Oeps niet aan gedacht , ik ga ff vragen of een modje het aan wil passen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef Koningin het volgende:
tvp
Misschien kunnen we er wel deel 2 van maken, is misschien duidelijker.
Zo'n pasje heb ik ook niet gekregen, maar ik heb daar ook niet voor gekozen. Maar er zijn vast wel anderen die een e*shop pasje hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:18 schreef flat_erik het volgende:
Oohh ik heb verder niet een e*shop pasje ofzo gekregen, klopt dat?
Ah nee, nu zie ik het, alleen nog small. Dank je.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:51 schreef deedeetee het volgende:
Raar ..... bij mij doet ie normaal. Staat er * maat leverbaar * onder voor je op 't mandje klikt ?
Bekend probleem 't valt niet altijd 't zelfde uit bij esprit. Ik vind wel dat EDC sowieso al kleiner uitvalt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah nee, nu zie ik het, alleen nog small. Dank je.
Hmmm.. nu twijfel ik, want sommige dingen koop ik M, en sommige S.
Ja. Verder geen kostenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat bedoelen ze met "gratis retourzending"? Niet goed, geld terug?
Da's fijn. Dan kan ik gewoon die hopelijk niet te kleine blouse bestellen.quote:
Ja, drie weken geleden, een broek. Prima afgehandeld hoor!quote:Op zondag 29 mei 2005 00:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Da's fijn. Dan kan ik gewoon die hopelijk niet te kleine blouse bestellen.
Heb je al eens wat gekocht bij deze shop?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |