordeel is dat je midden in de stad aankomt, en meteen verder kan reizen met de S- of U-bahn. Met het vliegtuig zit je ergens in de periferique. Minder handig. Ik heb alleen ervaring met de trein, maar daar was niks mis mee.
Hoe zit het qua kosten ?
Et tu, Brute?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:31 schreef Liejannuh het volgende:
de baas betaald
Maar 'onstpannen' kreeg wel het dwerg Keurmerk?quote:
Geilt je zusje ook op Maurits (zanger) ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn zusje is groot fan van ze, die heeft ze inmiddels 5x gezien ofzo. Ik heb ze een keer gezien in een volle HMH als voorprogramma van de Stereophonics. Daar deden ze het ook quite nice.
Zeg, je gaat toch zeker niet kritisch naar mijn taalgebruik kijken?quote:
Ik vind 'spelfouten gemaakt door haastig typen' tegenwoordig minder erg dan grammaticale fouten. Het komt door Fok!, ik word mild.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:42 schreef Litpho het volgende:
Maar 'onstpannen' kreeg wel het dwerg Keurmerk?.
Niet dat ik weet. Ze vindt de muziek gewoon leuk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Geilt je zusje ook op Maurits (zanger) ?
Het is ook best leuke muziek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ze vindt de muziek gewoon leuk.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
Ik heb ze ook een keer of 2 a 3 gezien, vind ze wel geinig. Mn zusje sleept mij nog wel eens mee.
Het was zelfs zo dat er bij een van die optredens in Londen de Jan-Smeets-van-Glastonburyl was komen kijken, vertelden ze. Da's wel vet natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:53 schreef Q. het volgende:
Het is sowieso een leuke gelegenheid voor ze om een beetje te netwerken. Leuk!
Audrey Tautou zit er in. Heeft hij verder nog positieve punten?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:54 schreef dwerg het volgende:
The Da Vinci Code is een leuke film.
En, kaartje glastonbury al gekocht?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het was zelfs zo dat er bij een van die optredens in Londen de Jan-Smeets-van-Glastonburyl was komen kijken, vertelden ze. Da's wel vet natuurlijk.
Dat laat ik aan de echte fans over.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:19 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En, kaartje glastonbury al gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |