Jammerquote:Meegevoerd in alle emoties gisteravond in het Stade de France in Parijs deed Dennis Bergkamp een opvallende uitspraak. De 37-jarige Kunstenaar liet tegenover de Nederlandse pers weten best met Oranje naar het WK te willen als Marco van Basten hem zou hebben benaderd voor een uitverkiezing.
"Het is logsich dat je de laatste maanden graag aan voetbal wil toekomen. Dan denk je op dat moment: dat had niet slecht geweest", aldus Bergkamp die de vraag bij wijze van een hypothese kreeg voorgeschoteld.
http://www.tvopjepc.nl/programma/562
Nou, misschien meer dan één.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:29 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen moet hij nog top spelen om erbij te horen?
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef borisz het volgende:
vdv gaat belangrijke voorzetten geven goals maken
Tot de kwartfinale ja, en dan heb je het gewoon goed gedaan als Nederlands Elftal. Verder komen we iig niet. Ik zal even schetsen hoe het gaat:quote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef dvdfreak het volgende:
Oranje in Lausanne: begint in Zwitserland de victorie?
Net alsof we nu al niet weten dat er veel te veel matige voetballers bij zitten om een goede kans te maken de finale te halen. Daar hoef je echt geen Nostradamus voor te zijn, hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Tot de kwartfinale ja, en dan heb je het gewoon goed gedaan als Nederlands Elftal. Verder komen we iig niet. Ik zal even schetsen hoe het gaat:
Iedereen heeft nu een grenzeloos optimisme. Eerste wedstrijden worden matig ervaren maar zelfs wereldkampioenen speelden weleens slechte wedstrijden. Totdat we erachter komen dat er niet meer in het vat zit omdat we met clubvoetballers als Mathijsen, Landzaat en Jaliens kwaliteit te kort komen. Na de uitschakeling gaat iedereen hevig reageren en vragen aan v. Basten waarom hij niet betere spelers heeft meegenomen met meer ervaring. V.Basten is niet meer de heilige die hij was voor het WK en hij vertrekt naar een buitenlandse club.
Ik stel voor dat jullie dit verhaal uitprinten en voor elke wedstrijd even doorlezen zodat je je er op voor kan bereiden. Sterkte.
Kun je al het een en ander aan afleiden denk ik.quote:Hesje voor Ooijer, Mathijsen en Van Bommel
Er zal nog weinig uit op te maken zijn, maar tijdens de eerste partijvorm van het Nederlands Elftal op de trainingsstage in Zwisterland kregen André Ooijer en Mark van Bommel een hesje van Marco van Basten toebedeeld.
Ooijer speelde volgens Sportweek naast Joris Mathijsen en Tim de Cler. Het middenveld werd gecompleteerd door Rafael van der Vaart, Phillip Cocu en Mark van Bommel. Voor Denny Landzaat was er geen plek bij de Hesjes gereserveerd. De aanval van het tiental bestond, zoals de laatste tijd, uit Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy en Dirk Kuyt.
Robin van Persie heeft zich sinds gisteravond bij de selectie gevoegd. De enige die nog ontbreekt is Giovanni van Bronckhorst, de kersverse Champions League-winnaar trekt morgen voor het eerst het trainingsshirt bij Oranje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |