Leuk! Ik vind het bovenste truitje ook heel leuk, wilde het eerst in de winkel kopen maar het zat helemaal niet fijn (heel strak om mijn armen, en verder eigenlijk vrij los)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef HV het volgende:
Had ook nog een kortingsbon van ¤7, dus een kleine bestelling gedaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die blouse had ik een poos geleden al gezien, maar was plan om te wachten tot ie in de sale kwam....niet gelukt dus (alhoewel dat nu vast snel zal gebeuren, as usual
).
Oooh die onderste! helemaal kimske!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef HV het volgende:
Had ook nog een kortingsbon van ¤7, dus een kleine bestelling gedaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die blouse had ik een poos geleden al gezien, maar was plan om te wachten tot ie in de sale kwam....niet gelukt dus (alhoewel dat nu vast snel zal gebeuren, as usual
).
Ik vind hem zo ook leuk!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
In het echt valt ie leuker uit....
Die heb ik laatst gekocht, erg mooi hemd!quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:27 schreef XiChico het volgende:
Deze vind ik wel leuk, maarja uitverkocht in M
[afbeelding]
Ik heb op dit moment een vestje aan waarvan de maat ruim een week uitverkocht was en toen opeens weer erop stondquote:
Ik vind de groene rok mooierquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:39 schreef moon1702 het volgende:
Ik zou graag deze rok bestellen maar ik weet echt niet welke kleur te kiezen ... Dat groen is wel eens wat anders maar dat zwart past dan toch weer bij alles, moeilijk keuze!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan wil ook nog heel graag deze boardshort maar hij is toch wel uitverkocht in mijn maat zeker![]()
[afbeelding]
Weet iemand of ze alles wat op de site staat ook in de winkel hebben? Anders ga ik daar maar eens langs ...
Nee, sommige dingen wel maar niet alles en ze hebben daar weer wél dingen die niet op de site staan. Gewoon ff langsgaan mss hebben ze wel iets anders dat je ook erg leuk vind.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:39 schreef moon1702 het volgende:
Weet iemand of ze alles wat op de site staat ook in de winkel hebben? Anders ga ik daar maar eens langs ...
Ik weet het niet, maar wat zijn precies de voordelen van die platinumcard??quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:18 schreef miki het volgende:
Trouwens, op mijn platinum card staat dat ie 07/06 verloopt. Juli dit jaar dus! Op de site staat echter dat de kaarten voor onbepaalde duur worden uitgereikt. Weten jullie hier meer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |