Erg leuk vestje!quote:Op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef Elefes het volgende:
Waarom komt de postbode toch altijd op zaterdagochtend met pakketjes (wanneer ik dus standaard niet thuis ben)
Nu maar hopen dat ik er morgen wel ben om mijn vest in ontvangst te nemen:
Vond 'm een beetje duur, dus ik heb net zolang gewacht tot ie in de uitverkoop kwam
Zag 't wel op de lingerie afd. - edc kombis.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef Furia het volgende:
Maar ikkan alleen nergens die geweldige bikini uit de OP vinden
Het is geen bikini, maar gewoon ondergoed.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook mijn eerste bestelling hier geplaatstMaar ikkan alleen nergens die geweldige bikini uit de OP vinden
Nee, de prijzen zijn op internet hetzelfde als in de winkel. Ze hebben wel duurdere dingen, maar ook dingen die helemaal niet duur zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef JimmyJames het volgende:
Ik dacht dat Esprit veel prijziger was, of komt dat omdat ze via internet minder onkosten hebben en dus goedkoper zijn?
Dat viel me ook al op, 'gelukkig' heb ik geen geldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik verwacht vandaag een pakketje met 3 Shirts
Staan op dit moment echt heel veel leuke dingen op de site, moet me echt inhouden
Die is echt ZO tof!quote:Op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef Elefes het volgende:
Waarom komt de postbode toch altijd op zaterdagochtend met pakketjes (wanneer ik dus standaard niet thuis ben)
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond 'm een beetje duur, dus ik heb net zolang gewacht tot ie in de uitverkoop kwam
Tnx, ben er ook wel blij meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is echt ZO tof!
Maar nog steeds te duurEn niet in mijn maat.
die zijn idd wel leuk jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:06 schreef Koningin het volgende:
Deze schoenen zijn ook leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar was ik ook al aan het denken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef Natalie het volgende:
Ik vind de onderste leuker. Net iets makkelijker met bijv. lopen.
Ja dan krijg je een mailtjequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef snellejelle het volgende:
ik heb zondag twee cardigans besteld en wil weten wanneer ze bezorgd worden... krijg je nog een mailtje ofzo als je pakketje verzonden wordt?
quote:Premium shopping met de platinum card
Met de platinum card geniet u van nog meer voordelen bij de e*clubs. Spaar binnen 12 maanden 1.800 e*points (een tegenwaarde van 600 euro) en dan ontvangt u automatisch uw persoonlijke platinum card.
meer gemak: exclusief e*club platinum service center (gratis hotline - 00 80000 1 ESPRIT)
meer informatie: nieuwsbrief over speciale producten en acties
meer voordelen: exclusieve aanbiedingen voor de leden met een e*club platinum card
meer plezier: verjaardagsverrassing
meer beleven: exclusieve uitnodiging voor Esprit Events
welkomstbonus: op uw eerste aankoop met uw Esprit e*club platinum card ontvangt u een directe bonus van 10%
Duurt wel langer dan normaal (idd omdat het je eerste bestelling bij de online shop is). Bij mij duurde het ongeveer 2 wekenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Jesssica het volgende:
ff een vraagje: ik heb dit weekend voor het eerst een bestelling gedaan![]()
14 mei heb ik een ontvangstbevestiging per mail ontvangen.
Ik heb tot op heden nog geen mail ontvangen dat ze mijn bestelling gaan versturen...
hoe lang kan dit ongeveer nog gaan duren??
Ik heb ook van het weekend mijn eerste bestelling gedaan en het kwam vandaag al binnen. Ze hadden het gisteren ook al geprobeerd, maar toen was ik er niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Jesssica het volgende:
Ik heb tot op heden nog geen mail ontvangen dat ze mijn bestelling gaan versturen...
bij mij zijn ze vandaag aan de deur geweest (zondag besteld) maar heb nog geen verzendmailtje gehadquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Jesssica het volgende:
Als ondergoed vind ik het er niet uitzienquote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het is geen bikini, maar gewoon ondergoed.
Erg leukquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:46 schreef Furia het volgende:
Net binnen gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet alleen nog eventjes kijken of ik echt alles wil houden
Soms heb je idd pechquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een waardeloze site zeg. Alles wat ik aanklik is uitverkocht. Echt, zonder uitzondering. Heb nu in totaal een keer of 10 de site bezocht en niet 1x heb ik kunnen bestellen. Hebben jullie soms allemaal maat 32 ofzo? Of juist maat 44? Of bestellen jullie 1 sec. nadat er een nieuw kledingstuk online staat?
Anyway, ik boycot deze site vanaf nu, want ik word woest als ik weer dat rode 'uitverkocht' zie opdoemen
Idemquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een waardeloze site zeg. Alles wat ik aanklik is uitverkocht. Echt, zonder uitzondering. Heb nu in totaal een keer of 10 de site bezocht en niet 1x heb ik kunnen bestellen. Hebben jullie soms allemaal maat 32 ofzo? Of juist maat 44? Of bestellen jullie 1 sec. nadat er een nieuw kledingstuk online staat?
Anyway, ik boycot deze site vanaf nu, want ik word woest als ik weer dat rode 'uitverkocht' zie opdoemen
Okay, bedankt voor de tip. Ik zag gisteren een leuk linnen zomerjurkje, ga 's kijken hoe het er nu voorstaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Elefes het volgende:
[..]
Soms heb je idd pechMaar vaak komen producten of maten die eerst uitverkocht waren, later weer terug op de site. Ik hou het gewoon in de gaten als ik iets echt graag wil hebben. Als je regelmatig even kijkt, heb je kans dat je het ineens wel weer kunt bestellen. Heb eens een artikel gezien dat 's ochtends niet in mijn maat was, 's middags wel weer in mijn maat, en 's avonds was het van de site af
Haha, ik kan het me wel voorstellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de tip. Ik zag gisteren een leuk linnen zomerjurkje, ga 's kijken hoe het er nu voorstaat.
Maar echt, als ik nog vaker het woordje 'uitverkocht'zie staan, ga ik gillen
Deze hebben ze nu 2 keer staan, een keer met 30% korting en 1 keer met 50% korting, maar die met 50% korting hebben ze alleen nog in L terwijl ik stiekem de XL wilquote:Op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef Elefes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bestel ze dan gewoon allebei. Je kunt het toch gewoon weer terugsturen of ben ik alleen zo makkelijk? Jeans bestel ik daar altijd in 2 maten, vaak mt 34 en mt 36. Dan past er iig altijd één.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze hebben ze nu 2 keer staan, een keer met 30% korting en 1 keer met 50% korting, maar die met 50% korting hebben ze alleen nog in L terwijl ik stiekem de XL wilWel heel vaag zo.
Maar hoe zit ie? Anders neem ik gewoon de L
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze hebben ze nu 2 keer staan, een keer met 30% korting en 1 keer met 50% korting, maar die met 50% korting hebben ze alleen nog in L terwijl ik stiekem de XL wilWel heel vaag zo.
Maar hoe zit ie? Anders neem ik gewoon de L
Volgens mij kun je dat ook gewoon op naam & adres doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:14 schreef CherryLips het volgende:
OkIk ga het gewoon proberen.
Alleen even wachten tot m'n zus bereikbaar is, dan kan ik d'r e-card en account gebruiken, is zij ook weer blij en scheelt mij inschrijven
Hij was al weer weggehaald voor die prijsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat ook gewoon op naam & adres doen
Volgende keer meteen toehappenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was al weer weggehaald voor die prijsNu hebben ze de XL wel, maar dan voor 'gewoon' Ī56
![]()
Vandaag opgehaald van het postkantoor en het pastquote:Op zondag 14 mei 2006 13:09 schreef snellejelle het volgende:
zojuist twee truien besteld, alvast voor de winter
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal vast wel snel gebeure. Het vest gaat niet erg hardquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dag en nacht F5-en tot de XL voor Ī39 is
Ontvangen, de verzendbevestiging zal achteraf komen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef hardsilence het volgende:
Besteld.
[afbeelding]
In 't zwart.
[afbeelding]
Leuk! Ik vind het bovenste truitje ook heel leuk, wilde het eerst in de winkel kopen maar het zat helemaal niet fijn (heel strak om mijn armen, en verder eigenlijk vrij los)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef HV het volgende:
Had ook nog een kortingsbon van Ī7, dus een kleine bestelling gedaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die blouse had ik een poos geleden al gezien, maar was plan om te wachten tot ie in de sale kwam....niet gelukt dus (alhoewel dat nu vast snel zal gebeuren, as usual
).
Oooh die onderste! helemaal kimske!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef HV het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die blouse had ik een poos geleden al gezien, maar was plan om te wachten tot ie in de sale kwam....niet gelukt dus (alhoewel dat nu vast snel zal gebeuren, as usual
).
Ik vind hem zo ook leuk!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
In het echt valt ie leuker uit....
Die heb ik laatst gekocht, erg mooi hemd!quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:27 schreef XiChico het volgende:
Deze vind ik wel leuk, maarja uitverkocht in M
[afbeelding]
Ik heb op dit moment een vestje aan waarvan de maat ruim een week uitverkocht was en toen opeens weer erop stondquote:
Ik vind de groene rok mooierquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:39 schreef moon1702 het volgende:
Ik zou graag deze rok bestellen maar ik weet echt niet welke kleur te kiezen ... Dat groen is wel eens wat anders maar dat zwart past dan toch weer bij alles, moeilijk keuze!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan wil ook nog heel graag deze boardshort maar hij is toch wel uitverkocht in mijn maat zeker![]()
[afbeelding]
Weet iemand of ze alles wat op de site staat ook in de winkel hebben? Anders ga ik daar maar eens langs ...
Nee, sommige dingen wel maar niet alles en ze hebben daar weer wél dingen die niet op de site staan. Gewoon ff langsgaan mss hebben ze wel iets anders dat je ook erg leuk vind.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:39 schreef moon1702 het volgende:
Weet iemand of ze alles wat op de site staat ook in de winkel hebben? Anders ga ik daar maar eens langs ...
Ik weet het niet, maar wat zijn precies de voordelen van die platinumcard??quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:18 schreef miki het volgende:
Trouwens, op mijn platinum card staat dat ie 07/06 verloopt. Juli dit jaar dus! Op de site staat echter dat de kaarten voor onbepaalde duur worden uitgereikt. Weten jullie hier meer van?
Ik heb m ook in het roze nuquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef HV het volgende:
[afbeelding]
Het enige wat ik er van merk is dat ik meer korting krijg op die Esprit koopavonden en dat je wel eens gratis een cadeautje kunt gaan afhalen, die 'normale' leden dan moeten betalen. Vorig jaar had ik een cd kunnen ophalen en gratis een geschenkdoos bij mijn aankoop.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:25 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar wat zijn precies de voordelen van die platinumcard??
Dat vind ik ook echt een nadeel. Je moet er echt supersnel bij zijn wil je van nieuwe dingen je maat nog kunnen bestellen. Zelfde in de winkel. Ik ga altijd op de dag waarvan ik weet dat ze de winkel dan bijvullen, dan weet ik dat ik nog keus heb.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:50 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb voor het eerst besteld gisteren en ik vind het verschrikkelijk onhandig dat er zo veel maten op zijn iedere keer. In de winkel is het niet veel beter, daar is mijn maat dus ook iedere keer weg. Ik wou een bepaalde broek in het zwart mt 44/31 en die was gewoon op. Alle broeken andere weekendfit broeken in zwart 44/31 waren gewoon op, hoe verschrikkelijk irritant.
Maar goed, ik heb nu dus twee vestjes en drie shirtjes besteld en ik zie het wel. In de winkel was het geen succes omdat dus overal mijn maat van weg was en op de een of andere manier zijn veel shirts te lang. Ik had er letterlijk topjes bij die ik tot halverwege m'n bovenbenen naar beneden kon trekken, zonder moeite. ZO kort ben ik toch ook weer niet.
Wachten tot de uitverkoop zal ik maar niet doen, want dan is ongetwijfeld mijn maat pleite.
Of juist nog even geduld hebben, tot je maat er weer isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:48 schreef miki het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt een nadeel. Je moet er echt supersnel bij zijn wil je van nieuwe dingen je maat nog kunnen bestellen. Zelfde in de winkel. Ik ga altijd op de dag waarvan ik weet dat ze de winkel dan bijvullen, dan weet ik dat ik nog keus heb.
Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 01:19 schreef Steijn het volgende:
Kun je de dingen in de uitverkoop ook nog terugsturen? Ik ben namelijk nog niet thuis in de maatvoering dus zou het handig vinden als het alsnog terug kan sturen als het niet past.
quote:U kunt alle artikelen die u hebt aangeschaft in de Esprit-online-shop (e-shop) zonder opgaaf van
redenen en binnen 7 werkdagen na ontvangst van de artikelen, gratis aan ons retourneren met
behulp van de bijgevoegde portostikker.
Nee, de broek is ietsje anders. Het ligt helemaal aan hoe je er uit ziet en je stijl of het kan of niet. Het kan heel mooi staan, maar ook helemaal niet mooi.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:38 schreef typhoon het volgende:
Volgens mij is dit precies de combi die op de bovenste foto staat.
Die broek heeft mijn man ookquote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef typhoon het volgende:
WAt vinden jullie?
Kan dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
Het motiefje van het groen vond ik niet zo mooi, en het witte kant onderaan is in het echt heel geligquote:Op zondag 28 mei 2006 17:26 schreef CherryLips het volgende:
ohw, ik vond die rok ook tof namelijk
Ik ga morgen in utrecht gewoon in de winkel even kijken, als ze de shirts niet hebben die ik wilde ebstel ik ze wel
Esprit doet er niet moeilijk over als de artikelen die je retour stuurt iets later bij hen binnen komen.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:32 schreef computergirl het volgende:
Ik heb ook voor het eerst online wat besteld, ik kreeg woensdag een mail dat het verstuurd was, vrijdag bijna de hele dag thuis (knudde weer): komt niets. Zaterdag grootste deel van de dag thuis, 's middags even uurtje weg: briefje in de bus. Staan die lui om de hoek van de straat te wachten of zo?
Ze gaan het nu maandagmiddag opnieuw aanbieden, dan ben ik er dus niet. Kan het dus pas zaterdagochtend ophalen, die 7 dagen retour-tijd is dan allang voorbij
Waar heb je kortingsbonnen vandaan?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Argh ik dacht, yay ik heb vette kortingsbonnen! Maar die zijn pas vanaf 8 juni geldig. Hopelijk is alles dan niet uitverkocht in mijn maat
Misschien ook niet zo heel vreemd aangezien hemelvaart er tussen zit?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:24 schreef nikkie het volgende:
Valt het jullie ook op dat het steeds langer lijkt te duren eer de pakketjes er zijn?!![]()
Woensdag besteld en alleen nog maar een malitje gekregen dat ik besteld had, en nog steeds niet dat het verzonden is!![]()
Nou, wat een drama.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:03 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik wacht nu al 2 dagen op mijn pakketjeKreeg vrijdag mail dat het pakketje verzonden was, dus ik dacht dat het zaterdag wel binnen zou zijn, nou mooi niet dus, en vandaag weer niet
![]()
(Het zal toch niet kwijt geraakt zijn?)
Oh gelukkig maar. Mijn bejaarde beneden-buurman heeft het pakketje gisteren voor me aangenomen, de boel gaat zaterdag retour want niet mooi.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:51 schreef Coconut het volgende:
[..]
Esprit doet er niet moeilijk over als de artikelen die je retour stuurt iets later bij hen binnen komen.
Ik meen te gelezen te hebben op mijn laatste retourformulier, dat spullen binnen 14 dagen geretourneerd dienen te worden? Misschien iemand die dit kan bevestigen, ik moest het snel inpakken om het terug te brengen naar het postkantoor, dus heb er maar even gauw overheen gekeken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Mijn bejaarde beneden-buurman heeft het pakketje gisteren voor me aangenomen, de boel gaat zaterdag retour want niet mooi.
Ik had alleen een broek en een trui, kwam wel in een grote doos zeg. Katten blij, die zijn dol op dozen
![]()
Echt waarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:25 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb zojuist mijn sportbroek ontvangen, hij is alleen iets wijder dan verwacht. Hij zakt niet af of zo, maar ik had verwacht dat hij iets strakker om de benen en billen zou zitten.
Wat betreft de retournering van producten, ook op mijn retour formulier staat dat de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd dienen te worden.
Volgens mij is dat idd veranderd, zoals ik hierboven in mijn post al aangaf. Maar wist het niet zeker meer. De formulieren zien er ook ietsje anders, iets netter uit nu.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Echt waarDat is dan veranderd, ik heb al een tijd niks meer besteld.
![]()
Nou 14 dagen geeft je iedereen royaal de tijd om 't terug te sturen dus dat is prima.
Bovenste shirt erg leukquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kon het weer eens niet laten, kleine bestelling gedaan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarmee mag ik dan ik wel in bed blijven liggen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef Maeghan het volgende:
Die onderbroek vind ik echt lelijk. Als ik ooit wakker word naast een man met dat ding aan stuur ik 'm weg! =P
Zónder dat ding aan je lijf bedoelt ze toch ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarmee mag ik dan ik wel in bed blijven liggen?
Kleren zijn er om uit te trekkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zónder dat ding aan je lijf bedoelt ze toch ?![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef Maeghan het volgende:
Dus dat is wat jij denkt als je die Esprit modellen ziet? =P
In een Tokkie van 180 kilo ziet het er waarschijnlijk minder fijn uitquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Elefes het volgende:
Ik weet niet wat ik van die boxershort moet vinden. Ik hou helemaal niet van kleuren-ondergoed bij mannen (zwart, wit of grijs is ok), maar op dat plaatje ziet 't er wel oke uit. Misschien ligt dat ook wel aan het model
bedoel je de kleur, het modelquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef Maeghan het volgende:
Die onderbroek vind ik echt lelijk. Als ik ooit wakker word naast een man met dat ding aan stuur ik 'm weg! =P
Mooie broek!, welk model is dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef Tha_Mars het volgende:
net binnen :>
[afbeelding]
ikzelf maar niet op de foto, want ik lijk niet op de modellen
Dat bonnenboekje wat je erbij krijgt (11 vrienden maken 1 team) kan je dus gewoon aan vrienden geven ?) is wel super handig
![]()
Ik heb verder ook alleen maar zwart en donkerblauw. Vond dit alleen leuk bij mij slippers staan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Elefes het volgende:
Ik weet niet wat ik van die boxershort moet vinden. Ik hou helemaal niet van kleuren-ondergoed bij mannen (zwart, wit of grijs is ok), maar op dat plaatje ziet 't er wel oke uit. Misschien ligt dat ook wel aan het model
Ohja, donkerblauw kan ook welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb verder ook alleen maar zwart en donkerblauw. Vond dit alleen leuk bij mij slippers staan.Zit wel een Braziliaans tintje aan.
![]()
hetzelfde hier, nu komt het als een verrassing, wat des te leuker is!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:57 schreef nikkie het volgende:
Pakket binnen!
Afijn gewoon geen mailtje gehad dat het verstuurt was...
Zo als die op de Esprit site staat ziet die er een stuk minder mooi uit, veel donkerder.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
even kijken, artikel nummer d43a09, rock fit denim.
Zit ook nog is goed![]()
En Orlando Bloomquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef Maeghan het volgende:
IN een Tokkie? Sorry meid, ik weet niet wat jij denkt dat mannen met ondergoed doen of moeten doen, maar over het algemeen zou men zeggen dat de Tokkie dan in het ondergoed zit en niet andersom.
Ik vind het niet mooi in ieder geval. Groen vind ik al fout, en ik vind het ook gewoon echt niet zitten bij die gast. Maar ok, een Tokkie is erger. Maar echt, er zijn maar twee mensen die met zo'n verschuwelijk ding wegkomen, m'n collega en Johnny Depp. Alhoewel de situatie in essentie niet verandert, want het moet nog steeds uit.![]()
Das mooi kut! Geen ervaring mee, maar dit is geen leuke situatie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:42 schreef frennie het volgende:
Shit, twee weken geleden besteld en bericht ontvangen dat ik mijn pakket tegemoet kon zien. Maar niets ontvangen tot op heden. Ik vandaag bellen en toen zeiden ze dat ik het pakket ontvangen zou moeten hebben en dat ik nog maar eens goed bij mijn buren rond moet vragenIemand ook dit probleem gehad??
Ik heb wel mee gemaakt dat een buurman mijn pakketje kwam brengen terwijl er géén briefje in mijn bus was gestopt. Het was gelukkig de buur van 2 deuren verder, die van 1 deur verder had 't mss lekker zelf gehouden, de zoon tenminste zeker weten wél.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:42 schreef frennie het volgende:
Shit, twee weken geleden besteld en bericht ontvangen dat ik mijn pakket tegemoet kon zien. Maar niets ontvangen tot op heden. Ik vandaag bellen en toen zeiden ze dat ik het pakket ontvangen zou moeten hebben en dat ik nog maar eens goed bij mijn buren rond moet vragenIemand ook dit probleem gehad??
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:32 schreef moon1702 het volgende:
rok en topje zijn juist toegekomen, mag blijven ook![]()
ik kreeg er een boekje vol kortingsbonnen bij![]()
zou je DAAR dan niet eens wat aan gaan doen ipv maar nieuwe kleren blijven kopenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef CherryLips het volgende:
oja, idd goeie vraag, hoe strak zitten esprit t shirts (voor vrouwtjes dan) in het algemeen? ik heb rolletjes
Ja ik heb die en ook die van 1990. Ze zijn aardig strak en zitten heerlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:46 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Vallen de t-shirt een beetje strak?
Voorbeeld:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Aarde het volgende:
[..]
zou je DAAR dan niet eens wat aan gaan doen ipv maar nieuwe kleren blijven kopen![]()
![]()
Ik heb niets er bij gekregen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef CherryLips het volgende:
elefes, dat wilde ik ook bestellen
maar heb je dat bonnenboekje er niet bijgekregen dan? Zou wel moeten, die krijg je t/m vandaag bij elke bestelling en die kun je vanaf morgen inwisselen. dus vannacht iets na twaalven ga ik even bestellen
Bij mij geven ze het wel bij de buren af maar ze moeten er wel voor tekenen dat die in ontvangst is genomen. Naam in blokletters en handtekening.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:10 schreef Elefes het volgende:
Je moet zelf tekenen, het wordt toch aangetekend verstuurd? Volgens mij kunnen de buren er dan officieel niet voor tekenen. Bij mij geven ze het nooit af bij de buren (tot nu toe niet in ieder geval). In dat geval zou ik dat toch even melden als je ze weer terug belt omdat je het pakketje niet hebt.
Ik lees idd dat ze dat wel eens doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij mij geven ze het wel bij de buren af maar ze moeten er wel voor tekenen dat die in ontvangst is genomen. Naam in blokletters en handtekening.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:43 schreef -Wolf- het volgende:
De maten die bij de riemen (ceinturen) staan, is dat je omvang of hebben ze het over de lengte van de riem?
Je moeder heeft gelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens m'n moeder is het de lengte van de riem
ik denk toch dat het hier om taille-maten gaat en dat de riemen 10-15 cm langer zijn. Anders kan het gewoon niet kloppen want ik ben een middelmaat qua taille.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:08 schreef CherryLips het volgende:
ja, maar je riem is altijd langer dan je omtrek, neem ik aan.
Bij mij ook al.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:05 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik wil wat bestellen met één van die kortingsbonnen, geeft de site aan dat de code al gebruikt isWat is dit nou weer voor gekloot.
Soms wel, soms kan het ook langer durenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:25 schreef CherryLips het volgende:
ohw ok
ik dacht dat die meteen verstuurd werd, zoals bij Bol ofzo
allee is het assortiment daar wel wat beperkterquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:06 schreef -Wolf- het volgende:
Zaterdag maar naar de Esprit Store in A'dam. Kan ik ten minste alles passen.
Zoiets vermoedde ik wel. Maar moet toch ff shoppen in A'dam.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
allee is het assortiment daar wel wat beperkter
Die is smaakvol.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Essiepessie het volgende:
Deze wil ik!
[afbeelding]
Van het weekend eerst even in r'dam kijken of hij daar hangt en of hij mij staat, maar anders ga ik het ook maar eens proberen via online bestellen denk ik.
Die zijn beide erg leukquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef moon1702 het volgende:
Eindelijk heb ik die blauwe surfshort te pakken gekregen in mn maat, nu maar hopen dat ik er een beetje mee sta
[afbeelding]
en deze voor het vriendje:
[afbeelding]
Waarom koop je dat ding dan niet gewoonin de winkel als je er toch bent? Is toch echt makkelijker....maar hij is wel leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Essiepessie het volgende:
Deze wil ik!
[afbeelding]
Van het weekend eerst even in r'dam kijken of hij daar hangt en of hij mij staat, maar anders ga ik het ook maar eens proberen via online bestellen denk ik.
Ik heb een shell white t-shirtje aan : zelfde probleemquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ok, ik heb deze vandaag voor het eerst aan:
[afbeelding]
maar je ziet m'n bh steeds een beetje
Omdat ze 'm daar misschien niet hebben, als wel, dan koopt ze 'm daar als hij leuk staat/is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarom koop je dat ding dan niet gewoonin de winkel als je er toch bent? Is toch echt makkelijker....maar hij is wel leuk
Het is niet zo dat het doorschijnt, maar tussen de knoopjes door zie je dus gewoon m'n bhquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb een shell white t-shirtje aan : zelfde probleem![]()
't schijnt/drukt door![]()
gewoon zo'n laag hempje bij de hema vandaan ofzo eronder doen voor de zekerheid als je je echt bekeken voeltquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het doorschijnt, maar tussen de knoopjes door zie je dus gewoon m'n bhach, boeien denk ik maar, heel erg valt het niet op. ik moet het truitje gewoon af en toe even omhoog trekken bij m'n schouders ofzo
1 @ v a n d a a g n i e t @ g m a i l . c o m svpquote:Ik heb toen wel het kortingsboekje gehouden, dus als iemand een code wil voor 10 euro korting (vanaf 40 euro aankoopbedrag) moet hij/zij dat maar even zeggen dan zet ik hier een code neer.
verstuurd naar [nick]@gmail.comquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:46 schreef VandaagNiet het volgende:
[..]
1 @ v a n d a a g n i e t @ g m a i l . c o m svp
[ Ontopic ]
Mijn ervaringen met de shop zijn ook zeer postief, heb nu 3 bestellingen gedaan en zijn allemaal binnen een paar werkdagen binnen gekomen. En de kleertjes vallen nog goed ook.
[/ Ontopic ]
Heb je toevallig nog een code? Zo ja: semac@bonbon.netquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:26 schreef men_in_red het volgende:
Net ook een trui besteld:
[afbeelding]
Had hem al thuis gehad in een maat groter, maar die was veel te groot.
Ik heb toen wel het kortingsboekje gehouden, dus als iemand een code wil voor 10 euro korting (vanaf 40 euro aankoopbedrag) moet hij/zij dat maar even zeggen dan zet ik hier een code neer.
Trui is netjes hoor.... maar het was vandaag 30 graden buiten. Wat bracht je op het idee een trui te bestellen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:26 schreef men_in_red het volgende:
Net ook een trui besteld:
[afbeelding]
Had hem al thuis gehad in een maat groter, maar die was veel te groot.
De prijs: 25 eurotjes. (met e-points maar 15quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Trui is netjes hoor.... maar het was vandaag 30 graden buiten. Wat bracht je op het idee een trui te bestellen?![]()
Ah!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:52 schreef men_in_red het volgende:
[..]
De prijs: 25 eurotjes. (met e-points maar 15)
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef moon1702 het volgende:
Eindelijk heb ik die blauwe surfshort te pakken gekregen in mn maat, nu maar hopen dat ik er een beetje mee sta
[afbeelding]
Vielen dankquote:
Ze staan er nog (of weer?) op hoor! Wel alleen maar in maat 40.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:40 schreef Furia het volgende:
Vielen dank![]()
Dan ga ik denk toch die witte schoenen maar bestellen
Je kunt zeker maar 1 zo'n code per keer gebruiken? Of mag er 20 euro af als je voor 80 koopt bijvoorbeeld?
Edit: die schoenen zijn gewoon helemaal van de site afNet of ze er nooit geweest zijn
Stomme winkel!
![]()
Deze waren het, die dit model aan heeft. Als iemand ze ziet snel zeggen hoor!
[afbeelding]
één per keer inderdaad.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:40 schreef Furia het volgende:
[..]
Vielen dank![]()
Dan ga ik denk toch die witte schoenen maar bestellen
Je kunt zeker maar 1 zo'n code per keer gebruiken? Of mag er 20 euro af als je voor 80 koopt bijvoorbeeld?
verstuurdquote:Op zondag 11 juni 2006 10:38 schreef Coconut het volgende:
Heeft trouwens iemand voor mij ook een kortingscode? k o e k i e k i m @ h o t m a i l . c o m
Dan ga ik deze bestellen:
[afbeelding]
Edit:
En deze:
[afbeelding]
uiteraard!quote:Op zondag 11 juni 2006 10:58 schreef schatje het volgende:
Heb je voor mij misschien ook een code?
schatje@fok.nl
Ik zie het! Wat vaag!ą! Maar ik had ze een mailtje gestuurd om te vragen waar ze heen waren. Nou ja, maat 40 is te grootquote:Op zondag 11 juni 2006 10:31 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ze staan er nog (of weer?) op hoor! Wel alleen maar in maat 40.
schoenen -> sandalen -> 9e rij -> 2e sandaal (irma sandal)
Ligt eraan of je wat spieren hebt hčquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:46 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Vallen de t-shirt een beetje strak?
Voorbeeld:
[afbeelding]
dankjewel!quote:Op zondag 11 juni 2006 17:46 schreef Maeghan het volgende:
Teigan gemaild.
Je krijgt een rekening er bij.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:30 schreef teigan het volgende:
[..]
dankjewel!![]()
Net mijn eerste bestelling gedaan als alles goed is gegaan..
Krijg je nou met je kleding een acceptgiro thuis of hoe gaat dat verder? (ik heb gewoon kopen op rekening geselecteerd, en twijfel daar wel of het goed is gegaan..)
Thanks!quote:Op zondag 11 juni 2006 12:50 schreef var.fok het volgende:
Ik heb ook zo'n mooi boekje, dus ik heb het laatste verzoek (van Raissa) maar ff afgehandeld.
Die kun je wel bestellen, maar dan heb je niets aan een kortingscode; je moet dan voor minimaal 40 euro bestellen namelijk (na retouren), wil je 10 euro korting krijgen. Het topic of de site lezen wil ook wel eens helpenquote:Op maandag 12 juni 2006 10:19 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
heeft iemand een kortingscode voor me?ben namelijk van plan om deze te bestellen;
[afbeelding]
mailen mag naar jerrydehoon at gmail.com
danku
hmm, dan ga ik gelijk maar eens meer bestellenquote:Op maandag 12 juni 2006 12:15 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die kun je wel bestellen, maar dan heb je niets aan een kortingscode; je moet dan voor minimaal 40 euro bestellen namelijk (na retouren), wil je 10 euro korting krijgen. Het topic of de site lezen wil ook wel eens helpen.
Lekker hoor, deze was in de winkel niet te vinden (wel een soortgelijke met iets andere hals, die ik nu ook heb gekocht) maar nu wil ik deze toch bestellen online om te vergelijken want hij lijkt me toch mooier.. is ie verdwenen! Aan de reacties te lezen gebeurt dat regelmatig?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Essiepessie het volgende:
Deze wil ik!
[afbeelding]
Okeem thanks! Ik heb inmiddels alweer 3x gecheckt.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:33 schreef deedeetee het volgende:
Die kans is zeer reëel aanwezig, regelmatig blijven checken en meteen bestellen als 't er weer op staat.
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:59 schreef VandaagNiet het volgende:
haha, ik kreeg daarnet mijn pakketje binnen, ik denk wat is hij toch licht. Zit er alleen een T-shirt in... Terwijl ik een hoodie + een T-shirt had besteld. Maar nu komt het; de korting zat dus op het t-shirt (10E) en dus heb ik nu een gratis t-shirt! Eigenlijk zou ik nog 5 cent retour moeten krijgen. Maar goed, dus niet de hoodie gekregen die ik besteld had (uitverkocht). Maar wel een leuk (gratis) t-shirtje!
Op mijn factuur staat -0,05 centquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef Elefes het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Is de korting al verrekend op de rekening, als je die binnenkrijgt?
Ik wacht nog steeds op mijn kortingsbonnen.
Ik ben alleen bang dat wanneer ik die bonnen eindelijk heb ontvangen, die jas is uitverkocht. Er is hier zeker niemand die een kortingsbon over heeftquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:37 schreef Elefes het volgende:
Vanillivi: ik had ook geen bonnenboekje gekregen, maar heb er achteraan gemaild en ze zouden het me opsturen. Misschien een idee omdat ook te doen?
Jawel hoor. Mail maar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:46 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat wanneer ik die bonnen eindelijk heb ontvangen, die jas is uitverkocht. Er is hier zeker niemand die een kortingsbon over heeft![]()
waar blijft mijn bestelling danquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef VandaagNiet het volgende:
[..]
Op mijn factuur staat -0,05 centdus ik weet ik het zo goed als zeker. Mijn bestelling was binnen 3 dagen bezorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |