Bedoel je dat ie dit jaar kut heeft gespeeld bij HSV? Of bedoel je dat ie weer net zo goed als in zn HSV seizoen wordt na herstel?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef Trancelocator het volgende:
Hopelijk komt Van der Vaart snel op zijn oude niveau.
Dat laatste natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef Laurens. het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie dit jaar kut heeft gespeeld bij HSV? Of bedoel je dat ie weer net zo goed als in zn HSV seizoen wordt na herstel?
Dat ophemelen van Huntelaar mag nu wel voorbij zijn hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef Perico het volgende:
Huntelaar was toch de ideale stand in voor Van Nistelrooy geweest, voor de 70e minuut. Die is zo koel, als er dan al een goal uit het niets gemaakt moet worden dan is hij toch de aangewezen man.
Nu is er wat dat betreft geen backup. Ja Kuyt is een harde werker maar heeft niet dat raffinement.
Het ging over Huntelaar vs. Kuyt, niet over Huntelaar vs. Vennegoor/Van Nistelrooij.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat ophemelen van Huntelaar mag nu wel voorbij zijn hoor
Die jongen heeft in zijn hele leven maar een paar wedstrijden tegen een topverdediging gespeeld (in Nederland alleen PSV, europees alleen tegen Milan). Vennegoor en met name Van Nistelrooij spelen al jaren Europees op hoger niveau. Huntelaar is een groentje, Jan en Ruud zijn doorgewinterd en zijn tenminste wat gewend
Ik zie alleen liever Ooijer centraal.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Goede opstelling. Zo zal ik ook spelen![]()
Inderdaad. Ik vind het ook belangrijk dat er echt een ervaren man in het centrum staat. Dat heb je met Boulahrouz en Mathijsen toch minder. Nu heb je op de zijkanten ook twee dezelfde type backs die kunnen opstomen naar voren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie alleen liever Ooijer centraal.
Ik denk ook niet dat Boularouz en Mathijsen tegelijk moeten spelen.
Dat zijn pure verdedigers.
- - - - - - - - - - - - - - - - V/d Sar - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kromkamp - Boulahrouz - Ooijer - Van Bronckhorst
- - - - - - Van Bommel - V/d Vaart - Cocu - - - - - - - - -
- - - - - Van Persie - Van Nistelrooy - Robben - - - - -
Ik hoop het van harte, ik gun het hem wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Misschien wordt van Persie wel de grootste verrassing, ik zie het wel gebeuren.
Ik trok zelf een vergelijking tussen de geselecteerde spitsen. Kuijt is een rechtsbuiten in het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Het ging over Huntelaar vs. Kuyt, niet over Huntelaar vs. Vennegoor/Van Nistelrooij.
Maar Kuijt draait al wat seizoenen langer mee bij een topclub. Hij is ook een stuk ouder dan Huntelaarquote:Wat ik verder wilde melden is dat Kuyt ook nooit tegen Europese topclubs speelt, dus da's geen goed argument.
Ik kan me de verkiezing van Kuyt boven Huntelaar ook wel voorstellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:02 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik trok zelf een vergelijking tussen de geselecteerde spitsen. Kuijt is een rechtsbuiten in het Nederlands elftal.
[..]
Maar Kuijt draait al wat seizoenen langer mee bij een topclub. Hij is ook een stuk ouder dan Huntelaar
Daar hoop ik ook op. Één van de weinige echte potentiële toppers. Tevens heeft hij nog iets in te halen van dat kutwijf met die beschuldigingen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Misschien wordt van Persie wel de grootste verrassing, ik zie het wel gebeuren.
Kuyt geeft geen 30, hij heeft 16 interlands gespeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Kuyt heeft namelijk ook al bijna 30 interlands op zijn naam staan (klopt dat??)
Ach 16quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:20 schreef Skwish het volgende:
[..]
Kuyt geeft geen 30, hij heeft 16 interlands gespeeld.
Nieuwe Henry weet ik niet. Maar ik heb hetzelfde als jij. Ik zag hem bij Holland Sport en kreeg een goed gevoel. Hij maakte een erg positieve indruk op me. Duidelijk iemand die aan z'n kwaliteiten werkt. Dacht altijd dat het meer het blufferige type was, maar ik heb me vergist.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:03 schreef koningdavid het volgende:
Wie heeft er nog meer het gevoel dat Babel de verrassing gaat worden van het Nederlands elftal?
Ik was nooit zo'n Babel fan, maar ik merk gewoon dat hij positief bezig is de laatste tijd. Ik voorspel dat hij tegen Argentiniëj een invalbeurt maakt waarna hij definitief doorbreekt.
Babel wordt gewoon de nieuwe Henry![]()
Hij is een beetje hetzelfde soort speler. Explosief, snel, krachtig..
Het kan natuurlijk ook zijn dat dat bluf-imago deels veroorzaakt ik door zijn ille rap.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nieuwe Henry weet ik niet. Maar ik heb hetzelfde als jij. Ik zag hem bij Holland Sport en kreeg een goed gevoel. Hij maakte een erg positieve indruk op me. Duidelijk iemand die aan z'n kwaliteiten werkt. Dacht altijd dat het meer het blufferige type was, maar ik heb me vergist.
Edwin van der Sar 1quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:24 schreef Jeroen_M het volgende:
De shirtnummers zijn ook al bekend, waar staan ze?
Als je het afgelopen seizoen het voetbal hebt gevolgd moet je wel tot de conclusie komen dat Cocu een belangrijke waarde voor zowel PSV als het Nederlands elftal is geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:20 schreef roy25 het volgende:
Waarom is iedereen toch zo pro Cocu?
Ik vind dat hij zijn beste tijd wel gehad heeft.
Bij PSV zeker wel ja,quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als je het afgelopen seizoen het voetbal hebt gevolgd moet je wel tot de conclusie komen dat Cocu een belangrijke waarde voor zowel PSV als het Nederlands elftal is geweest.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef roy25 het volgende:
[..]
Bij PSV zeker wel ja,
maar bij het Nederlands elftal???
Ik kan me alleen maar slechte wedstrijden van hem herrinneren.
Van Bommel 18 en Landzaat 6 baart me ook wel zorgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef Canisfire het volgende:
Ooijer 13 en Mathijsen 4?Dat vind ik pas vreemd...
| 1 2 3 4 | Kromkamp - Boulahrouz - Ooijer - Van Bronckhorst Van Bommel - Cocu - Van der Vaart Kuijt - Van Nistelrooy - Robben |
Twee andere spelers dus maar.. volgens mij ben je het er dan aardig mee eens :>.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:55 schreef Omnifacer het volgende:
Iedereen? Waar haal je de pretentie vandaan? Opzouten met Kromkamp en Van der Vaart... Sneijder gaat het doen voor ons! Heitinga rechtsback
Nou Kromkamp wordt bij mij als derde rechtback hoor. Eerder Heitingaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef Flem het volgende:
[..]
Twee andere spelers dus maar.. volgens mij ben je het er dan aardig mee eens :>.
Met Kuijt op rechts die toch meer naar binnen zal trekken liggen er veel ruimtes voor een opkomende Kromkamp.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou Kromkamp wordt bij mij als derde rechtback hoor. Eerder Heitinga
Vind ik niet, aangezien de helft toch vaststaat...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef Flem het volgende:
[..]
Twee andere spelers dus maar.. volgens mij ben je het er dan aardig mee eens :>.
Ben ik helemaal met je eens, maar Opdam en Davids zijn helaas niet geselecteerdquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:04 schreef Omnifacer het volgende:
Van der Sar
Ooijer - Boulahrouz -Opdam - Gio
Van Bommel - Cocu - Davids
Kuyt - Nistelrooy - Robben
Dit had hem moeten zijn...
Cocu en Heitinga lussen er ook wel pap van.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:16 schreef H.Flick het volgende:
Davids is iemand die met 1 domme overtreding je hele toernooi kan verzieken... ik vind het niet erg dat hij er niet bij zit.
Vennegoor heeft het CL voor PSV verpest. Robben kreeg meer rood dan dat ie doelpunten maakte.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
Cocu en Heitinga lussen er ook wel pap van.
Daarom staat er ook: dit had hem moeten zijn...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:12 schreef Flem het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar Opdam en Davids zijn helaas niet geselecteerd.
want?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vennegoor heeft het CL voor PSV verpest. Robben kreeg meer rood dan dat ie doelpunten maakte.
Van Persie laat zich nog makkelijker gaan.![]()
Rooie kart en verder niks presteren.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:14 schreef dvdfreak het volgende:
Bergkamp had wel trek in Oranje WK-toetje
Dennis Bergkamp verraste vriend en vijand door na de verloren Champions Leaguefinale te laten doorschemeren dat hij wel trek had gehad om met Oranje op het WK in Duitsland te acteren.
Bergkamp kreeg in Saint-Denis de hypothetische vraag wat hij gedaan zou hebben als bondscoach Van Basten hem had benaderd voor het mondiale eindtoernooi bij onze Oosterburen. Zijn verrassende antwoord luidde: “Het is logisch dat je de laatste maanden graag aan voetbal wil toekomen. Dan denk je op dat moment: dat was niet slecht geweest. Natuurlijk moet je wel realistisch zijn. Er zijn een heleboel spelers in vorm en die verdienen de kans meer dan ik.”
Ik denk het ook, maar om Bergkamp nog een keer in een wedstrijd van oranje te mogen aanschouwenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:13 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zou de context wel es willen zien waarin hij deze uitspraken doet. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij dit zo maar ineens zegt. Het zal wel hypothetisch geweest zijn.
Of Babel ff in het voorprogramma van 50 cent loodsen die periode.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Kan iemand even Vennegoor zijn schenen in tweeen trappen?
Bij een zware blessure mag er toch een vervanger opgeroepen worden?
Mag ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of Babel ff in het voorprogramma van 50 cent loodsen die periode.
Hij werd medisch gekeurd door ADO.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:40 schreef Backdoorman het volgende:
Arjen Robben was vandaag in het Haagse ziekenhuis Antoniushove...weet iemand de reden daarvan? Hoop niet dat het ernstig was, mischien een controle?
Ondanks dat ik het een naar mannetje (zie ander topic) vind geworden, heeft ie specifieke kwaliteiten!
Dat zou wel de laatste reden zijn waarom hij KJH niet heeft geselecteerdquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef Canisfire het volgende:
In vi staat vandaag de suggestie dat Marco van Basten bang is dat Klaas Jan zijn record evenaart.
Ik vind Van Basten wel een type die een speler om die reden zou wisselen eigenlijk. Hij heeft aangegeven absoluut niet van dergelijk gedrag te houden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:28 schreef MeneerTim het volgende:
Robben heeft toch gezworen zich niet meer te laten vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |