Soms heb je idd pechquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een waardeloze site zeg. Alles wat ik aanklik is uitverkocht. Echt, zonder uitzondering. Heb nu in totaal een keer of 10 de site bezocht en niet 1x heb ik kunnen bestellen. Hebben jullie soms allemaal maat 32 ofzo? Of juist maat 44? Of bestellen jullie 1 sec. nadat er een nieuw kledingstuk online staat?
Anyway, ik boycot deze site vanaf nu, want ik word woest als ik weer dat rode 'uitverkocht' zie opdoemen
Idemquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een waardeloze site zeg. Alles wat ik aanklik is uitverkocht. Echt, zonder uitzondering. Heb nu in totaal een keer of 10 de site bezocht en niet 1x heb ik kunnen bestellen. Hebben jullie soms allemaal maat 32 ofzo? Of juist maat 44? Of bestellen jullie 1 sec. nadat er een nieuw kledingstuk online staat?
Anyway, ik boycot deze site vanaf nu, want ik word woest als ik weer dat rode 'uitverkocht' zie opdoemen
Okay, bedankt voor de tip. Ik zag gisteren een leuk linnen zomerjurkje, ga 's kijken hoe het er nu voorstaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Elefes het volgende:
[..]
Soms heb je idd pechMaar vaak komen producten of maten die eerst uitverkocht waren, later weer terug op de site. Ik hou het gewoon in de gaten als ik iets echt graag wil hebben. Als je regelmatig even kijkt, heb je kans dat je het ineens wel weer kunt bestellen. Heb eens een artikel gezien dat 's ochtends niet in mijn maat was, 's middags wel weer in mijn maat, en 's avonds was het van de site af
Haha, ik kan het me wel voorstellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de tip. Ik zag gisteren een leuk linnen zomerjurkje, ga 's kijken hoe het er nu voorstaat.
Maar echt, als ik nog vaker het woordje 'uitverkocht'zie staan, ga ik gillen
Deze hebben ze nu 2 keer staan, een keer met 30% korting en 1 keer met 50% korting, maar die met 50% korting hebben ze alleen nog in L terwijl ik stiekem de XL wilquote:Op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef Elefes het volgende:
Waarom komt de postbode toch altijd op zaterdagochtend met pakketjes (wanneer ik dus standaard niet thuis ben)
Nu maar hopen dat ik er morgen wel ben om mijn vest in ontvangst te nemen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond 'm een beetje duur, dus ik heb net zolang gewacht tot ie in de uitverkoop kwam
Bestel ze dan gewoon allebei. Je kunt het toch gewoon weer terugsturen of ben ik alleen zo makkelijk? Jeans bestel ik daar altijd in 2 maten, vaak mt 34 en mt 36. Dan past er iig altijd één.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze hebben ze nu 2 keer staan, een keer met 30% korting en 1 keer met 50% korting, maar die met 50% korting hebben ze alleen nog in L terwijl ik stiekem de XL wilWel heel vaag zo.
Maar hoe zit ie? Anders neem ik gewoon de L
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze hebben ze nu 2 keer staan, een keer met 30% korting en 1 keer met 50% korting, maar die met 50% korting hebben ze alleen nog in L terwijl ik stiekem de XL wilWel heel vaag zo.
Maar hoe zit ie? Anders neem ik gewoon de L
Volgens mij kun je dat ook gewoon op naam & adres doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:14 schreef CherryLips het volgende:
OkIk ga het gewoon proberen.
Alleen even wachten tot m'n zus bereikbaar is, dan kan ik d'r e-card en account gebruiken, is zij ook weer blij en scheelt mij inschrijven
Hij was al weer weggehaald voor die prijsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat ook gewoon op naam & adres doen
Volgende keer meteen toehappenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was al weer weggehaald voor die prijsNu hebben ze de XL wel, maar dan voor 'gewoon' ¤56
![]()
Vandaag opgehaald van het postkantoor en het pastquote:Op zondag 14 mei 2006 13:09 schreef snellejelle het volgende:
zojuist twee truien besteld, alvast voor de winter
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal vast wel snel gebeure. Het vest gaat niet erg hardquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dag en nacht F5-en tot de XL voor ¤39 is
Ontvangen, de verzendbevestiging zal achteraf komen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef hardsilence het volgende:
Besteld.
[afbeelding]
In 't zwart.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |