ik denk toch dat het hier om taille-maten gaat en dat de riemen 10-15 cm langer zijn. Anders kan het gewoon niet kloppen want ik ben een middelmaat qua taille.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:08 schreef CherryLips het volgende:
ja, maar je riem is altijd langer dan je omtrek, neem ik aan.
Bij mij ook al.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:05 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik wil wat bestellen met één van die kortingsbonnen, geeft de site aan dat de code al gebruikt isWat is dit nou weer voor gekloot.
Soms wel, soms kan het ook langer durenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:25 schreef CherryLips het volgende:
ohw ok
ik dacht dat die meteen verstuurd werd, zoals bij Bol ofzo
allee is het assortiment daar wel wat beperkterquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:06 schreef -Wolf- het volgende:
Zaterdag maar naar de Esprit Store in A'dam. Kan ik ten minste alles passen.
Zoiets vermoedde ik wel. Maar moet toch ff shoppen in A'dam.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
allee is het assortiment daar wel wat beperkter
Die is smaakvol.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Essiepessie het volgende:
Deze wil ik!
[afbeelding]
Van het weekend eerst even in r'dam kijken of hij daar hangt en of hij mij staat, maar anders ga ik het ook maar eens proberen via online bestellen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |