Edwin van der Sar 1quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:24 schreef Jeroen_M het volgende:
De shirtnummers zijn ook al bekend, waar staan ze?
Als je het afgelopen seizoen het voetbal hebt gevolgd moet je wel tot de conclusie komen dat Cocu een belangrijke waarde voor zowel PSV als het Nederlands elftal is geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:20 schreef roy25 het volgende:
Waarom is iedereen toch zo pro Cocu?
Ik vind dat hij zijn beste tijd wel gehad heeft.
Bij PSV zeker wel ja,quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als je het afgelopen seizoen het voetbal hebt gevolgd moet je wel tot de conclusie komen dat Cocu een belangrijke waarde voor zowel PSV als het Nederlands elftal is geweest.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef roy25 het volgende:
[..]
Bij PSV zeker wel ja,
maar bij het Nederlands elftal???
Ik kan me alleen maar slechte wedstrijden van hem herrinneren.
Van Bommel 18 en Landzaat 6 baart me ook wel zorgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef Canisfire het volgende:
Ooijer 13 en Mathijsen 4?Dat vind ik pas vreemd...
| 1 2 3 4 | Kromkamp - Boulahrouz - Ooijer - Van Bronckhorst Van Bommel - Cocu - Van der Vaart Kuijt - Van Nistelrooy - Robben |
Twee andere spelers dus maar.. volgens mij ben je het er dan aardig mee eens :>.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:55 schreef Omnifacer het volgende:
Iedereen? Waar haal je de pretentie vandaan? Opzouten met Kromkamp en Van der Vaart... Sneijder gaat het doen voor ons! Heitinga rechtsback
Nou Kromkamp wordt bij mij als derde rechtback hoor. Eerder Heitingaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef Flem het volgende:
[..]
Twee andere spelers dus maar.. volgens mij ben je het er dan aardig mee eens :>.
Met Kuijt op rechts die toch meer naar binnen zal trekken liggen er veel ruimtes voor een opkomende Kromkamp.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou Kromkamp wordt bij mij als derde rechtback hoor. Eerder Heitinga
Vind ik niet, aangezien de helft toch vaststaat...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef Flem het volgende:
[..]
Twee andere spelers dus maar.. volgens mij ben je het er dan aardig mee eens :>.
Ben ik helemaal met je eens, maar Opdam en Davids zijn helaas niet geselecteerdquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:04 schreef Omnifacer het volgende:
Van der Sar
Ooijer - Boulahrouz -Opdam - Gio
Van Bommel - Cocu - Davids
Kuyt - Nistelrooy - Robben
Dit had hem moeten zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |