abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2006 @ 09:00:23 #51
107521 Furia
snoopy weer
pi_37978721
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:03 schreef HV het volgende:

[..]

Erg leuk , vooral die 2e blouse!
Dank je Vriendlief heeft inmiddels besloten dat alles blijft
pi_37984133
Kep tijdje geleden een riem en shirt besteld, het shirt was goed en de riem ook totdat de riem al na 5 dagen kapot was :S. Nu heb ik de riem 1,5 week geleden teruggestuurd en nog niets van gehoord. Gisteren even gebelt en toen werd er mij verteld dat ze het heel druk hadden gehad ivm koninginnedag??? Daarna zeiden ze als je aan het eind van deze maand nog niets hebt gehoord moet je maar weer terugbellen. Beetje vaag en jammer.. dacht dat het sneller zou gaan
pi_37985269
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een waardeloze site zeg. Alles wat ik aanklik is uitverkocht. Echt, zonder uitzondering. Heb nu in totaal een keer of 10 de site bezocht en niet 1x heb ik kunnen bestellen. Hebben jullie soms allemaal maat 32 ofzo? Of juist maat 44? Of bestellen jullie 1 sec. nadat er een nieuw kledingstuk online staat?
Anyway, ik boycot deze site vanaf nu, want ik word woest als ik weer dat rode 'uitverkocht' zie opdoemen
Soms heb je idd pech Maar vaak komen producten of maten die eerst uitverkocht waren, later weer terug op de site. Ik hou het gewoon in de gaten als ik iets echt graag wil hebben. Als je regelmatig even kijkt, heb je kans dat je het ineens wel weer kunt bestellen. Heb eens een artikel gezien dat 's ochtends niet in mijn maat was, 's middags wel weer in mijn maat, en 's avonds was het van de site af
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_37988572
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een waardeloze site zeg. Alles wat ik aanklik is uitverkocht. Echt, zonder uitzondering. Heb nu in totaal een keer of 10 de site bezocht en niet 1x heb ik kunnen bestellen. Hebben jullie soms allemaal maat 32 ofzo? Of juist maat 44? Of bestellen jullie 1 sec. nadat er een nieuw kledingstuk online staat?
Anyway, ik boycot deze site vanaf nu, want ik word woest als ik weer dat rode 'uitverkocht' zie opdoemen
Idem
Tap tap tap
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:24:53 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37988793
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Elefes het volgende:

[..]

Soms heb je idd pech Maar vaak komen producten of maten die eerst uitverkocht waren, later weer terug op de site. Ik hou het gewoon in de gaten als ik iets echt graag wil hebben. Als je regelmatig even kijkt, heb je kans dat je het ineens wel weer kunt bestellen. Heb eens een artikel gezien dat 's ochtends niet in mijn maat was, 's middags wel weer in mijn maat, en 's avonds was het van de site af
Okay, bedankt voor de tip. Ik zag gisteren een leuk linnen zomerjurkje, ga 's kijken hoe het er nu voorstaat.
Maar echt, als ik nog vaker het woordje 'uitverkocht'zie staan, ga ik gillen
pi_37990900
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Okay, bedankt voor de tip. Ik zag gisteren een leuk linnen zomerjurkje, ga 's kijken hoe het er nu voorstaat.
Maar echt, als ik nog vaker het woordje 'uitverkocht'zie staan, ga ik gillen
Haha, ik kan het me wel voorstellen Ik heb een bolerovestje gekocht, wat al meer dan drie of vier weken niet meer op de site staat, en nu staat er toch ineens weer 1 maat op. En zo ga ik al een aantal weken achter een riem aan, die er vaak niet meer op staat maar van de week ineens weer wel (niet in de kleur die ik wilde). Ik hou het gewoon in de gaten als ik er aan denk, en soms heb je geluk (bij producten waarvan alleen de goede maat er niet meer is komt het vrij vaak weer terug zelfs, is mijn ervaring).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_38013418
Deze binnen:

Ook deze maar die gaan terug:

Go hard or go home
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:37:52 #58
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38014008
Leuk vooral de bovenste, zaten de onderste niet lekker ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_38014032
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef Elefes het volgende:
Waarom komt de postbode toch altijd op zaterdagochtend met pakketjes (wanneer ik dus standaard niet thuis ben)
Nu maar hopen dat ik er morgen wel ben om mijn vest in ontvangst te nemen:

[afbeelding]

[afbeelding]

Vond 'm een beetje duur, dus ik heb net zolang gewacht tot ie in de uitverkoop kwam
Deze hebben ze nu 2 keer staan, een keer met 30% korting en 1 keer met 50% korting, maar die met 50% korting hebben ze alleen nog in L terwijl ik stiekem de XL wil Wel heel vaag zo.
Maar hoe zit ie? Anders neem ik gewoon de L
Tap tap tap
pi_38014050
en dan moet niet iedereen stiekem ineens de L gaan bestellen natuurlijk
Tap tap tap
pi_38014138
De onderste waren net niet stoer genoeg. Heb gauw een paar Adidas old school sneakers besteld om het verlies te compenseren.

Deedeetee, is het nog gelukt op de Mexx site?
Go hard or go home
pi_38014174
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Deze hebben ze nu 2 keer staan, een keer met 30% korting en 1 keer met 50% korting, maar die met 50% korting hebben ze alleen nog in L terwijl ik stiekem de XL wil Wel heel vaag zo.
Bestel ze dan gewoon allebei. Je kunt het toch gewoon weer terugsturen of ben ik alleen zo makkelijk? Jeans bestel ik daar altijd in 2 maten, vaak mt 34 en mt 36. Dan past er iig altijd één.
Go hard or go home
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:51:45 #63
78780 deedeetee
pi_38014318
Het zat me niet mee met mexx want ik had een jasje gezien met kapmouwtjes en dat hadden ze niet in de winkel in Maastricht war ik ff de maat ging checken. Wel een ander ongeveer gelijk model in 't zwart en die mouwtjes zitten voor geen meter. Je kunt je armen er haast niet in onhoog doen. Dus ik heb 't niet besteld. De maten vallen toch wel verschillend uit bij de verschillende dingen dus ik ben nu een beetje bang om zomaar iets te bestellen.
Ik heb al een shirtje in M een sweatshirt met korte mouwtjes in L en nog een vestje ook in L. Maar in de winkel pastte ik een ajourvestje aan en dat zat in XL nog te strak

Ik hoop dat de adidas sneakers beter bevallen.
pi_38017903
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En ik heb gewoon 56 betaald...
Maar goed Die 50% korting is er niet in mijn maat Ik heb hem nu aan, het is een lekker vest
Ik vind 'm normaal tot ietsje groot vallen, ik zou zeker de L proberen Het kan altijd nog terug!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:11:04 #65
78780 deedeetee
pi_38020788
Gebreide vesten van esprit vind ik altijd erg ruim vallen, ik heb er eentje in M en die pastte in S ook toen ik 'm afgeprijst -in een andere kleur - aanprobeerde.
pi_38020886
Ok Ik ga het gewoon proberen.
Alleen even wachten tot m'n zus bereikbaar is, dan kan ik d'r e-card en account gebruiken, is zij ook weer blij en scheelt mij inschrijven
Tap tap tap
pi_38022545
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Ok Ik ga het gewoon proberen.
Alleen even wachten tot m'n zus bereikbaar is, dan kan ik d'r e-card en account gebruiken, is zij ook weer blij en scheelt mij inschrijven
Volgens mij kun je dat ook gewoon op naam & adres doen
pi_38023496
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:21 schreef Elefes het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dat ook gewoon op naam & adres doen
Hij was al weer weggehaald voor die prijs Nu hebben ze de XL wel, maar dan voor 'gewoon' ¤56
Tap tap tap
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:09:43 #69
78780 deedeetee
pi_38023644
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij was al weer weggehaald voor die prijs Nu hebben ze de XL wel, maar dan voor 'gewoon' ¤56
Volgende keer meteen toehappen
pi_38025372
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:09 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Volgende keer meteen toehappen
Ik ga dag en nacht F5-en tot de XL voor ¤39 is
Tap tap tap
pi_38026218
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:09 schreef snellejelle het volgende:
zojuist twee truien besteld, alvast voor de winter
[afbeelding]

[afbeelding]
Vandaag opgehaald van het postkantoor en het past

Kreeg trouwens ook vandaag een mailtje dat het pakketje vandaag het logsitiek centrum van esprit had verlaten. De postbode had donderdag al geprobeerd het pakketje te bezorgen
pi_38026360
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ga dag en nacht F5-en tot de XL voor ¤39 is
Zal vast wel snel gebeure. Het vest gaat niet erg hard Daarom had ik ook gewacht tot het afgeprijsd was (56 euro is nog altijd beter dan 80 ).
pi_38028542
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef hardsilence het volgende:
Besteld.
[afbeelding]
In 't zwart.

[afbeelding]
Ontvangen, de verzendbevestiging zal achteraf komen.
pi_38031122
Hoe vallen de bloesjes? Ik heb normaal altijd S bij Esprit, maar met bloesjes is dat vaak te klein. Of vallen de bloesjes bij Esprit ook kleiner dan bij andere merken?
  zondag 21 mei 2006 @ 09:53:47 #75
78780 deedeetee
pi_38039586
Ik vind de bloesjes ook klein vallen bij esprit die moet ik altijd 1 maat groter nemen . T-shirt en vest M en bloes L
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')