Was het de bedoeling dat je meteen kleren kreeg te zien als je op +3 klikt? Want dat krijg ik inderdaad ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef hardsilence het volgende:
Ik kan sinds een tijdje geen kleding meer zien als ik ga via 'new' en dan 'nieuw+3'.
Erg irritant!
Iemand anders ook last van, of een oplossing?
Niet meteen nee. Eerst een categorie aanklikken links.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef SHERMAN het volgende:
Was het de bedoeling dat je meteen kleren kreeg te zien als je op +3 klikt? Want dat krijg ik inderdaad ook niet.
Idd, dat mailtje heb ik vanmorgen ook gekregen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef deedeetee het volgende:
10 % korting op *sale* artikelen code WSALE06
Op 16 en 17 febr. voor e*clubleden, daarna tot 23 febr. voor iedereen.
Nee, je kunt met creditkaart betalen of gewoon door overschrijvingquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Heb wel paar leuke dingetjes gezien, maar hoe gaat dat met betalen? Kan dat gewoon aan de deur?
Ok, das inderdaad dus wel netjes geregeld. Binnenkort maar eens even wat leuks bestellen danquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef deedeetee het volgende:
Bij het pakje zit een bon met de betaingsgegevens. Betalen binnen 14 dagen of retour sturen binnen 1 week. Er zit ook een retourbon bij. Pakje kun je gratis afgeven op het postkantoor. Vergeet dan niet een bewijs van afgifte te vragen.
Dat mailtje heb ik niet gekregen, maar ik ga toch nog even kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef deedeetee het volgende:
10 % korting op *sale* artikelen code WSALE06
Op 16 en 17 febr. voor e*clubleden, daarna tot 23 febr. voor iedereen.
Ja klopt, heb het net ff op esprit-club.com site gekeke, stonden al mijn aankopen, op de nieuwe kaartquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:21 schreef hardsilence het volgende:
Is al overgezet op platinum card. Rode kan vernietigd worden.
Zo heb ik het destijds tenminste gewoon gedaan.
Welkom bij de platinumclub.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |