Je krijgt toch een bevestigingsmail dat je bestelling is binnengekomen, daar zul je snel in terugzien of ze het goede binnen hebben gekregen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:54 schreef x-uk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die 2 net besteld, maar was wel een beetje raar: bij die 2e lieten ze verkeerde plaatjes zien (blauw als je rood selecteerde, zwart als je blauw selecteerde etc.) maar ik hoop dat ze uiteindelijk de goede opsturen (blauw geselecteerd, en ik neem aan dat ze die dan ook opsturen, ookal lieten ze een verkeerd plaatje zien)
'quote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef deedeetee het volgende:
Ha fijn je hebt een nieuwe gemaakt Chielus![]()
ik ben bang dat het morgen komt hoor (kerstdrukte?)quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:04 schreef object het volgende:
Gisteren wat besteld om 15.00 en om 18.36 mail gehad dat het bezorgd zou worden, dus verwacht het over paar uurtjes hier thuis![]()
Leukquote:Op donderdag 22 december 2005 20:50 schreef hardsilence het volgende:
Deze, in de sale..
[afbeelding]
GMTAquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:44 schreef Me784 het volgende:
Even bellen Sjeen...
Maar als de bestelling bevestigd is hebben ze toch die jas voor jou apart gehouden ? Die stond toen toch al als * besteld * geboekt ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
GMTA![]()
Ik heb net gebeld, creditcard was 'refused'... geldigheidsdatum klopte niet. Hebben ze aangepast en nu gaat het alsnog door de molen. Maar goed, de jas zal inmiddels wel al bij iemand anders liggen![]()
Ja... echt? Ik hoop het zoooo! Ik heb die jas namelijk in het oranje, alleen mijn mouw in de fik gezetquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar als de bestelling bevestigd is hebben ze toch die jas voor jou apart gehouden ? Die stond toen toch al als * besteld * geboekt ?
Helaasch, xl... Maar ik blijf hopen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:08 schreef deedeetee het volgende:
Ik Iben ff in 't vorige topic gaan kijken en 't zou idd jammer zijn als je die leuke groene jas misliep. Heb je al gekeken op de site of de jas nog in jouw maat op voorraad is, want in dat geval zit sowieso goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |