Ik hoop het!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je kan een kwartfinale makkelijk verwachten hoor. Nederland is gewoon sterker dan Ivoorkust en SM, die twee landen worden echt overschat.
Daarna de 8e finale tegen portugal danwel mexico. Lig ik ook niet wakker van..
Het slaat inderdaad wel gelijk door.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal reuze meevallen.
Dat negatieve gedoe hier soms moet echt ff optyfen.
Ik zie Kuyt ook graag spelen, denk alleen dat er zowel op rechts als in de spits betere alternatieven zijn. Van Nistelrooy is toch meer een afmaker en Van Persie is meer een buitenspeler. Met echte buitenspeler onderscheidt je je juist, vooral omdat weinig backs daar echt tegen kunnen voetballen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind Kuijt wel iemand die eigenlijk altijd moet spelen. Ik zie hem eigenlijk liever in de spits dan Van Nistelrooij.
We werden twee jaar geleden wel uitgeschakeld door Portugal en toen hadden we een veel sterkere ploeg nota bene. Dus ik weet niet waarom je daar niet druk om maakt.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je kan een kwartfinale makkelijk verwachten hoor. Nederland is gewoon sterker dan Ivoorkust en SM, die twee landen worden echt overschat.
Van Nistelrooij heeft ook meer ervaring op het echte hoge niveau, alhoewel ik er niet aan twijfel of Kuyt het aan zou kunnen. Kuyt is er goed genoeg voor, alleen heeft hij het nog nooit kunnen bewijzen.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Kuyt ook graag spelen, denk alleen dat er zowel op rechts als in de spits betere alternatieven zijn. Van Nistelrooy is toch meer een afmaker en Van Persie is meer een buitenspeler. Met echte buitenspeler onderscheidt je je juist, vooral omdat weinig backs daar echt tegen kunnen voetballen.
Portugal had destijds het thuisvoordeel. En ik vind Portugal overschat, zo goed spelen ze niet. En ik vind het NL-elftal een goed geheel, samenhang is goed, het is een hect team en dat kan ook wel eens van groot be;lang zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
We werden twee jaar geleden wel uitgeschakeld door Portugal en toen hadden we een veel sterkere ploeg nota bene. Dus ik weet niet waarom je daar niet druk om maakt.
En we hebben een betere coach dan Portugal.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Portugal had destijds het thuisvoordeel. En ik vind Portugal overschat, zo goed spelen ze niet. En ik vind het NL-elftal een goed geheel, samenhang is goed, het is een hect team en dat kan ook wel eens van groot be;lang zijn.
Robben wisselen voor Landzaat?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik voorspel overigens wel een blunder van de onervaren van Basten.
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Robben wisselen voor Landzaat Jaliens?![]()
Die heeft hij vandaag dus al gemaakt. Dit was de "Robben wissel" voor Marco van Basten.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik voorspel overigens wel een blunder van de onervaren van Basten.
Kuyt heeft al een aantal keren met het NLs elftal meegedaan, maar eigenlijk nog nooit een topwedstrijd gespeeld. Dat geldt ook voor Nistelrooy trouwens. Die haalt zijn niveau van Manchester ook nooit.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:02 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Van Nistelrooij heeft ook meer ervaring op het echte hoge niveau, alhoewel ik er niet aan twijfel of Kuyt het aan zou kunnen. Kuyt is er goed genoeg voor, alleen heeft hij het nog nooit kunnen bewijzen.![]()
Kuyt oogde de hele tweede seizoenshelft vermoeid. Geen wonder als je in je eentje een ploeg op de been moet houden. De Nistel past veel beter bij ManU dan bij Oranje. En VoH: als je die alleen meeneemt om iets te forceren als je achterstaat, heb je bijna weinig vertrouwen in je ploeg.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kuyt heeft al een aantal keren met het NLs elftal meegedaan, maar eigenlijk nog nooit een topwedstrijd gespeeld. Dat geldt ook voor Nistelrooy trouwens. Die haalt zijn niveau van Manchester ook nooit.
Zeker als je de spits in vorm thuis laat ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:45 schreef Brahimov het volgende:
Nederland heeft inmiddels zowaar een spitsenprobleem.![]()
He, wat voorbarig weer, zo'n conclusie. Misschien zat hij in de kerk, of was z'n accu wel leegquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef addictivebeat het volgende:
Diepe teleurstelling bij afvallers
(...)
Van alle afvallers was Opdam misschien wel het meest teleurgesteld. De verdediger van AZ leek een vaste waarde bij het Nederlands elftal maar gaat in tegenstelling tot Heitinga, Jaliens en Kromkamp niet mee naar Duitsland. ,,Barry was er echt kapot van'', stelde Van Basten. De verdediger van AZ was dan ook niet voor commentaar bereikbaar. Hij hield de mobiele telefoon uit.
27/5/2006 Nederland Kameroen Oefeninterland 20.30quote:Op zondag 14 mei 2006 21:24 schreef greatgonzo het volgende:
dit het algemene topic? ok: wie heeft er een programma van het oefenprogramma? Dus wanneer de oefenwedstrijden zijn enz
Mexico is geen probleem, maar Portugal is lastig hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Barry Opdam Naast Oranjequote:
Dat is ook weer zo. Maarja, win maar eerst van Ivoorkust.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:00 schreef Fukjoeman het volgende:
Nederland moet de poules toch wel door kunnen komen, daarna tegen mexico of portugal waarschijnlijk. Dat wordt al lastig zat, maar ja we zien het wel. Nederland heeft altijd een ijzersterke selectie gehad met hoge verwachtingen, nu hebben we eindelijk eens wat mindere verwachtingen en een bondscoach met onnoemlijk veel geluk. Je weet maar nooit.... <
Huntelaar gaat niet meequote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Omnifacer het volgende:
Van Basten, je bent een fluim. Davids had hem wereldkampioen kunnen maken, Makaay ook, en hij laat ze thuis. Heel Nederland valt over hem heen omdat hij Huntelaar meeneemt, met 1 CL-goal in zijn carriere, terwijl Makaay al topscorer is sinds 1917, in topcompetities ook nog eens.
Hij neemt liever Maduro of Landzaat mee dan Davids, dus nu vind ik hem een ezel. Davids is de beste die we hebben jongens, zien we dat nou niet? Rot maar op met die kutwedstrijden, ik hoef ons niet afgemaakt te zien worden door die oorlogskinderen uit Ivoorkust en Servie. JALIENS, alsjeblieft... En waarom Kromkamp? Waarom Greene niet? Die kan nog eens op meerdere plaatsen spelen! Of De Jong ipv Kromkamp?
En waarom Heitnga, ten koste van Opdam? Opdam speelde uit tegen Tsjechië een fantastische wedstrijd, zet hem naast Boulahrouz en je hebt een prima centraal duo. Heitinga zat niet eens in de voorselectie, wordt er later toch bijgehaald, en zit nu bij de definiteve selectie. Wat stelt die voorselectie dan voor?
Castelen is de enige rechtsbuiten die we hebben, en die mag thuisblijven, omdat hij Babel prefereert. Ja, dat is een pure rechtsbuiten. Die gast hebben ze bij Ajax uit arren moede maar linksbuiten gezet omdat hij nog geen bal kan controleren, en die mag nu mee ipv rechtsbuiten Castelen. Opzouten, ik snap er geen drol meer van.
En waar is het Nederlandse journaille, dat ten tijde van Advocaat nog giftig als een slang was? Die zitten allemaal met een stijve bij de persconferentie. Sukkels.
Dus je wil 21 spelers meenemen ipv 23?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef Laurens. het volgende:
In:
-Bouma
-Davids
-Huntelaar
Out:
-de Cler
-Jaliens
-Maduro
-Babel
-Vennegoor of Hesselink
Wat mij betreft....
Seedorf en de Jong nog ermee en dan is de selectie perfect.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef Laurens. het volgende:
In:
-Bouma
-Davids
-Huntelaar
Out:
-de Cler
-Jaliens
-Maduro
-Babel
-Vennegoor of Hesselink
Wat mij betreft....
Volkomen mee eens! De beargumentatie slaat nergens op. 'Hij heeft het grote geluk dattie mee kan naar het EK..', dan maar niet meenemen? Huntelaar heeft de pech dat er niet 4 mee kunnen, maar waarom valt juist híj af?!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Omnifacer het volgende:
Van Basten, je bent een fluim. Davids had hem wereldkampioen kunnen maken, Makaay ook, en hij laat ze thuis. Heel Nederland valt over hem heen omdat hij Huntelaar niet meeneemt, met 1 CL-goal in zijn carriere, terwijl Makaay al topscorer is sinds 1917, in topcompetities ook nog eens.
Hij neemt liever Maduro of Landzaat mee dan Davids, dus nu vind ik hem een ezel. Davids is de beste die we hebben jongens, zien we dat nou niet? Rot maar op met die kutwedstrijden, ik hoef ons niet afgemaakt te zien worden door die oorlogskinderen uit Ivoorkust en Servie. JALIENS, alsjeblieft... En waarom Kromkamp? Waarom Greene niet? Die kan nog eens op meerdere plaatsen spelen! Of De Jong ipv Kromkamp?
En waarom Heitnga, ten koste van Opdam? Opdam speelde uit tegen Tsjechië een fantastische wedstrijd, zet hem naast Boulahrouz en je hebt een prima centraal duo. Heitinga zat niet eens in de voorselectie, wordt er later toch bijgehaald, en zit nu bij de definiteve selectie. Wat stelt die voorselectie dan voor?
Castelen is de enige rechtsbuiten die we hebben, en die mag thuisblijven, omdat hij Babel prefereert. Ja, dat is een pure rechtsbuiten. Die gast hebben ze bij Ajax uit arren moede maar linksbuiten gezet omdat hij nog geen bal kan controleren, en die mag nu mee ipv rechtsbuiten Castelen. Opzouten, ik snap er geen drol meer van.
En waar is het Nederlandse journaille, dat ten tijde van Advocaat nog giftig als een slang was? Die zitten allemaal met een stijve bij de persconferentie. Sukkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |