Vond het wel een mooie herfst kleurquote:
Je had de * bevenste * genomen toch ? Die was hartstikke leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef HV het volgende:
Vanmiddag is mijn pakketje gebracht....Leuke jas
!
Niet echt voor de winter, maar wel leuk (ik hou 'm dus).
Jep!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je had de * bevenste * genomen toch ? Die was hartstikke leuk![]()
Ik vind 'm leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:57 schreef Joana het volgende:
En wat vinden jullie van deze? Een beetje té of niet?
[afbeelding]
Ik twijfel nog. Zo goedkoop is tie niet voor een top, stel je voor dat ik m leuk vindquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef HV het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk, die rok ook trouwens
.
Vergeet niet om ons van je ervaringen op de hoogte te houden, het waait hard zat de laatste tijd dus je het alle kans om 'm uit te testen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een minipluutje gekocht gister! Volgens die muts achter de kassa kun je er vanuit gaan dat ie windproof is als Esprit dat zegt
Dat ziet er wel handig uit zo'n mapje.quote:Op zondag 6 november 2005 11:34 schreef heaven7 het volgende:
Ja, die met geel, bruin en groen vond ik ook heel leuk! Alleen zit daar geen mapje bij en dat vond ik wel leuk juist
Dit mapje trouwens:
[afbeelding]
De mapjesparapluus zijn nog een stukje platter dan die anderen, die zijn echt rond.
Ik denk het wel jaquote:Op zondag 6 november 2005 11:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat ziet er wel handig uit zo'n mapje.![]()
Past misschien wel in m'n schoudertas, dat zou wél ideaal zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |