Erg leuk vestje!quote:Op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef Elefes het volgende:
Waarom komt de postbode toch altijd op zaterdagochtend met pakketjes (wanneer ik dus standaard niet thuis ben)
Nu maar hopen dat ik er morgen wel ben om mijn vest in ontvangst te nemen:
Vond 'm een beetje duur, dus ik heb net zolang gewacht tot ie in de uitverkoop kwam
Zag 't wel op de lingerie afd. - edc kombis.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef Furia het volgende:
Maar ikkan alleen nergens die geweldige bikini uit de OP vinden
Het is geen bikini, maar gewoon ondergoed.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook mijn eerste bestelling hier geplaatstMaar ikkan alleen nergens die geweldige bikini uit de OP vinden
Nee, de prijzen zijn op internet hetzelfde als in de winkel. Ze hebben wel duurdere dingen, maar ook dingen die helemaal niet duur zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef JimmyJames het volgende:
Ik dacht dat Esprit veel prijziger was, of komt dat omdat ze via internet minder onkosten hebben en dus goedkoper zijn?
Dat viel me ook al op, 'gelukkig' heb ik geen geldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik verwacht vandaag een pakketje met 3 Shirts
Staan op dit moment echt heel veel leuke dingen op de site, moet me echt inhouden
Die is echt ZO tof!quote:Op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef Elefes het volgende:
Waarom komt de postbode toch altijd op zaterdagochtend met pakketjes (wanneer ik dus standaard niet thuis ben)
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond 'm een beetje duur, dus ik heb net zolang gewacht tot ie in de uitverkoop kwam
Tnx, ben er ook wel blij meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is echt ZO tof!
Maar nog steeds te duurEn niet in mijn maat.
die zijn idd wel leuk jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:06 schreef Koningin het volgende:
Deze schoenen zijn ook leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar was ik ook al aan het denken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef Natalie het volgende:
Ik vind de onderste leuker. Net iets makkelijker met bijv. lopen.
Ja dan krijg je een mailtjequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef snellejelle het volgende:
ik heb zondag twee cardigans besteld en wil weten wanneer ze bezorgd worden... krijg je nog een mailtje ofzo als je pakketje verzonden wordt?
quote:Premium shopping met de platinum card
Met de platinum card geniet u van nog meer voordelen bij de e*clubs. Spaar binnen 12 maanden 1.800 e*points (een tegenwaarde van 600 euro) en dan ontvangt u automatisch uw persoonlijke platinum card.
meer gemak: exclusief e*club platinum service center (gratis hotline - 00 80000 1 ESPRIT)
meer informatie: nieuwsbrief over speciale producten en acties
meer voordelen: exclusieve aanbiedingen voor de leden met een e*club platinum card
meer plezier: verjaardagsverrassing
meer beleven: exclusieve uitnodiging voor Esprit Events
welkomstbonus: op uw eerste aankoop met uw Esprit e*club platinum card ontvangt u een directe bonus van 10%
Duurt wel langer dan normaal (idd omdat het je eerste bestelling bij de online shop is). Bij mij duurde het ongeveer 2 wekenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Jesssica het volgende:
ff een vraagje: ik heb dit weekend voor het eerst een bestelling gedaan![]()
14 mei heb ik een ontvangstbevestiging per mail ontvangen.
Ik heb tot op heden nog geen mail ontvangen dat ze mijn bestelling gaan versturen...
hoe lang kan dit ongeveer nog gaan duren??
Ik heb ook van het weekend mijn eerste bestelling gedaan en het kwam vandaag al binnen. Ze hadden het gisteren ook al geprobeerd, maar toen was ik er niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Jesssica het volgende:
Ik heb tot op heden nog geen mail ontvangen dat ze mijn bestelling gaan versturen...
bij mij zijn ze vandaag aan de deur geweest (zondag besteld) maar heb nog geen verzendmailtje gehadquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Jesssica het volgende:
Als ondergoed vind ik het er niet uitzienquote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het is geen bikini, maar gewoon ondergoed.
Erg leukquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:46 schreef Furia het volgende:
Net binnen gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet alleen nog eventjes kijken of ik echt alles wil houden
Soms heb je idd pechquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een waardeloze site zeg. Alles wat ik aanklik is uitverkocht. Echt, zonder uitzondering. Heb nu in totaal een keer of 10 de site bezocht en niet 1x heb ik kunnen bestellen. Hebben jullie soms allemaal maat 32 ofzo? Of juist maat 44? Of bestellen jullie 1 sec. nadat er een nieuw kledingstuk online staat?
Anyway, ik boycot deze site vanaf nu, want ik word woest als ik weer dat rode 'uitverkocht' zie opdoemen
Idemquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een waardeloze site zeg. Alles wat ik aanklik is uitverkocht. Echt, zonder uitzondering. Heb nu in totaal een keer of 10 de site bezocht en niet 1x heb ik kunnen bestellen. Hebben jullie soms allemaal maat 32 ofzo? Of juist maat 44? Of bestellen jullie 1 sec. nadat er een nieuw kledingstuk online staat?
Anyway, ik boycot deze site vanaf nu, want ik word woest als ik weer dat rode 'uitverkocht' zie opdoemen
Okay, bedankt voor de tip. Ik zag gisteren een leuk linnen zomerjurkje, ga 's kijken hoe het er nu voorstaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Elefes het volgende:
[..]
Soms heb je idd pechMaar vaak komen producten of maten die eerst uitverkocht waren, later weer terug op de site. Ik hou het gewoon in de gaten als ik iets echt graag wil hebben. Als je regelmatig even kijkt, heb je kans dat je het ineens wel weer kunt bestellen. Heb eens een artikel gezien dat 's ochtends niet in mijn maat was, 's middags wel weer in mijn maat, en 's avonds was het van de site af
Haha, ik kan het me wel voorstellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de tip. Ik zag gisteren een leuk linnen zomerjurkje, ga 's kijken hoe het er nu voorstaat.
Maar echt, als ik nog vaker het woordje 'uitverkocht'zie staan, ga ik gillen
Deze hebben ze nu 2 keer staan, een keer met 30% korting en 1 keer met 50% korting, maar die met 50% korting hebben ze alleen nog in L terwijl ik stiekem de XL wilquote:Op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef Elefes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bestel ze dan gewoon allebei. Je kunt het toch gewoon weer terugsturen of ben ik alleen zo makkelijk? Jeans bestel ik daar altijd in 2 maten, vaak mt 34 en mt 36. Dan past er iig altijd één.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze hebben ze nu 2 keer staan, een keer met 30% korting en 1 keer met 50% korting, maar die met 50% korting hebben ze alleen nog in L terwijl ik stiekem de XL wilWel heel vaag zo.
Maar hoe zit ie? Anders neem ik gewoon de L
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze hebben ze nu 2 keer staan, een keer met 30% korting en 1 keer met 50% korting, maar die met 50% korting hebben ze alleen nog in L terwijl ik stiekem de XL wilWel heel vaag zo.
Maar hoe zit ie? Anders neem ik gewoon de L
Volgens mij kun je dat ook gewoon op naam & adres doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:14 schreef CherryLips het volgende:
OkIk ga het gewoon proberen.
Alleen even wachten tot m'n zus bereikbaar is, dan kan ik d'r e-card en account gebruiken, is zij ook weer blij en scheelt mij inschrijven
Hij was al weer weggehaald voor die prijsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat ook gewoon op naam & adres doen
Volgende keer meteen toehappenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was al weer weggehaald voor die prijsNu hebben ze de XL wel, maar dan voor 'gewoon' ¤56
![]()
Vandaag opgehaald van het postkantoor en het pastquote:Op zondag 14 mei 2006 13:09 schreef snellejelle het volgende:
zojuist twee truien besteld, alvast voor de winter
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal vast wel snel gebeure. Het vest gaat niet erg hardquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dag en nacht F5-en tot de XL voor ¤39 is
Ontvangen, de verzendbevestiging zal achteraf komen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef hardsilence het volgende:
Besteld.
[afbeelding]
In 't zwart.
[afbeelding]
Leuk! Ik vind het bovenste truitje ook heel leuk, wilde het eerst in de winkel kopen maar het zat helemaal niet fijn (heel strak om mijn armen, en verder eigenlijk vrij los)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef HV het volgende:
Had ook nog een kortingsbon van ¤7, dus een kleine bestelling gedaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die blouse had ik een poos geleden al gezien, maar was plan om te wachten tot ie in de sale kwam....niet gelukt dus (alhoewel dat nu vast snel zal gebeuren, as usual
).
Oooh die onderste! helemaal kimske!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef HV het volgende:
Had ook nog een kortingsbon van ¤7, dus een kleine bestelling gedaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die blouse had ik een poos geleden al gezien, maar was plan om te wachten tot ie in de sale kwam....niet gelukt dus (alhoewel dat nu vast snel zal gebeuren, as usual
).
Ik vind hem zo ook leuk!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
In het echt valt ie leuker uit....
Die heb ik laatst gekocht, erg mooi hemd!quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:27 schreef XiChico het volgende:
Deze vind ik wel leuk, maarja uitverkocht in M
[afbeelding]
Ik heb op dit moment een vestje aan waarvan de maat ruim een week uitverkocht was en toen opeens weer erop stondquote:
Ik vind de groene rok mooierquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:39 schreef moon1702 het volgende:
Ik zou graag deze rok bestellen maar ik weet echt niet welke kleur te kiezen ... Dat groen is wel eens wat anders maar dat zwart past dan toch weer bij alles, moeilijk keuze!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan wil ook nog heel graag deze boardshort maar hij is toch wel uitverkocht in mijn maat zeker![]()
[afbeelding]
Weet iemand of ze alles wat op de site staat ook in de winkel hebben? Anders ga ik daar maar eens langs ...
Nee, sommige dingen wel maar niet alles en ze hebben daar weer wél dingen die niet op de site staan. Gewoon ff langsgaan mss hebben ze wel iets anders dat je ook erg leuk vind.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:39 schreef moon1702 het volgende:
Weet iemand of ze alles wat op de site staat ook in de winkel hebben? Anders ga ik daar maar eens langs ...
Ik weet het niet, maar wat zijn precies de voordelen van die platinumcard??quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:18 schreef miki het volgende:
Trouwens, op mijn platinum card staat dat ie 07/06 verloopt. Juli dit jaar dus! Op de site staat echter dat de kaarten voor onbepaalde duur worden uitgereikt. Weten jullie hier meer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |