Helemaal eens. Ik denk alleen dat Marco er anders over denkt ik geloof namelijk niet dat hij Kromkamp en van Bommel zal opstellen.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:32 schreef Nywuob het volgende:
Doe dan dit:
- - - - - - - - - - - - - - - - V/d Sar - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kromkamp - Ooijer - Boulahrouz - Van Bronckhorst
- - - - - - Van Bommel - V/d Vaart - Cocu - - - - - - - - -
- - - - - Van Persie - Van Nistelrooy - Robben - - - - -
Als hij Van Bommel niet opstelt en Landzaat wel, dan is hij helemaal niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:42 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik denk alleen dat Marco er anders over denkt ik geloof namelijk niet dat hij Kromkamp en van Bommel zal opstellen.
Gek genoeg ging de keuze volgens Hugo Borst niet tussen Huntelaar en VoH, maar tussen Huntelaar en Van Nistelrooy. Kuijt en VoH waren sowieso zeker van hun plaats.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef Perico het volgende:
Huntelaar was toch de ideale stand in voor Van Nistelrooy geweest, voor de 70e minuut. Die is zo koel, als er dan al een goal uit het niets gemaakt moet worden dan is hij toch de aangewezen man.
Nu is er wat dat betreft geen backup. Ja Kuyt is een harde werker maar heeft niet dat raffinement.
Volgens mij is het verplicht om 3 keepers mee te nemen.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik had Stekelenburg thuis gelaten en Huntelaar meegenomen. De derde keeper komt toch niet aan spelen toe en als in het ergste geval zet je gewoon Kuijt op de goal, die is toch altijd over het hele veld aanwezig.
Is dat zo? Ik dacht dat er laatst nog ene kleine discussie was over of je 2 of 3 keepers mee moest nemen.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij is het verplicht om 3 keepers mee te nemen.
Ik weet het niet zeker, maar ik ben die regel een paar keer tegengekomen op het forum.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat er laatst nog ene kleine discussie was over of je 2 of 3 keepers mee moest nemen.
Het is verplicht 3 keepers mee te nemen, staat in de reglementen voor het WK.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat er laatst nog ene kleine discussie was over of je 2 of 3 keepers mee moest nemen.
Die zijn bekendquote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef WeebI het volgende:
weet iemand trouwens wanneer de rugnummers bekend worden gemaakt?
Voor de rest klopt het aardig met het beste elftal dat ik kan bedenken, ik ben dus bang van wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:25 schreef Nywuob het volgende:
Ik mag toch hopen dat die nummers niets zeggen. Als je daar op af gaat, staan Jaliens en Landzaat in de basis![]()
Dat zegt ook helemaal niets maar tis wel zo dat de meeste in de interlands voor het WK al hebben gespeeld met dat nummer, maar meestal gaan die dingen er tijdens het tournooi er anders uitzien.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:25 schreef Nywuob het volgende:
Ik mag toch hopen dat die nummers niets zeggen. Als je daar op af gaat, staan Jaliens en Landzaat in de basis![]()
Goede opstelling. Zo zal ik ook spelenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:07 schreef AirRaid het volgende:
- - - - - - - - - - - - - - - - V/d Sar - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ooijer - Boulahrouz - Mathijsen - Van Bronckhorst
- - - - - - Van Bommel - V/d Vaart - Cocu - - - - - - - - -
- - - - - Van Persie - Van Nistelrooy - Robben - - - - -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |