Oeps niet aan gedacht , ik ga ff vragen of een modje het aan wil passen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef Koningin het volgende:
tvp
Misschien kunnen we er wel deel 2 van maken, is misschien duidelijker.
Zo'n pasje heb ik ook niet gekregen, maar ik heb daar ook niet voor gekozen. Maar er zijn vast wel anderen die een e*shop pasje hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:18 schreef flat_erik het volgende:
Oohh ik heb verder niet een e*shop pasje ofzo gekregen, klopt dat?
Ah nee, nu zie ik het, alleen nog small. Dank je.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:51 schreef deedeetee het volgende:
Raar ..... bij mij doet ie normaal. Staat er * maat leverbaar * onder voor je op 't mandje klikt ?
Bekend probleem 't valt niet altijd 't zelfde uit bij esprit. Ik vind wel dat EDC sowieso al kleiner uitvalt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah nee, nu zie ik het, alleen nog small. Dank je.
Hmmm.. nu twijfel ik, want sommige dingen koop ik M, en sommige S.
Ja. Verder geen kostenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat bedoelen ze met "gratis retourzending"? Niet goed, geld terug?
Da's fijn. Dan kan ik gewoon die hopelijk niet te kleine blouse bestellen.quote:
Ja, drie weken geleden, een broek. Prima afgehandeld hoor!quote:Op zondag 29 mei 2005 00:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Da's fijn. Dan kan ik gewoon die hopelijk niet te kleine blouse bestellen.
Heb je al eens wat gekocht bij deze shop?![]()
Ik had hun daarover een mail gestuurd en je kunt inderdaad alleen in de winkel zo'n pasje krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zie nergens op de site waar je dat e*pasje kunt aanvragen. Kun je het alleen in de winkel krijgen?
Leuk!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef Da.Rock het volgende:
gaat goed, weer een bestelling geplaatst.
[afbeelding]
idd leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef Da.Rock het volgende:
gaat goed, weer een bestelling geplaatst.
bij mij vet lang. maar goed ik was dan ook vergeten mijn retourformuliertje erin te doen..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:18 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik zit eigenlijk nog op de bevestiging van mijn retourzending te wachten. Ik heb zaterdagmiddag alles keurig afgegeven bij het postkantoor, maar tot op heden nog niets gehoord. Iemand ervaringen hoe lang het duurt voordat je daarvan bericht krijgt?
Nou ja, ben niet dement aan het worden, dat scheelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef Varr het volgende:
Lijkt me sterk dat dat echt is, colbert van 120 euro naar 5 euro, dat kan praktisch niet.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:40 schreef kaputwiehund het volgende:
mijn retourzending is binnen. Begon me bijna ongerust te maken.
Jawel hoor ik dat óók wel 'ns gezien maar meestal is er dan nog maar één maat te krijgen en dat moet dan toevallig maar net de * goede * maat zijn. In de meeste gevallen betreft het dan een hele grote of een hele kleine maat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef Varr het volgende:
Lijkt me sterk dat dat echt is, colbert van 120 euro naar 5 euro, dat kan praktisch niet.
Das bij veel dingen wel zo maar tis ook een kwestie van er snel bij zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jawel hoor ik dat óók wel 'ns gezien maar meestal is er dan nog maar één maat te krijgen en dat moet dan toevallig maar net de * goede * maat zijn. In de meeste gevallen betreft het dan een hele grote of een hele kleine maat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |