O, je bedoelt aan Nederlandse kantquote:Op zondag 14 mei 2006 17:16 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben jullie al een beetje een voorspelling over wie nou de grote ster wordt. Het vorige toernooi was dat duidelijk Robben.
Ik zou nu eik niet direct een duidelijk speler kunnen aanwijzen. v. Persie, vd. Vaart, v. Bommel of toch v Nistelrooij.
Robben maakt denk ik opnieuw wel kans om de beste/opvallendste speler van Oranje te worden.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:16 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben jullie al een beetje een voorspelling over wie nou de grote ster wordt. Het vorige toernooi was dat duidelijk Robben.
Ik zou nu eik niet direct een duidelijk speler kunnen aanwijzen. v. Persie, vd. Vaart, v. Bommel of toch v Nistelrooij.
Dat is natuurlijk altijd een verrassing. Misschien wel Jaliens, zoals de TS denkt.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:16 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:15 schreef Flem het volgende:
En als Jaliens geselecteerd wordt, mag Purrel eigenlijk ook wel mee.
Nietes!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
het wk duurt maar een week voor ons
Ik verwacht dat Van Persie en Van der Vaart een goed toernooi zullen gaan spelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:16 schreef Duiveltja het volgende:
Dan moet Van Persie wel basisklant zijn. Ik hoop het wel. Maar Marco zal Kuijt wel rechtsbuiten zetten. Toch?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Van Persie en Van der Vaart een goed toernooi zullen gaan spelen.
Dat is wel mijn verwachting. Al zou Van Persie ook zomaar vast op rechts kunnen komen, hij is toch meer een buitenspeler dan Kuyt dat is.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Dan moet Van Persie wel basisklant zijn. Ik hoop het wel. Maar Marco zal Kuijt wel rechtsbuiten zetten. Toch?
Ik vrees het ookquote:Op zondag 14 mei 2006 17:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Dat vind ik ook. Als Kuijt rechtsbuiten loopt, zijn we op de vleugel eigenlijk lam.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is wel mijn verwachting. Al zou Van Persie ook zomaar vast op rechts kunnen komen, hij is toch meer een buitenspeler dan Kuyt dat is.
Dat zal reuze meevallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Das waarquote:Op zondag 14 mei 2006 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan je alleen maar harder om ze lachen Timmy
Hopen en verwachten zijn twee verschillende dingen. Evenals negativisme en realismequote:Op zondag 14 mei 2006 17:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal reuze meevallen.
Dat negatieve gedoe hier soms moet echt ff optyfen.
Je kan een kwartfinale makkelijk verwachten hoor. Nederland is gewoon sterker dan Ivoorkust en SM, die twee landen worden echt overschat.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hopen en verwachten zijn twee verschillende dingen. Evenals negativisme en realisme![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |