Tijdens het EK hadden we het anders ook niet zo makkelijk met Portugal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Met alle respect: we komen de poule echt wel door. Dan wacht mexico/portugal, en dan zitten we al in de kwartfinale
Nederland komt echt niet tot in de halve finale hoor, daarvoor is de verdediging te zwak ivm de top landen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef DANILXL het volgende:
Ik denk dat Nederland of heel erg gaat verrassen imo halve finale of verder, of heel erg gaat teleurstellen (poule eindigen op derde plaats imo)
Duitsland is niet echt een van de favoriete, als je hun wedstrijden voor het WK een beetje gevolgd heb. Er zitten heel wat landen bij die beter zijn dan Duistland.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:26 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Nederland komt echt niet tot in de halve finale hoor, daarvoor is de verdediging te zwak ivm de top landen.
favorieten om de halve finales te bereiken
Brazilie
Italie
Duitsland
Argentinie
Hoewel dit een rare zin is, dit middenveld wil ik zienquote:Het middenveld werd gecompleteerd door Rafael van der Vaart, Phillip Cocu en Mark van Bommel.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zat vanmiddag in een pessimistisch dipje na een krantenartikel. Maar nu heb dat opzij geschoven: we worden wereldkampioen!
Verrek ja...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:31 schreef Omnifacer het volgende:
Klopt, de keren dat we meededen zijn we alleen in 1998 niet uitgeschakeld door de latere winnaar desondanks was Brazilie geen misselijke ploeg
Idd. Vooral omdat het middenveld met Marc van Bommel, gecompleteerd werd door...Raphael vd Vaart, Marc van Bommel en Philip Cocu. We spelen nu dus 443quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoewel dit een rare zin is, dit middenveld wil ik zien![]()
Uit de berichten van de laatste dagen blijkt dat dit momenteel ook Marco's ideale middenveld is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoewel dit een rare zin is, dit middenveld wil ik zien![]()
Vreemd genoeg heeft die "enorm" slechte verdediging verdacht weinig steken laten vallen. Als Ron Vlaar niet speelde, dan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uit de berichten van de laatste dagen blijkt dat dit momenteel ook Marco's ideale middenveld is.
Van Bommel - Cocu - Van der Vaart
Is niet verkeerd als je het mij vraagt. Qua middenveld en aanval hoort Oranje zeker bij de allerbesten van het WK, alleen de verdediging blijft een groot vraagteken.
Ooijer hoop ik. En dan Boulahrouz in het centrum met Mathijsen en op links Gio. (vd Sar op doel uiteraard)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:15 schreef cultheld het volgende:
Wie zou er rechtsback gaan spelen, Kromkamp of Heitinga?
Dat was ook vooral te danken aan het positiespel van Oranje. Als Van Basten zijn gewenste spel kan spelen (dominant voetbal) heb je niet per se verdedigers van wereldniveau nodig. Een sterk middenveld is dan veel belangrijker.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heeft die "enorm" slechte verdediging verdacht weinig steken laten vallen. Als Ron Vlaar niet speelde, dan.![]()
Van Aerle en Van Tiggelen waren een leuk stel. Alles wat Van Aerle er niet uit liep, dat schopte Adrie wel neer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat was ook vooral te danken aan het positiespel van Oranje. Als Van Basten zijn gewenste spel kan spelen (dominant voetbal) heb je niet per se verdedigers van wereldniveau nodig. Een sterk middenveld is dan veel belangrijker.
In het verelden hebben we ook goede resultaten gehaald met verdedigers als Van Aerle, Van Tiggelen, Numan, etc. Best goede verdedigers maar zeker geen wereldklasse.
Amenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ooijer hoop ik. En dan Boulahrouz in het centrum met Mathijsen en op links Gio. (vd Sar op doel uiteraard)
Middenveld lijkt me duidelijk. Mark van Bommel, Philip Cocu en Rafael vd Vaart.
Voorhoede: van Persie of Kuijt op rechts, van Nistelrooij en Robben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |