abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38129984
Ik vind het grappig dat zoveel bij voorbaat NL al kansloos achten.

Het lijkt of mensen zo snel al ploegen als Zweden (94), Kroatië (98), Zuid Korea (02), Turkije (02) en Griekenland (EK i know) vergeten.
Stuk voor stuk ploegen die zich nog niet eens mogen meten met de kwaliteit die Oranje nu bezit en toch ver zijn gekomen in een eindtoernooi.
Het is gebleken dat teamgeest en zelfvertrouwen enorm belangrijk is, en dat zit juist wel goed bij Oranje.

Daarbij moeten we ook niet ons spelersmateriaal onderschatten. Een aanval van Robben, Ruud en Van Persie. Daar schijt elke tegenstander zijn broek van vol hoor.

Tevreden zijn met achste- of kwartfinale? Kom op zeg...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_38130982
Het probleem is denk ik niet de kwaliteit van Nederland, want we zijn gewoon zo sterk zoals we zijn.
En dat is bere sterk voor zijn klein rot landje.
Maar we moeten niet vergeten dat we in de groepsfase al af moeten rekenen met Argentinië.
Punten morsen tegen Servië en Ivoorkust mag er dus niet bij zijn.
Als we dan door komen wacht waarschijnlijk Portugal of Mexico.
Komen we daar door, dan wacht mogelijk zelfs Engeland of Frankrijk.
Tevens zijn er op een WK haast geen makkelijke wedstrijden.
Als je dan eens tegen en zwakke tegenstander op loopt moet je weer op passen, omdat die tegenstander niks te verliezen heeft.
Al met al zou het een goede prestatie van Nederland zijn wanneer ze de kwart finale halen.
Maar er in de 8e finale uit vliegen is imo geen schande.
Toch durf ik wel een tientje in te zetten op Halve finale.
Op een WK is Nederland zelden zwak.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:31:10 #278
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_38131558
Klopt, de keren dat we meededen zijn we alleen in 1998 niet uitgeschakeld door de latere winnaar desondanks was Brazilie geen misselijke ploeg
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:35:47 #279
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38131690
Met alle respect: we komen de poule echt wel door. Dan wacht mexico/portugal, en dan zitten we al in de kwartfinale
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:01:34 #280
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_38132530
Ik denk dat Nederland of heel erg gaat verrassen imo halve finale of verder, of heel erg gaat teleurstellen (poule eindigen op derde plaats imo)
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_38132686
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Met alle respect: we komen de poule echt wel door. Dan wacht mexico/portugal, en dan zitten we al in de kwartfinale
Tijdens het EK hadden we het anders ook niet zo makkelijk met Portugal.
Ok.. we zijn twee jaar verder en er staan twee gedeeltelijk andere teams, maar het blijft een moeilijke klus.
pi_38135865
Gio, Raffie, Wesley en Ruud vader... Cocu en Sar getrouwd.

Al dat gebak. Worden ze niet dik nu?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:26:51 #283
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_38135925
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef DANILXL het volgende:
Ik denk dat Nederland of heel erg gaat verrassen imo halve finale of verder, of heel erg gaat teleurstellen (poule eindigen op derde plaats imo)
Nederland komt echt niet tot in de halve finale hoor, daarvoor is de verdediging te zwak ivm de top landen.

favorieten om de halve finales te bereiken
Brazilie
Italie
Duitsland
Argentinie
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_38137267
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:26 schreef Jaggunsu het volgende:

[..]

Nederland komt echt niet tot in de halve finale hoor, daarvoor is de verdediging te zwak ivm de top landen.

favorieten om de halve finales te bereiken
Brazilie
Italie
Duitsland
Argentinie
Duitsland is niet echt een van de favoriete, als je hun wedstrijden voor het WK een beetje gevolgd heb. Er zitten heel wat landen bij die beter zijn dan Duistland.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:34:00 #285
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_38138836
Ik zat vanmiddag in een pessimistisch dipje na een krantenartikel. Maar nu heb dat opzij geschoven: we worden wereldkampioen!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:52:35 #286
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_38139638
quote:
Het middenveld werd gecompleteerd door Rafael van der Vaart, Phillip Cocu en Mark van Bommel.
Hoewel dit een rare zin is, dit middenveld wil ik zien
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:54:07 #287
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_38139714
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zat vanmiddag in een pessimistisch dipje na een krantenartikel. Maar nu heb dat opzij geschoven: we worden wereldkampioen!
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_38145486
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:31 schreef Omnifacer het volgende:
Klopt, de keren dat we meededen zijn we alleen in 1998 niet uitgeschakeld door de latere winnaar desondanks was Brazilie geen misselijke ploeg
Verrek ja...

74 Duitsland
78 Argentinië
90 Duitsland
94 Brazilië
98 Brazilië, maar toen werd Frankrijk kampioen...
pi_38146737
Nederland
Heb er helemaal zin in en heb vol vertrouwen in de selectie en zoals hierboven gepost is.. nederland heeft de laatste aantal WK's alleen verloren van de uiteindelijke winnaars (buiten 98) en dat houden we ook dit jaar weer hoog.. alleen verlies je nooit van jezelf
pi_38150641
ok dat betekent dat argentinie, ivoorkust of servie wereldkampioen wordt
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_38152047
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef ErikT het volgende:

[..]

Idd. Vooral omdat het middenveld met Marc van Bommel, gecompleteerd werd door...Raphael vd Vaart, Marc van Bommel en Philip Cocu. We spelen nu dus 443
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38152199
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef ErikT het volgende:

[..]

Uit de berichten van de laatste dagen blijkt dat dit momenteel ook Marco's ideale middenveld is.

Van Bommel - Cocu - Van der Vaart

Is niet verkeerd als je het mij vraagt. Qua middenveld en aanval hoort Oranje zeker bij de allerbesten van het WK, alleen de verdediging blijft een groot vraagteken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_38152310
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Uit de berichten van de laatste dagen blijkt dat dit momenteel ook Marco's ideale middenveld is.

Van Bommel - Cocu - Van der Vaart

Is niet verkeerd als je het mij vraagt. Qua middenveld en aanval hoort Oranje zeker bij de allerbesten van het WK, alleen de verdediging blijft een groot vraagteken.
Vreemd genoeg heeft die "enorm" slechte verdediging verdacht weinig steken laten vallen. Als Ron Vlaar niet speelde, dan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38152339
Ik ben ook wel aardig optimistisch, alhoewel ik ook de nodige hoofdbrekens zal hebben!
pi_38152564
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:15 schreef cultheld het volgende:
Wie zou er rechtsback gaan spelen, Kromkamp of Heitinga?
Ooijer hoop ik. En dan Boulahrouz in het centrum met Mathijsen en op links Gio. (vd Sar op doel uiteraard)

Middenveld lijkt me duidelijk. Mark van Bommel, Philip Cocu en Rafael vd Vaart.

Voorhoede: van Persie of Kuijt op rechts, van Nistelrooij en Robben.
pi_38152594
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Vreemd genoeg heeft die "enorm" slechte verdediging verdacht weinig steken laten vallen. Als Ron Vlaar niet speelde, dan.
Dat was ook vooral te danken aan het positiespel van Oranje. Als Van Basten zijn gewenste spel kan spelen (dominant voetbal) heb je niet per se verdedigers van wereldniveau nodig. Een sterk middenveld is dan veel belangrijker.

In het verelden hebben we ook goede resultaten gehaald met verdedigers als Van Aerle, Van Tiggelen, Numan, etc. Best goede verdedigers maar zeker geen wereldklasse.
pi_38152641
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat was ook vooral te danken aan het positiespel van Oranje. Als Van Basten zijn gewenste spel kan spelen (dominant voetbal) heb je niet per se verdedigers van wereldniveau nodig. Een sterk middenveld is dan veel belangrijker.

In het verelden hebben we ook goede resultaten gehaald met verdedigers als Van Aerle, Van Tiggelen, Numan, etc. Best goede verdedigers maar zeker geen wereldklasse.
Van Aerle en Van Tiggelen waren een leuk stel. Alles wat Van Aerle er niet uit liep, dat schopte Adrie wel neer.
Vleesmolens moeten we hebben! En mensen om ze ernaartoe te jagen
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:25:26 #298
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_38153493
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ooijer hoop ik. En dan Boulahrouz in het centrum met Mathijsen en op links Gio. (vd Sar op doel uiteraard)

Middenveld lijkt me duidelijk. Mark van Bommel, Philip Cocu en Rafael vd Vaart.

Voorhoede: van Persie of Kuijt op rechts, van Nistelrooij en Robben.
Amen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:50:10 #299
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38168110
Vind het eindelijk cool dat ie van Bommel erin zet voor Landzaat.

van der Sar

Kromkamp Ooijer Boulahrouz Gio

Van Bommel Cocu van der Vaat

Kuyt RvN Robben

dat word hem
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:50:34 #300
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38168124