Cocu en Heitinga lussen er ook wel pap van.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:16 schreef H.Flick het volgende:
Davids is iemand die met 1 domme overtreding je hele toernooi kan verzieken... ik vind het niet erg dat hij er niet bij zit.
Vennegoor heeft het CL voor PSV verpest. Robben kreeg meer rood dan dat ie doelpunten maakte.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
Cocu en Heitinga lussen er ook wel pap van.
Daarom staat er ook: dit had hem moeten zijn...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:12 schreef Flem het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar Opdam en Davids zijn helaas niet geselecteerd.
want?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vennegoor heeft het CL voor PSV verpest. Robben kreeg meer rood dan dat ie doelpunten maakte.
Van Persie laat zich nog makkelijker gaan.![]()
Rooie kart en verder niks presteren.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:14 schreef dvdfreak het volgende:
Bergkamp had wel trek in Oranje WK-toetje
Dennis Bergkamp verraste vriend en vijand door na de verloren Champions Leaguefinale te laten doorschemeren dat hij wel trek had gehad om met Oranje op het WK in Duitsland te acteren.
Bergkamp kreeg in Saint-Denis de hypothetische vraag wat hij gedaan zou hebben als bondscoach Van Basten hem had benaderd voor het mondiale eindtoernooi bij onze Oosterburen. Zijn verrassende antwoord luidde: “Het is logisch dat je de laatste maanden graag aan voetbal wil toekomen. Dan denk je op dat moment: dat was niet slecht geweest. Natuurlijk moet je wel realistisch zijn. Er zijn een heleboel spelers in vorm en die verdienen de kans meer dan ik.”
Ik denk het ook, maar om Bergkamp nog een keer in een wedstrijd van oranje te mogen aanschouwenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:13 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zou de context wel es willen zien waarin hij deze uitspraken doet. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij dit zo maar ineens zegt. Het zal wel hypothetisch geweest zijn.
Of Babel ff in het voorprogramma van 50 cent loodsen die periode.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Kan iemand even Vennegoor zijn schenen in tweeen trappen?
Bij een zware blessure mag er toch een vervanger opgeroepen worden?
Mag ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of Babel ff in het voorprogramma van 50 cent loodsen die periode.
Hij werd medisch gekeurd door ADO.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:40 schreef Backdoorman het volgende:
Arjen Robben was vandaag in het Haagse ziekenhuis Antoniushove...weet iemand de reden daarvan? Hoop niet dat het ernstig was, mischien een controle?
Ondanks dat ik het een naar mannetje (zie ander topic) vind geworden, heeft ie specifieke kwaliteiten!
Dat zou wel de laatste reden zijn waarom hij KJH niet heeft geselecteerdquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef Canisfire het volgende:
In vi staat vandaag de suggestie dat Marco van Basten bang is dat Klaas Jan zijn record evenaart.
Ik vind Van Basten wel een type die een speler om die reden zou wisselen eigenlijk. Hij heeft aangegeven absoluut niet van dergelijk gedrag te houden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:28 schreef MeneerTim het volgende:
Robben heeft toch gezworen zich niet meer te laten vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |