Ja daar schrikken ze van in het buitenland. Die moet wel ontzettend goed zijn als ie voor Seedorf, Davids, Makkaij en Huntelaar wordt verkozen.quote:
Ik zou zeggen haal de J en S weg, en ze durven hem niet eens aan te raken.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daar schrikken ze van in het buitenland. Die moet wel ontzettend goed zijn als ie voor Seedorf, Davids, Makkaij en Huntelaar wordt verkozen.
Een nieuw wereldwonder.
Pffff, Jaliens is het achtste wereldwonder!quote:Op maandag 15 mei 2006 08:17 schreef Robar het volgende:
Op Jaliens na, maar ik denk dat hij toch niet in actie komt . . .
Op Babel na dan...quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef Falco het volgende:
Alleen het meenemen van Jaliens en het niet selecteren van KJH vind ik erg opmerkelijk. Maar voor de rest is het wel een prima selectie.
Dat zijn twaalf spelers, hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:20 schreef GnAgn het volgende:
..................... Vd Sar
............... Boulahrouz Ooijer Mathijsen Van bronckhorst
................... .... Van bommel Cocu Landzaat
............................. Van der Vaart
...........................Kuijt Vnistelrooij Robben
Met 12 man kom je er wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 12:20 schreef GnAgn het volgende:
..................... Vd Sar
............... Boulahrouz Ooijer Mathijsen Van bronckhorst
................... .... Van bommel Cocu Landzaat
............................. Van der Vaart
...........................Kuijt Vnistelrooij Robben
Castelen is een prutser, loopt constant in de open armen van verdedigers en voegt wat mij betreft niets toe. Liever Van Persie en Robben die van kant kunnen wisselen en zo binnendoor kunnen glippen dan deze prutser.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef MC het volgende:
Het enige wat ik niet begrijp is dat Castelen niet mee gaat. We hebben niet echt een rechtsbuiten en hij is in goede vorm. Ik begrijp dat vanbasten naar meer kijkt dan alleen de speler bij balbezit en aangezien ik alleen maar samenvattingen kijk is het voor mij lastiger oordelen.
Idd. Vooral het raffinement is dun gezaaid in dit team.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef Perico het volgende:
Huntelaar was toch de ideale stand in voor Van Nistelrooy geweest, voor de 70e minuut. Die is zo koel, als er dan al een goal uit het niets gemaakt moet worden dan is hij toch de aangewezen man.
Nu is er wat dat betreft geen backup. Ja Kuyt is een harde werker maar heeft niet dat raffinement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |