Vond het wel een mooie herfst kleurquote:
Je had de * bevenste * genomen toch ? Die was hartstikke leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef HV het volgende:
Vanmiddag is mijn pakketje gebracht....Leuke jas
!
Niet echt voor de winter, maar wel leuk (ik hou 'm dus).
Jep!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je had de * bevenste * genomen toch ? Die was hartstikke leuk![]()
Ik vind 'm leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:57 schreef Joana het volgende:
En wat vinden jullie van deze? Een beetje té of niet?
[afbeelding]
Ik twijfel nog. Zo goedkoop is tie niet voor een top, stel je voor dat ik m leuk vindquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef HV het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk, die rok ook trouwens
.
Vergeet niet om ons van je ervaringen op de hoogte te houden, het waait hard zat de laatste tijd dus je het alle kans om 'm uit te testen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een minipluutje gekocht gister! Volgens die muts achter de kassa kun je er vanuit gaan dat ie windproof is als Esprit dat zegt
Dat ziet er wel handig uit zo'n mapje.quote:Op zondag 6 november 2005 11:34 schreef heaven7 het volgende:
Ja, die met geel, bruin en groen vond ik ook heel leuk! Alleen zit daar geen mapje bij en dat vond ik wel leuk juist
Dit mapje trouwens:
[afbeelding]
De mapjesparapluus zijn nog een stukje platter dan die anderen, die zijn echt rond.
Ik denk het wel jaquote:Op zondag 6 november 2005 11:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat ziet er wel handig uit zo'n mapje.![]()
Past misschien wel in m'n schoudertas, dat zou wél ideaal zijn![]()
Vandaag was 't koopzondag in M'strict dus ik ga lekker in de winkel kijken want ik wil een nieuwe dons winterjas. Ze hadden een hele leuke maar niet meer in mt L , ik dacht ga ik ff op de site kijken en bestel 'm daar. Staat de jas niet eens óp de sitequote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik denk het wel jaDie dingen zijn echt klein! Om de pluu zelf zit ooknog een hoesje dus dat mapje heb je in principe helemaal niet nodig, maar ik vind em zo leuk
Jammer! Konden ze em niet uit een ander filiaal halen voor je? Dat probeer ik vaak nog.quote:Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vandaag was 't koopzondag in M'strict dus ik ga lekker in de winkel kijken want ik wil een nieuwe dons winterjas. Ze hadden een hele leuke maar niet meer in mt L , ik dacht ga ik ff op de site kijken en bestel 'm daar. Staat de jas niet eens óp de site![]()
Tot overmaat van ramp ben ik óók nog 'ns vergeten om naar de plu 'tjes te kijken !!!!
Stom, stommer, stomst![]()
Wehehe hij is uitverkocht nuquote:Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ditvoor op een feestje besteld!!
Idd dat is gewoon bullshit. Ik betaal altijd netjes via internet bankieren. Ik hoef letterlijk de deur niet uit om mn kleren te kopen. Bestellingen moeten boven de 24,- zijn. That's all.quote:Op maandag 7 november 2005 11:03 schreef Rekkie het volgende:
Alleen met creditcard?
Je kunt ook gewoon op rekening kopen hoor, tot een bepaald max bedrag.
Moet je gewoon vaker bestellen ipv alles in 1 keer!
ik had denk een bestelling van rond de 200 euro en deze email kreeg ik:quote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef Joana het volgende:
[..]
Idd dat is gewoon bullshit. Ik betaal altijd netjes via internet bankieren. Ik hoef letterlijk de deur niet uit om mn kleren te kopen. Bestellingen moeten boven de 24,- zijn. That's all.
Ik ben benieuwd hoe ze je precies hebben geweigerd MooNLiGhT84![]()
Zoals gezegd, je bestelling is te hoog, opdelen in meerdere bestellingen dus!quote:Op maandag 7 november 2005 14:19 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
[..]
ik had denk een bestelling van rond de 200 euro en deze email kreeg ik:
Geachte Mevr ...,
om de service voor een levering op rekening te kunnen aanbieden, moeten wij ter
beperking van risico vanzelfsprekend de rekeninggegevens aan een onderzoek door
een dienstverlenende sector onderwerpen.
Helaas is het ons op basis van de aan ons verstrekte informatie niet mogelijk uw
bestelling op rekening te leveren.
Overeenkomstig met onze algemene voorwaarden kunnen wij U een bestelling op
creditcard aanbieden en hebben wij uw bestelling op rekening geannuleerd.
Voor een bestelling op creditcard verzoeken wij U vriendelijk, tijdens uw
bestelling deze wijze van betaling te kiezen en deze nogmaals op onze
Shopping-Site uit te voeren.
Hartelijk dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Uw e*shop Team
Precies, bestel eerst deel een, en handel dat af. Als alles goed is en er niks retour hoeft kan je de betaling in orde maken en zodra je dan de bevestiging hebt, kan je vervolgens deel2 van je bestelling doen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef Rekkie het volgende:
Zoals gezegd, je bestelling is te hoog, opdelen in meerdere bestellingen dus!
Heb ik ook een pesthekel aan op een jas/jackquote:Op maandag 7 november 2005 19:29 schreef 2609 het volgende:
[afbeelding]
waarom zit hier nou weer zo een gaar wit logo op nou hoef ik um niet
Die is idd erg mooi en lekker groot ook !quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:11 schreef juss het volgende:
ik zit te twijfelen over deze tas
[afbeelding]
Vind 'm echt mooi, maar hij is 59,95 beetje dilemma!
Die is wel multifunctioneel, ziet er leuk uit! Maar jezus, die prijs, dan valt mijn prijs in 't nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die is idd erg mooi en lekker groot ook !![]()
Ik heb mijn oog laten vallen op deze, maar ik vind 'm wel wat erg prijzig ook. Je kunt de riem op twee hoogtes vast maken en zo kan je de tas verkleinen of vergroten. Naast de ritjes opzij zitten ook ringen om de schouderriem aan vast te maken en dan houd je een * flap * die je om kunt slaan over.
[afbeelding]
Nou gewoon doen toch ? Leuk zo'n cadeautje, lekker voor jezelfquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef juss het volgende:
[..]
Die is wel multifunctioneel, ziet er leuk uit! Maar jezus, die prijs, dan valt mijn prijs in 't niet. Wel 100% leer, dat is dan wel oké.
Ergens heb ik ook zoiets van, ik koop gewoon een keertje zo'n tas, want ik vind 'm gewoon echt leuk, cadeautje voor mezelf.
hij (de trui dan) is best gaaf, maar als je er zo bij gaat staan tja.dan staan veel kleren niet meerquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:41 schreef AltamirA het volgende:
laatst in duitsland deze gekocht [afbeelding]
bleek achteraf best opvallend truitje hoeveel mensen er een opmerking over maakten
edit: op de foto vind ik hem er trouwens een beetje raar uitzien..enigszins gay![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |