ik denk toch dat het hier om taille-maten gaat en dat de riemen 10-15 cm langer zijn. Anders kan het gewoon niet kloppen want ik ben een middelmaat qua taille.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:08 schreef CherryLips het volgende:
ja, maar je riem is altijd langer dan je omtrek, neem ik aan.
Bij mij ook al.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:05 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik wil wat bestellen met één van die kortingsbonnen, geeft de site aan dat de code al gebruikt isWat is dit nou weer voor gekloot.
Soms wel, soms kan het ook langer durenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:25 schreef CherryLips het volgende:
ohw ok
ik dacht dat die meteen verstuurd werd, zoals bij Bol ofzo
allee is het assortiment daar wel wat beperkterquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:06 schreef -Wolf- het volgende:
Zaterdag maar naar de Esprit Store in A'dam. Kan ik ten minste alles passen.
Zoiets vermoedde ik wel. Maar moet toch ff shoppen in A'dam.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
allee is het assortiment daar wel wat beperkter
Die is smaakvol.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Essiepessie het volgende:
Deze wil ik!
[afbeelding]
Van het weekend eerst even in r'dam kijken of hij daar hangt en of hij mij staat, maar anders ga ik het ook maar eens proberen via online bestellen denk ik.
Die zijn beide erg leukquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef moon1702 het volgende:
Eindelijk heb ik die blauwe surfshort te pakken gekregen in mn maat, nu maar hopen dat ik er een beetje mee sta
[afbeelding]
en deze voor het vriendje:
[afbeelding]
Waarom koop je dat ding dan niet gewoonin de winkel als je er toch bent? Is toch echt makkelijker....maar hij is wel leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Essiepessie het volgende:
Deze wil ik!
[afbeelding]
Van het weekend eerst even in r'dam kijken of hij daar hangt en of hij mij staat, maar anders ga ik het ook maar eens proberen via online bestellen denk ik.
Ik heb een shell white t-shirtje aan : zelfde probleemquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ok, ik heb deze vandaag voor het eerst aan:
[afbeelding]
maar je ziet m'n bh steeds een beetje
Omdat ze 'm daar misschien niet hebben, als wel, dan koopt ze 'm daar als hij leuk staat/is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarom koop je dat ding dan niet gewoonin de winkel als je er toch bent? Is toch echt makkelijker....maar hij is wel leuk
Het is niet zo dat het doorschijnt, maar tussen de knoopjes door zie je dus gewoon m'n bhquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb een shell white t-shirtje aan : zelfde probleem![]()
't schijnt/drukt door![]()
gewoon zo'n laag hempje bij de hema vandaan ofzo eronder doen voor de zekerheid als je je echt bekeken voeltquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het doorschijnt, maar tussen de knoopjes door zie je dus gewoon m'n bhach, boeien denk ik maar, heel erg valt het niet op. ik moet het truitje gewoon af en toe even omhoog trekken bij m'n schouders ofzo
1 @ v a n d a a g n i e t @ g m a i l . c o m svpquote:Ik heb toen wel het kortingsboekje gehouden, dus als iemand een code wil voor 10 euro korting (vanaf 40 euro aankoopbedrag) moet hij/zij dat maar even zeggen dan zet ik hier een code neer.
verstuurd naar [nick]@gmail.comquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:46 schreef VandaagNiet het volgende:
[..]
1 @ v a n d a a g n i e t @ g m a i l . c o m svp
[ Ontopic ]
Mijn ervaringen met de shop zijn ook zeer postief, heb nu 3 bestellingen gedaan en zijn allemaal binnen een paar werkdagen binnen gekomen. En de kleertjes vallen nog goed ook.
[/ Ontopic ]
Heb je toevallig nog een code? Zo ja: semac@bonbon.netquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:26 schreef men_in_red het volgende:
Net ook een trui besteld:
[afbeelding]
Had hem al thuis gehad in een maat groter, maar die was veel te groot.
Ik heb toen wel het kortingsboekje gehouden, dus als iemand een code wil voor 10 euro korting (vanaf 40 euro aankoopbedrag) moet hij/zij dat maar even zeggen dan zet ik hier een code neer.
Trui is netjes hoor.... maar het was vandaag 30 graden buiten. Wat bracht je op het idee een trui te bestellen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:26 schreef men_in_red het volgende:
Net ook een trui besteld:
[afbeelding]
Had hem al thuis gehad in een maat groter, maar die was veel te groot.
De prijs: 25 eurotjes. (met e-points maar 15quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Trui is netjes hoor.... maar het was vandaag 30 graden buiten. Wat bracht je op het idee een trui te bestellen?![]()
Ah!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:52 schreef men_in_red het volgende:
[..]
De prijs: 25 eurotjes. (met e-points maar 15)
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef moon1702 het volgende:
Eindelijk heb ik die blauwe surfshort te pakken gekregen in mn maat, nu maar hopen dat ik er een beetje mee sta
[afbeelding]
Vielen dankquote:
Ze staan er nog (of weer?) op hoor! Wel alleen maar in maat 40.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:40 schreef Furia het volgende:
Vielen dank![]()
Dan ga ik denk toch die witte schoenen maar bestellen
Je kunt zeker maar 1 zo'n code per keer gebruiken? Of mag er 20 euro af als je voor 80 koopt bijvoorbeeld?
Edit: die schoenen zijn gewoon helemaal van de site afNet of ze er nooit geweest zijn
Stomme winkel!
![]()
Deze waren het, die dit model aan heeft. Als iemand ze ziet snel zeggen hoor!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |