abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2006 @ 00:09:22 #226
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37973889
Nederland mag blij zijn met een tweede ronde.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:07:55 #227
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_37993913
Voor degene die nog een opstelling nav rugnummers wil maken: http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/team/squad.html?team=NED

Landzaat nummer 6 en Jaliens nummer 2, dat kan toch niet
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_37993943
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef Canisfire het volgende:
Kom daar een week eerder mee...
Idd
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:22:06 #229
127004 maril
Smeetsfan
pi_37994327
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef Canisfire het volgende:
In vi staat vandaag de suggestie dat Marco van Basten bang is dat Klaas Jan zijn record evenaart.
Das toch hoop ik niet de mening van J.Derksen hè, anders neem ik die nooit meer serieus.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_37994708
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef Canisfire het volgende:
In vi staat vandaag de suggestie dat Marco van Basten bang is dat Klaas Jan zijn record evenaart.
welk record???
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 mei 2006 @ 18:07:52 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_37995642
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

welk record???
0 doelpunten op een WK.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37996274
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor degene die nog een opstelling nav rugnummers wil maken: http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/team/squad.html?team=NED

Jaliens! held!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 18:56:59 #233
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37996962
Huntelaar is natuurlijk nu al beter dan Van Basten. Net Robben 2 jaar geleden beter was dan Cruijff... een beetje realisme kan geen kwaad .
pi_37998011
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

welk record???
Zoveel mogelijk scoren op een toernooi ofzo.
Of gewoon het feit dat Hunterlaar groter is als hij ons een wk brengt dan Van Basten die ons maar een EK heeft gebracht.
Maarja speculaties speculaties
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:12:34 #235
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_38004394
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:36 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk scoren op een toernooi ofzo.
Of gewoon het feit dat Hunterlaar groter is als hij ons een wk brengt dan Van Basten die ons maar een EK heeft gebracht.
Maarja speculaties speculaties
Wat een enorm gelul zeg
geloof je nou echt dat met Huntelaar erbij we opeens het WK zouden winnen?
en als jou redenatie klopte, dan zou van Basten ervoor gezorgd hebben dat we ons ueberhaupt niet gekwalificeerd hadden voor het WK, want dan kon zeker te weten helemaal niemand hem voorbijstreven dit WK
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_38004408
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Jaliens heeft het goed gedaan bij AZ hoor.
pi_38006532
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef Jaggunsu het volgende:

[..]

Wat een enorm gelul zeg
geloof je nou echt dat met Huntelaar erbij we opeens het WK zouden winnen?
en als jou redenatie klopte, dan zou van Basten ervoor gezorgd hebben dat we ons ueberhaupt niet gekwalificeerd hadden voor het WK, want dan kon zeker te weten helemaal niemand hem voorbijstreven dit WK

Ik lul niets ik geloof niets het staat alleen maar in de vi
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:05:51 #238
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_38007631
Ik vind het echt de grootste barpraat die er is... Wat een gelul zeg, allejezus...
pi_38007751
Huntelaar komt net kijken, pff hij mag blij zijn dat hij er aan heeft mogen ruiken.
pi_38013317
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:13 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Jaliens heeft het goed gedaan bij AZ hoor.
Daar noem je ook een club...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38013332
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Knoekie het volgende:
Huntelaar komt net kijken, pff hij mag blij zijn dat hij er aan heeft mogen ruiken.
Wat goed is, komt snel
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:32:05 #242
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38030681
Ik ga maandag nog kijken voor kaarten voor Nederland - kameroen, tegen mexico is uitverkocht
pi_38036220
Kameroen lijkt me ook veel leuker imo
  zondag 21 mei 2006 @ 17:40:11 #244
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38050799
Groep C: Oranje en Argentinië eenvoudig door
VIANEN Zaterdag 20 Mei 2006 17:06 uur

De bezoekers van de officiële FIFA WK-site vinden de voorspelling welke twee landen er in groep C doorgaan naar de knock-outfase gezien de uitslag minder moeilijk dan verwacht. Maar liefst 71 procent van de 61.551 stemmers denkt dat Argentinië en Nederland de ‘groep des doods’ overleven.

De resultaten:

Argentinië en Nederland - 71 procent
Argentinië en Ivoorkust – 9 procent
Argentinië en Servië & Montenegro -7 procent
Ivoorkust en Nederland -7 procent
Servië & Montenegro en Nederland - 6 procent
Ivoorkust en Servië & Montenegro – 2 procent
pi_38054392
Finale denk ik niet, wel halve finale.. waar ze eruit vliegen tegen de Duitsers die de finale winnen ten koste van Brazilie
pi_38056947
quote:
Van Nistelrooij mist koffer

Was het een international die een hechte band onderhoudt met Klaas-Jan Huntelaar of gewoon een foutje van de luchtvaartmaatschappij? Even na aankomst in Genève bleef Ruud van Nistelrooij zondagavond achter bij de bagageband. De koffer van de spits van het Nederlands elftal bleek niet in Zwitserland.

"Wat een affaire", grapte Mark van Bommel terwijl Van Nistelrooij zich naar het loket voor verdwenen bagage spoedde. "In Spanje zouden de journalisten hier drie pagina's mee vullen."

Van Nistelrooij stapte zonder persoonlijke bezittingen de spelersbus in. Hij moet wachten totdat de luchtvaartmaatschappij zijn spullen opspoort en naar het hotel in Lausanne brengt.
Gaan ze ons nu al lopen fucken?
  zondag 21 mei 2006 @ 20:18:35 #247
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38057047
Het WK is nu al verloren. Ruud komt hier niet meer bovenop.
pi_38059655
Helaas, geen WK meer voor Ruud.
  zondag 21 mei 2006 @ 23:24:37 #249
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_38068218
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:05 schreef Skwish het volgende:
Helaas, geen WK meer voor Ruud.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  zondag 21 mei 2006 @ 23:29:20 #250
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_38068449
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Knoekie het volgende:
Hoeveel seizoenen moet hij nog top spelen om erbij te horen?
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_38069618
quote:
Meegevoerd in alle emoties gisteravond in het Stade de France in Parijs deed Dennis Bergkamp een opvallende uitspraak. De 37-jarige Kunstenaar liet tegenover de Nederlandse pers weten best met Oranje naar het WK te willen als Marco van Basten hem zou hebben benaderd voor een uitverkiezing.

"Het is logsich dat je de laatste maanden graag aan voetbal wil toekomen. Dan denk je op dat moment: dat had niet slecht geweest", aldus Bergkamp die de vraag bij wijze van een hypothese kreeg voorgeschoteld.

http://www.tvopjepc.nl/programma/562
Jammer
  maandag 22 mei 2006 @ 08:19:56 #252
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38074177
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Jammer
Had Begrkamp niet al een paar jaar geleden bedankt voor Oranje?? Beetje rare uitspraak imo..
pi_38076008
een paar jaar geleden?
ZES jaar geleden heeft hij zijn laatste interland gespeeld, niemand kon ook maar bedenken dat hij nog interesse had in Oranje, dat had hij even aan moeten geven denk ik
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 22 mei 2006 @ 12:28:14 #254
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38079762
Oranje in Lausanne: begint in Zwitserland de victorie?
LAUSANNE Zondag 21 Mei 2006 19:53 uur

Marco van Basten is met de Oranje-selectie gearriveerd in Zwitserland. In navolging van zijn voorgangers Guus Hiddink, Frank Rijkaard en Dick Advocaat bereidt ook de huidige bondscoach de selectie van het Nederlands elftal in Lausanne voor op een grote eindronde. Genoemde drie trainers reikten stuk voor stuk tot de halve finale, dus waarom zou ik anders willen, moet Van Basten hebben gedacht.

Van Basten kan tijdens zeven trainingen in Lausanne nog niet over al zijn 23 internationals beschikken. Giovanni van Bronckhorst en Robin van Persie reisden zondagavond bijvoorbeeld nog niet mee naar Zwitserland. De linksback van Barcelona was afgelopen woensdag nog actief in de finale van de Champions League. Zijn vrouw staat bovendien op het punt te bevallen.

Van Persie bekeek de eindstrijd van de Champions League vanaf de bank. De aanvaller van Arsenal mag van Van Basten maandagavond naar Lausanne komen. Mark van Bommel speelde wel ruim een helft in Parijs, maar hij stapte op eigen verzoek zondag al met zijn twintig overige ploeggenoten in het vliegtuig.

Twee internationals, die deze week trouwden, gingen zonder vrouw op huwelijksreis naar Lausanne. Phillip Cocu vierde donderdag zijn bruiloft en Edwin van der Sar gaf zaterdag het jawoord aan zijn Annemarie.

Oranje keert vrijdagavond terug uit Lausanne en oefent zaterdag in De Kuip tegen Kameroen. Na een vrije dag begint op maandag 29 mei het tweede trainingskamp, in Hoenderloo. Ook die stage duurt een week, waarin Oranje twee oefeninterlands speelt. Mexico is op donderdag 1 juni de tegenstander in Eindhoven. Oranje oefent op 4 juni in De Kuip tegen Australië. Het Nederlands elftal vertrekt op 6 juni naar Duitsland en speelt op 11 juni in Leipzig de eerste wedstrijd op het WK tegen Servië en Montenegro.
pi_38079896
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:29 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Hoeveel seizoenen moet hij nog top spelen om erbij te horen?
Nou, misschien meer dan één.

En dan niet tegen RBC, Utrecht en Willem II

Nogmaals, die jongen heeft in zijn hele leven misschien vijf wedstrijden op topniveau gevoetbald. Ruud voetbalt er vijf per maand.
pi_38079970
Ik denk dat het met Thomas Berge's vocale ondersteuning wel gaat lukken dit jaar
  Trouwste user 2022 maandag 22 mei 2006 @ 14:32:18 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_38084001

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 22 mei 2006 @ 17:10:37 #258
139407 jorienvdherik
pi_38090261
heb vanmiddag 2 kaartjes gehaald voor nederland-kameroen
pi_38091175
Ja met Thomas gaat het lukken
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 22 mei 2006 @ 23:05:38 #260
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38105261
Oranje start voorbereiding op WK

Met twintig internationals begon bondscoach Marco van Basten van het Nederlands elftal maandagochtend even na elf uur aan de eerste van zeven trainingen in Lausanne. De spelers zullen de komende dagen tijdens het trainingskamp in Zwitserland vooral op hun conditie worden getest.

Kew Jaliens bleef achter in het hotel. De rechtsback van AZ herstelt nog van een vleeswond in zijn bovenbeen. Rafael van der Vaart (foto) begon wel aan de groepstraining. De middenvelder van Hamburger SV kwam de laatste maanden vanwege een enkelblessure nauwelijks in actie.

Robin van Persie voegt zich pas maandagavond bij de selectie. De speler van Arsenal kreeg nog even vrijaf van de bondscoach omdat hij vorige week met Arsenal de finale van de Champions League meemaakte. Linksback Giovanni van Bronckhorst van Barcelona arriveert pas woensdag. Ploeggenoot Mark van Bommel van Barcelona maakt het trainingskamp van Oranje op eigen verzoek wel vanaf het begin mee.
  maandag 22 mei 2006 @ 23:08:53 #261
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38105414
Van der Vaart en Jaliens op weg naar groepstraining

Goed nieuws voor bondscoach Marco van Basten. De geblesseerde spelers in de Oranje-selectie Rafael van der Vaart en Kew Jaliens zijn op de weg terug.

Van der Vaart liet weten dat zijn enkelblessure die hem de afgelopen maanden parten speelde volledig is genezen. “Ik heb voor mezelf getraind. Het gaat goed. Ik ben nergens last meer van. Ik verwacht dat ik komende week voor een groot deel met de groep kan meetrainen”, aldus een optimistisch gestemde Van der Vaart.

Kew Jaliens hoopt zich volgende week weer bij de groep aan te sluiten. “De wond in mijn bovenbeen geneest goed. Maar ik zal in Zwitserland nog aangepast trainen. Ik verwacht dat ik er volgende week in Hoenderloo weer helemaal bij ben
pi_38105597
Begin een nieuws-website
  maandag 22 mei 2006 @ 23:15:05 #263
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38105717
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Begin een nieuws-website
WK fanaat
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 mei 2006 @ 23:19:09 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_38105949
vdv gaat belangrijke voorzetten geven
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:31:32 #265
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_38114632
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef borisz het volgende:
vdv gaat belangrijke voorzetten geven goals maken
pi_38115814
vds gaat belangrijke ballen vanuit het net naar de middellijn schieten
You ask me the time
And I would like to give
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:14:05 #267
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_38115870
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef dvdfreak het volgende:
Oranje in Lausanne: begint in Zwitserland de victorie?
Tot de kwartfinale ja, en dan heb je het gewoon goed gedaan als Nederlands Elftal. Verder komen we iig niet. Ik zal even schetsen hoe het gaat:

Iedereen heeft nu een grenzeloos optimisme. Eerste wedstrijden worden matig ervaren maar zelfs wereldkampioenen speelden weleens slechte wedstrijden. Totdat we erachter komen dat er niet meer in het vat zit omdat we met clubvoetballers als Mathijsen, Landzaat en Jaliens kwaliteit te kort komen. Na de uitschakeling gaat iedereen hevig reageren en vragen aan v. Basten waarom hij niet betere spelers heeft meegenomen met meer ervaring. V.Basten is niet meer de heilige die hij was voor het WK en hij vertrekt naar een buitenlandse club.

Ik stel voor dat jullie dit verhaal uitprinten en voor elke wedstrijd even doorlezen zodat je je er op voor kan bereiden. Sterkte.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:17:34 #268
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_38116013
Volgens mij valt dat optimisme bij iedereen wel mee hoor.. Sterker nog, ik hoor meer 'ik moet nog maar zien of we de groepsronde overleven'-verhalen..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_38116059
Van Basten lijkt me meer iemand die eerst weer een paar jaartjes op de golfbaan gaat vertoeven
pi_38120835
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Tot de kwartfinale ja, en dan heb je het gewoon goed gedaan als Nederlands Elftal. Verder komen we iig niet. Ik zal even schetsen hoe het gaat:

Iedereen heeft nu een grenzeloos optimisme. Eerste wedstrijden worden matig ervaren maar zelfs wereldkampioenen speelden weleens slechte wedstrijden. Totdat we erachter komen dat er niet meer in het vat zit omdat we met clubvoetballers als Mathijsen, Landzaat en Jaliens kwaliteit te kort komen. Na de uitschakeling gaat iedereen hevig reageren en vragen aan v. Basten waarom hij niet betere spelers heeft meegenomen met meer ervaring. V.Basten is niet meer de heilige die hij was voor het WK en hij vertrekt naar een buitenlandse club.

Ik stel voor dat jullie dit verhaal uitprinten en voor elke wedstrijd even doorlezen zodat je je er op voor kan bereiden. Sterkte.
Net alsof we nu al niet weten dat er veel te veel matige voetballers bij zitten om een goede kans te maken de finale te halen. Daar hoef je echt geen Nostradamus voor te zijn, hoor.
pi_38128546
Ik vind het juist wel meevallen dat optimisme. Nederland is geen grote favoriet, ik verwacht eerlijk gezegd niet veel meer dan een 8ste finale. Betekend echter niet dat ik ze niet ga steunen, het WK wordt sowieso geweldig
pi_38128920
quote:
Hesje voor Ooijer, Mathijsen en Van Bommel

Er zal nog weinig uit op te maken zijn, maar tijdens de eerste partijvorm van het Nederlands Elftal op de trainingsstage in Zwisterland kregen André Ooijer en Mark van Bommel een hesje van Marco van Basten toebedeeld.

Ooijer speelde volgens Sportweek naast Joris Mathijsen en Tim de Cler. Het middenveld werd gecompleteerd door Rafael van der Vaart, Phillip Cocu en Mark van Bommel. Voor Denny Landzaat was er geen plek bij de Hesjes gereserveerd. De aanval van het tiental bestond, zoals de laatste tijd, uit Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy en Dirk Kuyt.

Robin van Persie heeft zich sinds gisteravond bij de selectie gevoegd. De enige die nog ontbreekt is Giovanni van Bronckhorst, de kersverse Champions League-winnaar trekt morgen voor het eerst het trainingsshirt bij Oranje aan.
Kun je al het een en ander aan afleiden denk ik.
pi_38129016
Wie zou er rechtsback gaan spelen, Kromkamp of Heitinga?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38129089
Kromkamp denk ik.
pi_38129231
Zaterdag tegen Kameroen, Kromkamp denk ik, of zonder echte rechtsback en met 3 verdedigers en 4 middenvelders.

En straks gaat het niet tussen Heitinga en Kromkamp, maar Kromkamp en Jaliens, die volgende week weer meetraint. Heitinga is geselecteerd voor de centrale plek achter Ooier.

Opvallendste aan deze opstelling is het wegvallen van Boula uit de basis voor Mathijsen, en Landzaat die wederom niet in de basis staat. De laatste is denk ik zeker terecht, en Boula scheen de laatste tijd ook zeer slecht te spelen bij HSV, dus ook dat zal wel meespelen.

De Cler is denk ik geen reeel beeld, omdat Gio nog vakantie heeft.
pi_38129984
Ik vind het grappig dat zoveel bij voorbaat NL al kansloos achten.

Het lijkt of mensen zo snel al ploegen als Zweden (94), Kroatië (98), Zuid Korea (02), Turkije (02) en Griekenland (EK i know) vergeten.
Stuk voor stuk ploegen die zich nog niet eens mogen meten met de kwaliteit die Oranje nu bezit en toch ver zijn gekomen in een eindtoernooi.
Het is gebleken dat teamgeest en zelfvertrouwen enorm belangrijk is, en dat zit juist wel goed bij Oranje.

Daarbij moeten we ook niet ons spelersmateriaal onderschatten. Een aanval van Robben, Ruud en Van Persie. Daar schijt elke tegenstander zijn broek van vol hoor.

Tevreden zijn met achste- of kwartfinale? Kom op zeg...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_38130982
Het probleem is denk ik niet de kwaliteit van Nederland, want we zijn gewoon zo sterk zoals we zijn.
En dat is bere sterk voor zijn klein rot landje.
Maar we moeten niet vergeten dat we in de groepsfase al af moeten rekenen met Argentinië.
Punten morsen tegen Servië en Ivoorkust mag er dus niet bij zijn.
Als we dan door komen wacht waarschijnlijk Portugal of Mexico.
Komen we daar door, dan wacht mogelijk zelfs Engeland of Frankrijk.
Tevens zijn er op een WK haast geen makkelijke wedstrijden.
Als je dan eens tegen en zwakke tegenstander op loopt moet je weer op passen, omdat die tegenstander niks te verliezen heeft.
Al met al zou het een goede prestatie van Nederland zijn wanneer ze de kwart finale halen.
Maar er in de 8e finale uit vliegen is imo geen schande.
Toch durf ik wel een tientje in te zetten op Halve finale.
Op een WK is Nederland zelden zwak.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:31:10 #278
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_38131558
Klopt, de keren dat we meededen zijn we alleen in 1998 niet uitgeschakeld door de latere winnaar desondanks was Brazilie geen misselijke ploeg
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:35:47 #279
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38131690
Met alle respect: we komen de poule echt wel door. Dan wacht mexico/portugal, en dan zitten we al in de kwartfinale
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:01:34 #280
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_38132530
Ik denk dat Nederland of heel erg gaat verrassen imo halve finale of verder, of heel erg gaat teleurstellen (poule eindigen op derde plaats imo)
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_38132686
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Met alle respect: we komen de poule echt wel door. Dan wacht mexico/portugal, en dan zitten we al in de kwartfinale
Tijdens het EK hadden we het anders ook niet zo makkelijk met Portugal.
Ok.. we zijn twee jaar verder en er staan twee gedeeltelijk andere teams, maar het blijft een moeilijke klus.
pi_38135865
Gio, Raffie, Wesley en Ruud vader... Cocu en Sar getrouwd.

Al dat gebak. Worden ze niet dik nu?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:26:51 #283
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_38135925
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef DANILXL het volgende:
Ik denk dat Nederland of heel erg gaat verrassen imo halve finale of verder, of heel erg gaat teleurstellen (poule eindigen op derde plaats imo)
Nederland komt echt niet tot in de halve finale hoor, daarvoor is de verdediging te zwak ivm de top landen.

favorieten om de halve finales te bereiken
Brazilie
Italie
Duitsland
Argentinie
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_38137267
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:26 schreef Jaggunsu het volgende:

[..]

Nederland komt echt niet tot in de halve finale hoor, daarvoor is de verdediging te zwak ivm de top landen.

favorieten om de halve finales te bereiken
Brazilie
Italie
Duitsland
Argentinie
Duitsland is niet echt een van de favoriete, als je hun wedstrijden voor het WK een beetje gevolgd heb. Er zitten heel wat landen bij die beter zijn dan Duistland.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:34:00 #285
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_38138836
Ik zat vanmiddag in een pessimistisch dipje na een krantenartikel. Maar nu heb dat opzij geschoven: we worden wereldkampioen!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:52:35 #286
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_38139638
quote:
Het middenveld werd gecompleteerd door Rafael van der Vaart, Phillip Cocu en Mark van Bommel.
Hoewel dit een rare zin is, dit middenveld wil ik zien
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:54:07 #287
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_38139714
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zat vanmiddag in een pessimistisch dipje na een krantenartikel. Maar nu heb dat opzij geschoven: we worden wereldkampioen!
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_38145486
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:31 schreef Omnifacer het volgende:
Klopt, de keren dat we meededen zijn we alleen in 1998 niet uitgeschakeld door de latere winnaar desondanks was Brazilie geen misselijke ploeg
Verrek ja...

74 Duitsland
78 Argentinië
90 Duitsland
94 Brazilië
98 Brazilië, maar toen werd Frankrijk kampioen...
pi_38146737
Nederland
Heb er helemaal zin in en heb vol vertrouwen in de selectie en zoals hierboven gepost is.. nederland heeft de laatste aantal WK's alleen verloren van de uiteindelijke winnaars (buiten 98) en dat houden we ook dit jaar weer hoog.. alleen verlies je nooit van jezelf
pi_38150641
ok dat betekent dat argentinie, ivoorkust of servie wereldkampioen wordt
You ask me the time
And I would like to give
pi_38152047
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef ErikT het volgende:

[..]

Idd. Vooral omdat het middenveld met Marc van Bommel, gecompleteerd werd door...Raphael vd Vaart, Marc van Bommel en Philip Cocu. We spelen nu dus 443
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38152199
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef ErikT het volgende:

[..]

Uit de berichten van de laatste dagen blijkt dat dit momenteel ook Marco's ideale middenveld is.

Van Bommel - Cocu - Van der Vaart

Is niet verkeerd als je het mij vraagt. Qua middenveld en aanval hoort Oranje zeker bij de allerbesten van het WK, alleen de verdediging blijft een groot vraagteken.
pi_38152310
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Uit de berichten van de laatste dagen blijkt dat dit momenteel ook Marco's ideale middenveld is.

Van Bommel - Cocu - Van der Vaart

Is niet verkeerd als je het mij vraagt. Qua middenveld en aanval hoort Oranje zeker bij de allerbesten van het WK, alleen de verdediging blijft een groot vraagteken.
Vreemd genoeg heeft die "enorm" slechte verdediging verdacht weinig steken laten vallen. Als Ron Vlaar niet speelde, dan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38152339
Ik ben ook wel aardig optimistisch, alhoewel ik ook de nodige hoofdbrekens zal hebben!
pi_38152564
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:15 schreef cultheld het volgende:
Wie zou er rechtsback gaan spelen, Kromkamp of Heitinga?
Ooijer hoop ik. En dan Boulahrouz in het centrum met Mathijsen en op links Gio. (vd Sar op doel uiteraard)

Middenveld lijkt me duidelijk. Mark van Bommel, Philip Cocu en Rafael vd Vaart.

Voorhoede: van Persie of Kuijt op rechts, van Nistelrooij en Robben.
pi_38152594
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Vreemd genoeg heeft die "enorm" slechte verdediging verdacht weinig steken laten vallen. Als Ron Vlaar niet speelde, dan.
Dat was ook vooral te danken aan het positiespel van Oranje. Als Van Basten zijn gewenste spel kan spelen (dominant voetbal) heb je niet per se verdedigers van wereldniveau nodig. Een sterk middenveld is dan veel belangrijker.

In het verelden hebben we ook goede resultaten gehaald met verdedigers als Van Aerle, Van Tiggelen, Numan, etc. Best goede verdedigers maar zeker geen wereldklasse.
pi_38152641
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat was ook vooral te danken aan het positiespel van Oranje. Als Van Basten zijn gewenste spel kan spelen (dominant voetbal) heb je niet per se verdedigers van wereldniveau nodig. Een sterk middenveld is dan veel belangrijker.

In het verelden hebben we ook goede resultaten gehaald met verdedigers als Van Aerle, Van Tiggelen, Numan, etc. Best goede verdedigers maar zeker geen wereldklasse.
Van Aerle en Van Tiggelen waren een leuk stel. Alles wat Van Aerle er niet uit liep, dat schopte Adrie wel neer.
Vleesmolens moeten we hebben! En mensen om ze ernaartoe te jagen
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:25:26 #298
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_38153493
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ooijer hoop ik. En dan Boulahrouz in het centrum met Mathijsen en op links Gio. (vd Sar op doel uiteraard)

Middenveld lijkt me duidelijk. Mark van Bommel, Philip Cocu en Rafael vd Vaart.

Voorhoede: van Persie of Kuijt op rechts, van Nistelrooij en Robben.
Amen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:50:10 #299
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38168110
Vind het eindelijk cool dat ie van Bommel erin zet voor Landzaat.

van der Sar

Kromkamp Ooijer Boulahrouz Gio

Van Bommel Cocu van der Vaat

Kuyt RvN Robben

dat word hem
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:50:34 #300
139407 jorienvdherik
pi_38168124