En Vennegoorquote:
Die mythe is allang achterhaaldquote:Op zondag 14 mei 2006 16:52 schreef Steve.Porter het volgende:
sowieso raar dat Babel er bij is trouwens, ik dacht je bij Van Basten pas kans maakte als je een basis-speler bent :s
Mail hem even door naar Yamoussoukro, Belgrado en Buenos Airesquote:Op zondag 14 mei 2006 16:53 schreef BVO het volgende:
Prima selectie.
Duiveltja.. je draaft door.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:57 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Stom van mij om geen plaatje te posten van deze held die ons naar de finale zal dirigeren. Desalniettemin hier alsnog deze geweldenaar.
De topics lopen snel vol, dus lang hoeven we er niet tegen aan tequote:Op zondag 14 mei 2006 17:01 schreef Steve.Porter het volgende:
kom op, verander die topic titel eens
Wat heeft die gesnoven?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:57 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Stom van mij om geen plaatje te posten van deze held die ons naar de finale zal dirigeren. Desalniettemin hier alsnog deze geweldenaar.
Waarschijnlijk tot ver in juniquote:Op zondag 14 mei 2006 17:09 schreef DeVinger het volgende:
Hoeveel topics nog vollullen over KJH en VOH
Je bent de eerste die er in dit topic over begintquote:Op zondag 14 mei 2006 17:09 schreef DeVinger het volgende:
Hoeveel topics nog vollullen over KJH en VOH
Mooie avatarquote:Op zondag 14 mei 2006 17:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bent de eerste die er in dit topic over begint.
O, je bedoelt aan Nederlandse kantquote:Op zondag 14 mei 2006 17:16 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben jullie al een beetje een voorspelling over wie nou de grote ster wordt. Het vorige toernooi was dat duidelijk Robben.
Ik zou nu eik niet direct een duidelijk speler kunnen aanwijzen. v. Persie, vd. Vaart, v. Bommel of toch v Nistelrooij.
Robben maakt denk ik opnieuw wel kans om de beste/opvallendste speler van Oranje te worden.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:16 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben jullie al een beetje een voorspelling over wie nou de grote ster wordt. Het vorige toernooi was dat duidelijk Robben.
Ik zou nu eik niet direct een duidelijk speler kunnen aanwijzen. v. Persie, vd. Vaart, v. Bommel of toch v Nistelrooij.
Dat is natuurlijk altijd een verrassing. Misschien wel Jaliens, zoals de TS denkt.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:16 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:15 schreef Flem het volgende:
En als Jaliens geselecteerd wordt, mag Purrel eigenlijk ook wel mee.
Nietes!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
het wk duurt maar een week voor ons
Ik verwacht dat Van Persie en Van der Vaart een goed toernooi zullen gaan spelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:16 schreef Duiveltja het volgende:
Dan moet Van Persie wel basisklant zijn. Ik hoop het wel. Maar Marco zal Kuijt wel rechtsbuiten zetten. Toch?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Van Persie en Van der Vaart een goed toernooi zullen gaan spelen.
Dat is wel mijn verwachting. Al zou Van Persie ook zomaar vast op rechts kunnen komen, hij is toch meer een buitenspeler dan Kuyt dat is.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Dan moet Van Persie wel basisklant zijn. Ik hoop het wel. Maar Marco zal Kuijt wel rechtsbuiten zetten. Toch?
Ik vrees het ookquote:Op zondag 14 mei 2006 17:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Dat vind ik ook. Als Kuijt rechtsbuiten loopt, zijn we op de vleugel eigenlijk lam.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is wel mijn verwachting. Al zou Van Persie ook zomaar vast op rechts kunnen komen, hij is toch meer een buitenspeler dan Kuyt dat is.
Dat zal reuze meevallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Das waarquote:Op zondag 14 mei 2006 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan je alleen maar harder om ze lachen Timmy
Hopen en verwachten zijn twee verschillende dingen. Evenals negativisme en realismequote:Op zondag 14 mei 2006 17:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal reuze meevallen.
Dat negatieve gedoe hier soms moet echt ff optyfen.
Je kan een kwartfinale makkelijk verwachten hoor. Nederland is gewoon sterker dan Ivoorkust en SM, die twee landen worden echt overschat.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hopen en verwachten zijn twee verschillende dingen. Evenals negativisme en realisme![]()
Ik hoop het!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je kan een kwartfinale makkelijk verwachten hoor. Nederland is gewoon sterker dan Ivoorkust en SM, die twee landen worden echt overschat.
Daarna de 8e finale tegen portugal danwel mexico. Lig ik ook niet wakker van..
Het slaat inderdaad wel gelijk door.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal reuze meevallen.
Dat negatieve gedoe hier soms moet echt ff optyfen.
Ik zie Kuyt ook graag spelen, denk alleen dat er zowel op rechts als in de spits betere alternatieven zijn. Van Nistelrooy is toch meer een afmaker en Van Persie is meer een buitenspeler. Met echte buitenspeler onderscheidt je je juist, vooral omdat weinig backs daar echt tegen kunnen voetballen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind Kuijt wel iemand die eigenlijk altijd moet spelen. Ik zie hem eigenlijk liever in de spits dan Van Nistelrooij.
We werden twee jaar geleden wel uitgeschakeld door Portugal en toen hadden we een veel sterkere ploeg nota bene. Dus ik weet niet waarom je daar niet druk om maakt.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je kan een kwartfinale makkelijk verwachten hoor. Nederland is gewoon sterker dan Ivoorkust en SM, die twee landen worden echt overschat.
Van Nistelrooij heeft ook meer ervaring op het echte hoge niveau, alhoewel ik er niet aan twijfel of Kuyt het aan zou kunnen. Kuyt is er goed genoeg voor, alleen heeft hij het nog nooit kunnen bewijzen.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Kuyt ook graag spelen, denk alleen dat er zowel op rechts als in de spits betere alternatieven zijn. Van Nistelrooy is toch meer een afmaker en Van Persie is meer een buitenspeler. Met echte buitenspeler onderscheidt je je juist, vooral omdat weinig backs daar echt tegen kunnen voetballen.
Portugal had destijds het thuisvoordeel. En ik vind Portugal overschat, zo goed spelen ze niet. En ik vind het NL-elftal een goed geheel, samenhang is goed, het is een hect team en dat kan ook wel eens van groot be;lang zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
We werden twee jaar geleden wel uitgeschakeld door Portugal en toen hadden we een veel sterkere ploeg nota bene. Dus ik weet niet waarom je daar niet druk om maakt.
En we hebben een betere coach dan Portugal.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Portugal had destijds het thuisvoordeel. En ik vind Portugal overschat, zo goed spelen ze niet. En ik vind het NL-elftal een goed geheel, samenhang is goed, het is een hect team en dat kan ook wel eens van groot be;lang zijn.
Robben wisselen voor Landzaat?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik voorspel overigens wel een blunder van de onervaren van Basten.
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Robben wisselen voor Landzaat Jaliens?![]()
Die heeft hij vandaag dus al gemaakt. Dit was de "Robben wissel" voor Marco van Basten.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik voorspel overigens wel een blunder van de onervaren van Basten.
Kuyt heeft al een aantal keren met het NLs elftal meegedaan, maar eigenlijk nog nooit een topwedstrijd gespeeld. Dat geldt ook voor Nistelrooy trouwens. Die haalt zijn niveau van Manchester ook nooit.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:02 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Van Nistelrooij heeft ook meer ervaring op het echte hoge niveau, alhoewel ik er niet aan twijfel of Kuyt het aan zou kunnen. Kuyt is er goed genoeg voor, alleen heeft hij het nog nooit kunnen bewijzen.![]()
Kuyt oogde de hele tweede seizoenshelft vermoeid. Geen wonder als je in je eentje een ploeg op de been moet houden. De Nistel past veel beter bij ManU dan bij Oranje. En VoH: als je die alleen meeneemt om iets te forceren als je achterstaat, heb je bijna weinig vertrouwen in je ploeg.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kuyt heeft al een aantal keren met het NLs elftal meegedaan, maar eigenlijk nog nooit een topwedstrijd gespeeld. Dat geldt ook voor Nistelrooy trouwens. Die haalt zijn niveau van Manchester ook nooit.
Zeker als je de spits in vorm thuis laat ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:45 schreef Brahimov het volgende:
Nederland heeft inmiddels zowaar een spitsenprobleem.![]()
He, wat voorbarig weer, zo'n conclusie. Misschien zat hij in de kerk, of was z'n accu wel leegquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef addictivebeat het volgende:
Diepe teleurstelling bij afvallers
(...)
Van alle afvallers was Opdam misschien wel het meest teleurgesteld. De verdediger van AZ leek een vaste waarde bij het Nederlands elftal maar gaat in tegenstelling tot Heitinga, Jaliens en Kromkamp niet mee naar Duitsland. ,,Barry was er echt kapot van'', stelde Van Basten. De verdediger van AZ was dan ook niet voor commentaar bereikbaar. Hij hield de mobiele telefoon uit.
27/5/2006 Nederland Kameroen Oefeninterland 20.30quote:Op zondag 14 mei 2006 21:24 schreef greatgonzo het volgende:
dit het algemene topic? ok: wie heeft er een programma van het oefenprogramma? Dus wanneer de oefenwedstrijden zijn enz
Mexico is geen probleem, maar Portugal is lastig hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Barry Opdam Naast Oranjequote:
Dat is ook weer zo. Maarja, win maar eerst van Ivoorkust.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:00 schreef Fukjoeman het volgende:
Nederland moet de poules toch wel door kunnen komen, daarna tegen mexico of portugal waarschijnlijk. Dat wordt al lastig zat, maar ja we zien het wel. Nederland heeft altijd een ijzersterke selectie gehad met hoge verwachtingen, nu hebben we eindelijk eens wat mindere verwachtingen en een bondscoach met onnoemlijk veel geluk. Je weet maar nooit.... <
Huntelaar gaat niet meequote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Omnifacer het volgende:
Van Basten, je bent een fluim. Davids had hem wereldkampioen kunnen maken, Makaay ook, en hij laat ze thuis. Heel Nederland valt over hem heen omdat hij Huntelaar meeneemt, met 1 CL-goal in zijn carriere, terwijl Makaay al topscorer is sinds 1917, in topcompetities ook nog eens.
Hij neemt liever Maduro of Landzaat mee dan Davids, dus nu vind ik hem een ezel. Davids is de beste die we hebben jongens, zien we dat nou niet? Rot maar op met die kutwedstrijden, ik hoef ons niet afgemaakt te zien worden door die oorlogskinderen uit Ivoorkust en Servie. JALIENS, alsjeblieft... En waarom Kromkamp? Waarom Greene niet? Die kan nog eens op meerdere plaatsen spelen! Of De Jong ipv Kromkamp?
En waarom Heitnga, ten koste van Opdam? Opdam speelde uit tegen Tsjechië een fantastische wedstrijd, zet hem naast Boulahrouz en je hebt een prima centraal duo. Heitinga zat niet eens in de voorselectie, wordt er later toch bijgehaald, en zit nu bij de definiteve selectie. Wat stelt die voorselectie dan voor?
Castelen is de enige rechtsbuiten die we hebben, en die mag thuisblijven, omdat hij Babel prefereert. Ja, dat is een pure rechtsbuiten. Die gast hebben ze bij Ajax uit arren moede maar linksbuiten gezet omdat hij nog geen bal kan controleren, en die mag nu mee ipv rechtsbuiten Castelen. Opzouten, ik snap er geen drol meer van.
En waar is het Nederlandse journaille, dat ten tijde van Advocaat nog giftig als een slang was? Die zitten allemaal met een stijve bij de persconferentie. Sukkels.
Dus je wil 21 spelers meenemen ipv 23?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef Laurens. het volgende:
In:
-Bouma
-Davids
-Huntelaar
Out:
-de Cler
-Jaliens
-Maduro
-Babel
-Vennegoor of Hesselink
Wat mij betreft....
Seedorf en de Jong nog ermee en dan is de selectie perfect.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef Laurens. het volgende:
In:
-Bouma
-Davids
-Huntelaar
Out:
-de Cler
-Jaliens
-Maduro
-Babel
-Vennegoor of Hesselink
Wat mij betreft....
Volkomen mee eens! De beargumentatie slaat nergens op. 'Hij heeft het grote geluk dattie mee kan naar het EK..', dan maar niet meenemen? Huntelaar heeft de pech dat er niet 4 mee kunnen, maar waarom valt juist híj af?!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Omnifacer het volgende:
Van Basten, je bent een fluim. Davids had hem wereldkampioen kunnen maken, Makaay ook, en hij laat ze thuis. Heel Nederland valt over hem heen omdat hij Huntelaar niet meeneemt, met 1 CL-goal in zijn carriere, terwijl Makaay al topscorer is sinds 1917, in topcompetities ook nog eens.
Hij neemt liever Maduro of Landzaat mee dan Davids, dus nu vind ik hem een ezel. Davids is de beste die we hebben jongens, zien we dat nou niet? Rot maar op met die kutwedstrijden, ik hoef ons niet afgemaakt te zien worden door die oorlogskinderen uit Ivoorkust en Servie. JALIENS, alsjeblieft... En waarom Kromkamp? Waarom Greene niet? Die kan nog eens op meerdere plaatsen spelen! Of De Jong ipv Kromkamp?
En waarom Heitnga, ten koste van Opdam? Opdam speelde uit tegen Tsjechië een fantastische wedstrijd, zet hem naast Boulahrouz en je hebt een prima centraal duo. Heitinga zat niet eens in de voorselectie, wordt er later toch bijgehaald, en zit nu bij de definiteve selectie. Wat stelt die voorselectie dan voor?
Castelen is de enige rechtsbuiten die we hebben, en die mag thuisblijven, omdat hij Babel prefereert. Ja, dat is een pure rechtsbuiten. Die gast hebben ze bij Ajax uit arren moede maar linksbuiten gezet omdat hij nog geen bal kan controleren, en die mag nu mee ipv rechtsbuiten Castelen. Opzouten, ik snap er geen drol meer van.
En waar is het Nederlandse journaille, dat ten tijde van Advocaat nog giftig als een slang was? Die zitten allemaal met een stijve bij de persconferentie. Sukkels.
Ja daar schrikken ze van in het buitenland. Die moet wel ontzettend goed zijn als ie voor Seedorf, Davids, Makkaij en Huntelaar wordt verkozen.quote:
Ik zou zeggen haal de J en S weg, en ze durven hem niet eens aan te raken.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daar schrikken ze van in het buitenland. Die moet wel ontzettend goed zijn als ie voor Seedorf, Davids, Makkaij en Huntelaar wordt verkozen.
Een nieuw wereldwonder.
Pffff, Jaliens is het achtste wereldwonder!quote:Op maandag 15 mei 2006 08:17 schreef Robar het volgende:
Op Jaliens na, maar ik denk dat hij toch niet in actie komt . . .
Op Babel na dan...quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef Falco het volgende:
Alleen het meenemen van Jaliens en het niet selecteren van KJH vind ik erg opmerkelijk. Maar voor de rest is het wel een prima selectie.
Dat zijn twaalf spelers, hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:20 schreef GnAgn het volgende:
..................... Vd Sar
............... Boulahrouz Ooijer Mathijsen Van bronckhorst
................... .... Van bommel Cocu Landzaat
............................. Van der Vaart
...........................Kuijt Vnistelrooij Robben
Met 12 man kom je er wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 12:20 schreef GnAgn het volgende:
..................... Vd Sar
............... Boulahrouz Ooijer Mathijsen Van bronckhorst
................... .... Van bommel Cocu Landzaat
............................. Van der Vaart
...........................Kuijt Vnistelrooij Robben
Castelen is een prutser, loopt constant in de open armen van verdedigers en voegt wat mij betreft niets toe. Liever Van Persie en Robben die van kant kunnen wisselen en zo binnendoor kunnen glippen dan deze prutser.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef MC het volgende:
Het enige wat ik niet begrijp is dat Castelen niet mee gaat. We hebben niet echt een rechtsbuiten en hij is in goede vorm. Ik begrijp dat vanbasten naar meer kijkt dan alleen de speler bij balbezit en aangezien ik alleen maar samenvattingen kijk is het voor mij lastiger oordelen.
Idd. Vooral het raffinement is dun gezaaid in dit team.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef Perico het volgende:
Huntelaar was toch de ideale stand in voor Van Nistelrooy geweest, voor de 70e minuut. Die is zo koel, als er dan al een goal uit het niets gemaakt moet worden dan is hij toch de aangewezen man.
Nu is er wat dat betreft geen backup. Ja Kuyt is een harde werker maar heeft niet dat raffinement.
Helemaal eens. Ik denk alleen dat Marco er anders over denkt ik geloof namelijk niet dat hij Kromkamp en van Bommel zal opstellen.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:32 schreef Nywuob het volgende:
Doe dan dit:
- - - - - - - - - - - - - - - - V/d Sar - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kromkamp - Ooijer - Boulahrouz - Van Bronckhorst
- - - - - - Van Bommel - V/d Vaart - Cocu - - - - - - - - -
- - - - - Van Persie - Van Nistelrooy - Robben - - - - -
Als hij Van Bommel niet opstelt en Landzaat wel, dan is hij helemaal niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:42 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik denk alleen dat Marco er anders over denkt ik geloof namelijk niet dat hij Kromkamp en van Bommel zal opstellen.
Gek genoeg ging de keuze volgens Hugo Borst niet tussen Huntelaar en VoH, maar tussen Huntelaar en Van Nistelrooy. Kuijt en VoH waren sowieso zeker van hun plaats.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef Perico het volgende:
Huntelaar was toch de ideale stand in voor Van Nistelrooy geweest, voor de 70e minuut. Die is zo koel, als er dan al een goal uit het niets gemaakt moet worden dan is hij toch de aangewezen man.
Nu is er wat dat betreft geen backup. Ja Kuyt is een harde werker maar heeft niet dat raffinement.
Volgens mij is het verplicht om 3 keepers mee te nemen.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik had Stekelenburg thuis gelaten en Huntelaar meegenomen. De derde keeper komt toch niet aan spelen toe en als in het ergste geval zet je gewoon Kuijt op de goal, die is toch altijd over het hele veld aanwezig.
Is dat zo? Ik dacht dat er laatst nog ene kleine discussie was over of je 2 of 3 keepers mee moest nemen.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij is het verplicht om 3 keepers mee te nemen.
Ik weet het niet zeker, maar ik ben die regel een paar keer tegengekomen op het forum.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat er laatst nog ene kleine discussie was over of je 2 of 3 keepers mee moest nemen.
Het is verplicht 3 keepers mee te nemen, staat in de reglementen voor het WK.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat er laatst nog ene kleine discussie was over of je 2 of 3 keepers mee moest nemen.
Die zijn bekendquote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef WeebI het volgende:
weet iemand trouwens wanneer de rugnummers bekend worden gemaakt?
Voor de rest klopt het aardig met het beste elftal dat ik kan bedenken, ik ben dus bang van wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:25 schreef Nywuob het volgende:
Ik mag toch hopen dat die nummers niets zeggen. Als je daar op af gaat, staan Jaliens en Landzaat in de basis![]()
Dat zegt ook helemaal niets maar tis wel zo dat de meeste in de interlands voor het WK al hebben gespeeld met dat nummer, maar meestal gaan die dingen er tijdens het tournooi er anders uitzien.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:25 schreef Nywuob het volgende:
Ik mag toch hopen dat die nummers niets zeggen. Als je daar op af gaat, staan Jaliens en Landzaat in de basis![]()
Goede opstelling. Zo zal ik ook spelenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:07 schreef AirRaid het volgende:
Ooijer - Boulahrouz - Mathijsen - Van Bronckhorst
Bedoel je dat ie dit jaar kut heeft gespeeld bij HSV? Of bedoel je dat ie weer net zo goed als in zn HSV seizoen wordt na herstel?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef Trancelocator het volgende:
Hopelijk komt Van der Vaart snel op zijn oude niveau.
Dat laatste natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef Laurens. het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie dit jaar kut heeft gespeeld bij HSV? Of bedoel je dat ie weer net zo goed als in zn HSV seizoen wordt na herstel?
Dat ophemelen van Huntelaar mag nu wel voorbij zijn hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef Perico het volgende:
Het ging over Huntelaar vs. Kuyt, niet over Huntelaar vs. Vennegoor/Van Nistelrooij.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat ophemelen van Huntelaar mag nu wel voorbij zijn hoor
Die jongen heeft in zijn hele leven maar een paar wedstrijden tegen een topverdediging gespeeld (in Nederland alleen PSV, europees alleen tegen Milan). Vennegoor en met name Van Nistelrooij spelen al jaren Europees op hoger niveau. Huntelaar is een groentje, Jan en Ruud zijn doorgewinterd en zijn tenminste wat gewend
Ik zie alleen liever Ooijer centraal.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Goede opstelling. Zo zal ik ook spelen![]()
Inderdaad. Ik vind het ook belangrijk dat er echt een ervaren man in het centrum staat. Dat heb je met Boulahrouz en Mathijsen toch minder. Nu heb je op de zijkanten ook twee dezelfde type backs die kunnen opstomen naar voren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie alleen liever Ooijer centraal.
Ik denk ook niet dat Boularouz en Mathijsen tegelijk moeten spelen.
Dat zijn pure verdedigers.
Kromkamp - Boulahrouz - Ooijer - Van Bronckhorst
Ik hoop het van harte, ik gun het hem wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Misschien wordt van Persie wel de grootste verrassing, ik zie het wel gebeuren.
Ik trok zelf een vergelijking tussen de geselecteerde spitsen. Kuijt is een rechtsbuiten in het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Het ging over Huntelaar vs. Kuyt, niet over Huntelaar vs. Vennegoor/Van Nistelrooij.
Maar Kuijt draait al wat seizoenen langer mee bij een topclub. Hij is ook een stuk ouder dan Huntelaarquote:Wat ik verder wilde melden is dat Kuyt ook nooit tegen Europese topclubs speelt, dus da's geen goed argument.
Ik kan me de verkiezing van Kuyt boven Huntelaar ook wel voorstellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:02 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik trok zelf een vergelijking tussen de geselecteerde spitsen. Kuijt is een rechtsbuiten in het Nederlands elftal.
[..]
Maar Kuijt draait al wat seizoenen langer mee bij een topclub. Hij is ook een stuk ouder dan Huntelaar
Daar hoop ik ook op. Één van de weinige echte potentiële toppers. Tevens heeft hij nog iets in te halen van dat kutwijf met die beschuldigingen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Misschien wordt van Persie wel de grootste verrassing, ik zie het wel gebeuren.
Kuyt geeft geen 30, hij heeft 16 interlands gespeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Kuyt heeft namelijk ook al bijna 30 interlands op zijn naam staan (klopt dat??)
Ach 16quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:20 schreef Skwish het volgende:
[..]
Kuyt geeft geen 30, hij heeft 16 interlands gespeeld.
Nieuwe Henry weet ik niet. Maar ik heb hetzelfde als jij. Ik zag hem bij Holland Sport en kreeg een goed gevoel. Hij maakte een erg positieve indruk op me. Duidelijk iemand die aan z'n kwaliteiten werkt. Dacht altijd dat het meer het blufferige type was, maar ik heb me vergist.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:03 schreef koningdavid het volgende:
Wie heeft er nog meer het gevoel dat Babel de verrassing gaat worden van het Nederlands elftal?
Ik was nooit zo'n Babel fan, maar ik merk gewoon dat hij positief bezig is de laatste tijd. Ik voorspel dat hij tegen Argentiniëj een invalbeurt maakt waarna hij definitief doorbreekt.
Babel wordt gewoon de nieuwe Henry![]()
Hij is een beetje hetzelfde soort speler. Explosief, snel, krachtig..
Het kan natuurlijk ook zijn dat dat bluf-imago deels veroorzaakt ik door zijn ille rap.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nieuwe Henry weet ik niet. Maar ik heb hetzelfde als jij. Ik zag hem bij Holland Sport en kreeg een goed gevoel. Hij maakte een erg positieve indruk op me. Duidelijk iemand die aan z'n kwaliteiten werkt. Dacht altijd dat het meer het blufferige type was, maar ik heb me vergist.
Edwin van der Sar 1quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:24 schreef Jeroen_M het volgende:
De shirtnummers zijn ook al bekend, waar staan ze?
Als je het afgelopen seizoen het voetbal hebt gevolgd moet je wel tot de conclusie komen dat Cocu een belangrijke waarde voor zowel PSV als het Nederlands elftal is geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:20 schreef roy25 het volgende:
Waarom is iedereen toch zo pro Cocu?
Ik vind dat hij zijn beste tijd wel gehad heeft.
Bij PSV zeker wel ja,quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als je het afgelopen seizoen het voetbal hebt gevolgd moet je wel tot de conclusie komen dat Cocu een belangrijke waarde voor zowel PSV als het Nederlands elftal is geweest.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef roy25 het volgende:
[..]
Bij PSV zeker wel ja,
maar bij het Nederlands elftal???
Ik kan me alleen maar slechte wedstrijden van hem herrinneren.
Van Bommel 18 en Landzaat 6 baart me ook wel zorgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef Canisfire het volgende:
Ooijer 13 en Mathijsen 4?Dat vind ik pas vreemd...
| 1 2 3 4 | Kromkamp - Boulahrouz - Ooijer - Van Bronckhorst Van Bommel - Cocu - Van der Vaart Kuijt - Van Nistelrooy - Robben |
Twee andere spelers dus maar.. volgens mij ben je het er dan aardig mee eens :>.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:55 schreef Omnifacer het volgende:
Iedereen? Waar haal je de pretentie vandaan? Opzouten met Kromkamp en Van der Vaart... Sneijder gaat het doen voor ons! Heitinga rechtsback
Nou Kromkamp wordt bij mij als derde rechtback hoor. Eerder Heitingaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef Flem het volgende:
[..]
Twee andere spelers dus maar.. volgens mij ben je het er dan aardig mee eens :>.
Met Kuijt op rechts die toch meer naar binnen zal trekken liggen er veel ruimtes voor een opkomende Kromkamp.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou Kromkamp wordt bij mij als derde rechtback hoor. Eerder Heitinga
Vind ik niet, aangezien de helft toch vaststaat...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef Flem het volgende:
[..]
Twee andere spelers dus maar.. volgens mij ben je het er dan aardig mee eens :>.
Ben ik helemaal met je eens, maar Opdam en Davids zijn helaas niet geselecteerdquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:04 schreef Omnifacer het volgende:
Van der Sar
Ooijer - Boulahrouz -Opdam - Gio
Van Bommel - Cocu - Davids
Kuyt - Nistelrooy - Robben
Dit had hem moeten zijn...
Cocu en Heitinga lussen er ook wel pap van.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:16 schreef H.Flick het volgende:
Davids is iemand die met 1 domme overtreding je hele toernooi kan verzieken... ik vind het niet erg dat hij er niet bij zit.
Vennegoor heeft het CL voor PSV verpest. Robben kreeg meer rood dan dat ie doelpunten maakte.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
Cocu en Heitinga lussen er ook wel pap van.
Daarom staat er ook: dit had hem moeten zijn...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:12 schreef Flem het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar Opdam en Davids zijn helaas niet geselecteerd.
want?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vennegoor heeft het CL voor PSV verpest. Robben kreeg meer rood dan dat ie doelpunten maakte.
Van Persie laat zich nog makkelijker gaan.![]()
Rooie kart en verder niks presteren.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:14 schreef dvdfreak het volgende:
Bergkamp had wel trek in Oranje WK-toetje
Dennis Bergkamp verraste vriend en vijand door na de verloren Champions Leaguefinale te laten doorschemeren dat hij wel trek had gehad om met Oranje op het WK in Duitsland te acteren.
Bergkamp kreeg in Saint-Denis de hypothetische vraag wat hij gedaan zou hebben als bondscoach Van Basten hem had benaderd voor het mondiale eindtoernooi bij onze Oosterburen. Zijn verrassende antwoord luidde: “Het is logisch dat je de laatste maanden graag aan voetbal wil toekomen. Dan denk je op dat moment: dat was niet slecht geweest. Natuurlijk moet je wel realistisch zijn. Er zijn een heleboel spelers in vorm en die verdienen de kans meer dan ik.”
Ik denk het ook, maar om Bergkamp nog een keer in een wedstrijd van oranje te mogen aanschouwenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:13 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zou de context wel es willen zien waarin hij deze uitspraken doet. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij dit zo maar ineens zegt. Het zal wel hypothetisch geweest zijn.
Of Babel ff in het voorprogramma van 50 cent loodsen die periode.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Kan iemand even Vennegoor zijn schenen in tweeen trappen?
Bij een zware blessure mag er toch een vervanger opgeroepen worden?
Mag ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of Babel ff in het voorprogramma van 50 cent loodsen die periode.
Hij werd medisch gekeurd door ADO.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:40 schreef Backdoorman het volgende:
Arjen Robben was vandaag in het Haagse ziekenhuis Antoniushove...weet iemand de reden daarvan? Hoop niet dat het ernstig was, mischien een controle?
Ondanks dat ik het een naar mannetje (zie ander topic) vind geworden, heeft ie specifieke kwaliteiten!
Dat zou wel de laatste reden zijn waarom hij KJH niet heeft geselecteerdquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef Canisfire het volgende:
In vi staat vandaag de suggestie dat Marco van Basten bang is dat Klaas Jan zijn record evenaart.
Ik vind Van Basten wel een type die een speler om die reden zou wisselen eigenlijk. Hij heeft aangegeven absoluut niet van dergelijk gedrag te houden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:28 schreef MeneerTim het volgende:
Robben heeft toch gezworen zich niet meer te laten vallen?
Iddquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef Canisfire het volgende:
Kom daar een week eerder mee...
Das toch hoop ik niet de mening van J.Derksen hè, anders neem ik die nooit meer serieus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef Canisfire het volgende:
In vi staat vandaag de suggestie dat Marco van Basten bang is dat Klaas Jan zijn record evenaart.
welk record???quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef Canisfire het volgende:
0 doelpunten op een WK.quote:
Jaliens! held!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor degene die nog een opstelling nav rugnummers wil maken: http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/team/squad.html?team=NED
Landzaat nummer 6 en Jaliens nummer 2, dat kan toch niet![]()
Zoveel mogelijk scoren op een toernooi ofzo.quote:
Wat een enorm gelul zegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk scoren op een toernooi ofzo.
Of gewoon het feit dat Hunterlaar groter is als hij ons een wk brengt dan Van Basten die ons maar een EK heeft gebracht.
Maarja speculaties speculaties
Jaliens heeft het goed gedaan bij AZ hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Landzaat nummer 6 en Jaliens nummer 2, dat kan toch niet![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Wat een enorm gelul zeg
geloof je nou echt dat met Huntelaar erbij we opeens het WK zouden winnen?
en als jou redenatie klopte, dan zou van Basten ervoor gezorgd hebben dat we ons ueberhaupt niet gekwalificeerd hadden voor het WK, want dan kon zeker te weten helemaal niemand hem voorbijstreven dit WK![]()
Daar noem je ook een club...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:13 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Jaliens heeft het goed gedaan bij AZ hoor.![]()
Wat goed is, komt snelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Knoekie het volgende:
Huntelaar komt net kijken, pff hij mag blij zijn dat hij er aan heeft mogen ruiken.
Gaan ze ons nu al lopen fucken?quote:Van Nistelrooij mist koffer
Was het een international die een hechte band onderhoudt met Klaas-Jan Huntelaar of gewoon een foutje van de luchtvaartmaatschappij? Even na aankomst in Genève bleef Ruud van Nistelrooij zondagavond achter bij de bagageband. De koffer van de spits van het Nederlands elftal bleek niet in Zwitserland.
"Wat een affaire", grapte Mark van Bommel terwijl Van Nistelrooij zich naar het loket voor verdwenen bagage spoedde. "In Spanje zouden de journalisten hier drie pagina's mee vullen."
Van Nistelrooij stapte zonder persoonlijke bezittingen de spelersbus in. Hij moet wachten totdat de luchtvaartmaatschappij zijn spullen opspoort en naar het hotel in Lausanne brengt.
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:05 schreef Skwish het volgende:
Helaas, geen WK meer voor Ruud.
Hoeveel seizoenen moet hij nog top spelen om erbij te horen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Knoekie het volgende:
Huntelaar komt net kijken, pff hij mag blij zijn dat hij er aan heeft mogen ruiken.
Jammerquote:Meegevoerd in alle emoties gisteravond in het Stade de France in Parijs deed Dennis Bergkamp een opvallende uitspraak. De 37-jarige Kunstenaar liet tegenover de Nederlandse pers weten best met Oranje naar het WK te willen als Marco van Basten hem zou hebben benaderd voor een uitverkiezing.
"Het is logsich dat je de laatste maanden graag aan voetbal wil toekomen. Dan denk je op dat moment: dat had niet slecht geweest", aldus Bergkamp die de vraag bij wijze van een hypothese kreeg voorgeschoteld.
http://www.tvopjepc.nl/programma/562
Nou, misschien meer dan één.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:29 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen moet hij nog top spelen om erbij te horen?
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef borisz het volgende:
vdv gaat belangrijke voorzetten geven goals maken
Tot de kwartfinale ja, en dan heb je het gewoon goed gedaan als Nederlands Elftal. Verder komen we iig niet. Ik zal even schetsen hoe het gaat:quote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef dvdfreak het volgende:
Oranje in Lausanne: begint in Zwitserland de victorie?
Net alsof we nu al niet weten dat er veel te veel matige voetballers bij zitten om een goede kans te maken de finale te halen. Daar hoef je echt geen Nostradamus voor te zijn, hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Tot de kwartfinale ja, en dan heb je het gewoon goed gedaan als Nederlands Elftal. Verder komen we iig niet. Ik zal even schetsen hoe het gaat:
Iedereen heeft nu een grenzeloos optimisme. Eerste wedstrijden worden matig ervaren maar zelfs wereldkampioenen speelden weleens slechte wedstrijden. Totdat we erachter komen dat er niet meer in het vat zit omdat we met clubvoetballers als Mathijsen, Landzaat en Jaliens kwaliteit te kort komen. Na de uitschakeling gaat iedereen hevig reageren en vragen aan v. Basten waarom hij niet betere spelers heeft meegenomen met meer ervaring. V.Basten is niet meer de heilige die hij was voor het WK en hij vertrekt naar een buitenlandse club.
Ik stel voor dat jullie dit verhaal uitprinten en voor elke wedstrijd even doorlezen zodat je je er op voor kan bereiden. Sterkte.
Kun je al het een en ander aan afleiden denk ik.quote:Hesje voor Ooijer, Mathijsen en Van Bommel
Er zal nog weinig uit op te maken zijn, maar tijdens de eerste partijvorm van het Nederlands Elftal op de trainingsstage in Zwisterland kregen André Ooijer en Mark van Bommel een hesje van Marco van Basten toebedeeld.
Ooijer speelde volgens Sportweek naast Joris Mathijsen en Tim de Cler. Het middenveld werd gecompleteerd door Rafael van der Vaart, Phillip Cocu en Mark van Bommel. Voor Denny Landzaat was er geen plek bij de Hesjes gereserveerd. De aanval van het tiental bestond, zoals de laatste tijd, uit Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy en Dirk Kuyt.
Robin van Persie heeft zich sinds gisteravond bij de selectie gevoegd. De enige die nog ontbreekt is Giovanni van Bronckhorst, de kersverse Champions League-winnaar trekt morgen voor het eerst het trainingsshirt bij Oranje aan.
Tijdens het EK hadden we het anders ook niet zo makkelijk met Portugal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Met alle respect: we komen de poule echt wel door. Dan wacht mexico/portugal, en dan zitten we al in de kwartfinale
Nederland komt echt niet tot in de halve finale hoor, daarvoor is de verdediging te zwak ivm de top landen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef DANILXL het volgende:
Ik denk dat Nederland of heel erg gaat verrassen imo halve finale of verder, of heel erg gaat teleurstellen (poule eindigen op derde plaats imo)
Duitsland is niet echt een van de favoriete, als je hun wedstrijden voor het WK een beetje gevolgd heb. Er zitten heel wat landen bij die beter zijn dan Duistland.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:26 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Nederland komt echt niet tot in de halve finale hoor, daarvoor is de verdediging te zwak ivm de top landen.
favorieten om de halve finales te bereiken
Brazilie
Italie
Duitsland
Argentinie
Hoewel dit een rare zin is, dit middenveld wil ik zienquote:Het middenveld werd gecompleteerd door Rafael van der Vaart, Phillip Cocu en Mark van Bommel.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zat vanmiddag in een pessimistisch dipje na een krantenartikel. Maar nu heb dat opzij geschoven: we worden wereldkampioen!
Verrek ja...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:31 schreef Omnifacer het volgende:
Klopt, de keren dat we meededen zijn we alleen in 1998 niet uitgeschakeld door de latere winnaar desondanks was Brazilie geen misselijke ploeg
Idd. Vooral omdat het middenveld met Marc van Bommel, gecompleteerd werd door...Raphael vd Vaart, Marc van Bommel en Philip Cocu. We spelen nu dus 443quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoewel dit een rare zin is, dit middenveld wil ik zien![]()
Uit de berichten van de laatste dagen blijkt dat dit momenteel ook Marco's ideale middenveld is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoewel dit een rare zin is, dit middenveld wil ik zien![]()
Vreemd genoeg heeft die "enorm" slechte verdediging verdacht weinig steken laten vallen. Als Ron Vlaar niet speelde, dan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uit de berichten van de laatste dagen blijkt dat dit momenteel ook Marco's ideale middenveld is.
Van Bommel - Cocu - Van der Vaart
Is niet verkeerd als je het mij vraagt. Qua middenveld en aanval hoort Oranje zeker bij de allerbesten van het WK, alleen de verdediging blijft een groot vraagteken.
Ooijer hoop ik. En dan Boulahrouz in het centrum met Mathijsen en op links Gio. (vd Sar op doel uiteraard)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:15 schreef cultheld het volgende:
Wie zou er rechtsback gaan spelen, Kromkamp of Heitinga?
Dat was ook vooral te danken aan het positiespel van Oranje. Als Van Basten zijn gewenste spel kan spelen (dominant voetbal) heb je niet per se verdedigers van wereldniveau nodig. Een sterk middenveld is dan veel belangrijker.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heeft die "enorm" slechte verdediging verdacht weinig steken laten vallen. Als Ron Vlaar niet speelde, dan.![]()
Van Aerle en Van Tiggelen waren een leuk stel. Alles wat Van Aerle er niet uit liep, dat schopte Adrie wel neer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat was ook vooral te danken aan het positiespel van Oranje. Als Van Basten zijn gewenste spel kan spelen (dominant voetbal) heb je niet per se verdedigers van wereldniveau nodig. Een sterk middenveld is dan veel belangrijker.
In het verelden hebben we ook goede resultaten gehaald met verdedigers als Van Aerle, Van Tiggelen, Numan, etc. Best goede verdedigers maar zeker geen wereldklasse.
Amenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ooijer hoop ik. En dan Boulahrouz in het centrum met Mathijsen en op links Gio. (vd Sar op doel uiteraard)
Middenveld lijkt me duidelijk. Mark van Bommel, Philip Cocu en Rafael vd Vaart.
Voorhoede: van Persie of Kuijt op rechts, van Nistelrooij en Robben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |