Daar was ik ook al aan het denken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef Natalie het volgende:
Ik vind de onderste leuker. Net iets makkelijker met bijv. lopen.
Ja dan krijg je een mailtjequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef snellejelle het volgende:
ik heb zondag twee cardigans besteld en wil weten wanneer ze bezorgd worden... krijg je nog een mailtje ofzo als je pakketje verzonden wordt?
quote:Premium shopping met de platinum card
Met de platinum card geniet u van nog meer voordelen bij de e*clubs. Spaar binnen 12 maanden 1.800 e*points (een tegenwaarde van 600 euro) en dan ontvangt u automatisch uw persoonlijke platinum card.
meer gemak: exclusief e*club platinum service center (gratis hotline - 00 80000 1 ESPRIT)
meer informatie: nieuwsbrief over speciale producten en acties
meer voordelen: exclusieve aanbiedingen voor de leden met een e*club platinum card
meer plezier: verjaardagsverrassing
meer beleven: exclusieve uitnodiging voor Esprit Events
welkomstbonus: op uw eerste aankoop met uw Esprit e*club platinum card ontvangt u een directe bonus van 10%
Duurt wel langer dan normaal (idd omdat het je eerste bestelling bij de online shop is). Bij mij duurde het ongeveer 2 wekenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Jesssica het volgende:
ff een vraagje: ik heb dit weekend voor het eerst een bestelling gedaan![]()
14 mei heb ik een ontvangstbevestiging per mail ontvangen.
Ik heb tot op heden nog geen mail ontvangen dat ze mijn bestelling gaan versturen...
hoe lang kan dit ongeveer nog gaan duren??
Ik heb ook van het weekend mijn eerste bestelling gedaan en het kwam vandaag al binnen. Ze hadden het gisteren ook al geprobeerd, maar toen was ik er niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Jesssica het volgende:
Ik heb tot op heden nog geen mail ontvangen dat ze mijn bestelling gaan versturen...
bij mij zijn ze vandaag aan de deur geweest (zondag besteld) maar heb nog geen verzendmailtje gehadquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Jesssica het volgende:
Als ondergoed vind ik het er niet uitzienquote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het is geen bikini, maar gewoon ondergoed.
Erg leukquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:46 schreef Furia het volgende:
Net binnen gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet alleen nog eventjes kijken of ik echt alles wil houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |