okidoquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef Koningin het volgende:
Ik had er ook al eentje geopend.
Ongeveer dezelfde openingspost
Laat deze dan maar doorgaan!!
Ik wilde er net eentje openen maar goed dat ik ff * checkte *quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef Koningin het volgende:
Ik had er ook al eentje geopend.
Ongeveer dezelfde openingspost
Laat deze dan maar doorgaan!!
Esprit valt heel klein vind ik...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef r0bert het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een aantal dingen besteld in de online shop (sale), gelukkig hadden ze nog een aantal jeans in mijn maat, maar voor de rest ben je echt in het nadeel als je maatje M hebt enzo
![]()
Ik ben benieuwd, heb altijd maat M, zodra het binnen is laat ik het wel even wetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Esprit valt heel klein vind ik...
Ik vind van niet behalve EDC van Esprit dat valt wél heel klein.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Esprit valt heel klein vind ik...
<MP>
Dan ben ik waarschijnlijk heel breed, of zijn jullie heel smalquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind van niet behalve EDC van Esprit dat valt wél heel klein.
Ik heb maat 38 en M zit altijd ruim genoeg soms past zelfs een S me nog, maar bij EDC noet ik vaak L of zelfs XL hebben.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:22 schreef Chielus het volgende:![]()
Hij is echt bijna hetzelfde....
Ik heb de OP maar even een beetje gecombineerd.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Wat heb je besteld?
Oe dat zou ook niet goed voor mij zijn haha. Ik vind het al erg dat er hier twee in de stad zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:32 schreef MaLo het volgende:
Tis verschrikkelijk, het bedrijf waar ik momenteel mijn afstudeerstage vervul zit op 4 minuten lopen van een Espritwinkel![]()
Waar denken jullie dat ik een deel van mijn pauze doorbreng
Ik heb de spijekrbroeken van de edc-variant, bijvoorbeeld die met die lage zakken, en ik heb vaak de maat die ik normaal ook heb. Ik heb normaliter maat 36/38 en van de spijkerbroeken van edc esprit dus 36/33quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef nikkie het volgende:
Ik heb er 2 spijkerbroeken maat 42 besteld
maar ik zal er niet teveel hoop op hebben dat ze passen.
Vallen ze meest kleiner uit?
bv g-star low hip heb ik maatje 34, maar die zitten iets te ruim.
Huh, eerst 36/38 en dan 36/33quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb de spijekrbroeken van de edc-variant, bijvoorbeeld die met die lage zakken, en ik heb vaak de maat die ik normaal ook heb. Ik heb normaliter maat 36/38 en van de spijkerbroeken van edc esprit dus 36/33
Ow sorry, dat staat er domquote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Huh, eerst 36/38 en dan 36/33![]()
<MP>
idd, wel een gave tas.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:45 schreef Koningin het volgende:
Ik vind deze tas zo leuk, maar op internet is ie alleen in het bruin.
In de winkel heb ik hem in het olijf gezien, maar daar kom ik de komende tijd niet meer........wachten dus.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |