abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38602818
Ik moet altijd tekenen als ik wat ontvang van Esprit. Misschien kunnen zij achterhalen wie ervoor getekend heeft.
Go hard or go home
pi_38612656
Mmm, ok, dat geeft hoop. Misschien dat ze dan geen briefje in de bus hebben gegooid. Morgen maar eens goed rondvragen overal....
pi_38613093
Je moet zelf tekenen, het wordt toch aangetekend verstuurd? Volgens mij kunnen de buren er dan officieel niet voor tekenen. Bij mij geven ze het nooit af bij de buren (tot nu toe niet in ieder geval ). In dat geval zou ik dat toch even melden als je ze weer terug belt omdat je het pakketje niet hebt.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38613403
Hoe lang duurt het voordat je een bevesting krijgt per mail dan. Heb zatterdag avond besteld.
Maar heb nu nog steeds geen bevesteging gekregen. Is dit normaal ?
pi_38613482
Mijn laatste bestelling (net voor het weekend ontvangen):

Polo:

T-shirt

En een korte broek:

pi_38617218
rok en topje zijn juist toegekomen, mag blijven ook
ik kreeg er een boekje vol kortingsbonnen bij
pi_38617323
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:32 schreef moon1702 het volgende:
rok en topje zijn juist toegekomen, mag blijven ook
ik kreeg er een boekje vol kortingsbonnen bij
Boekje met kortingsbonnen?

Bij mij is zojuist ook een bestelling binnengekomen:

(Om te sporten.)

(Ook om te sporten.)

Het ziet er leuk uit allemaal, dadelijk eventjes passen.. Het petje is alleen een stuk donkerder dan het op de site leek.
Straks beslissen wat blijft en wat niet .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_38617520
Vallen de t-shirt een beetje strak?

Voorbeeld:

It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
pi_38619831
elefes, dat wilde ik ook bestellen
maar heb je dat bonnenboekje er niet bijgekregen dan? Zou wel moeten, die krijg je t/m vandaag bij elke bestelling en die kun je vanaf morgen inwisselen. dus vannacht iets na twaalven ga ik even bestellen
Tap tap tap
pi_38619845
oja, idd goeie vraag, hoe strak zitten esprit t shirts (voor vrouwtjes dan) in het algemeen? ik heb rolletjes
Tap tap tap
pi_38619911
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef CherryLips het volgende:
oja, idd goeie vraag, hoe strak zitten esprit t shirts (voor vrouwtjes dan) in het algemeen? ik heb rolletjes
zou je DAAR dan niet eens wat aan gaan doen ipv maar nieuwe kleren blijven kopen
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:30:35 #187
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38620108
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:46 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Vallen de t-shirt een beetje strak?

Voorbeeld:

[afbeelding]
Ja ik heb die en ook die van 1990. Ze zijn aardig strak en zitten heerlijk
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_38620374
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Aarde het volgende:

[..]

zou je DAAR dan niet eens wat aan gaan doen ipv maar nieuwe kleren blijven kopen

Stiekem wel he, maar het gaat me niet snel genoeg
Nee, ik heb gewoon echt te weinig t-shirts, degene die ik heb zijn niet eens te klein ofzo
Tap tap tap
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:43:11 #189
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38620428
De maten die bij de riemen (ceinturen) staan, is dat je omvang of hebben ze het over de lengte van de riem?
pi_38621294
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef CherryLips het volgende:
elefes, dat wilde ik ook bestellen
maar heb je dat bonnenboekje er niet bijgekregen dan? Zou wel moeten, die krijg je t/m vandaag bij elke bestelling en die kun je vanaf morgen inwisselen. dus vannacht iets na twaalven ga ik even bestellen
Ik heb niets er bij gekregen?
Maar even een mailtje sturen dan
Van wanneer tot wanneer zou je dat krijgen?
Ik ben nog wel zo'n vaste klant daar

Edit: ik lees het al op de site. Er staat wel een foutje in het bericht; ik neem aan het het 26 mei t/m 7 juni moet zijn. In die tijd heb ik dus wel besteld .

[ Bericht 15% gewijzigd door Elefes op 07-06-2006 12:19:17 ]
pi_38622645
dan krijg je het vast nog als je een mailtje stuurt ... Ik vind het wel leuk die bonnen maar zoveel, ze zouden ze beter wat meer gespreid uitdelen
pi_38622783
het is ook de bedoeling dat je ze uitdeeltvolgens mij
Tap tap tap
pi_38623807
ja dat zag ik ook net
pi_38637003
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:10 schreef Elefes het volgende:
Je moet zelf tekenen, het wordt toch aangetekend verstuurd? Volgens mij kunnen de buren er dan officieel niet voor tekenen. Bij mij geven ze het nooit af bij de buren (tot nu toe niet in ieder geval ). In dat geval zou ik dat toch even melden als je ze weer terug belt omdat je het pakketje niet hebt.
Bij mij geven ze het wel bij de buren af maar ze moeten er wel voor tekenen dat die in ontvangst is genomen. Naam in blokletters en handtekening.
Go hard or go home
pi_38637690
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Bij mij geven ze het wel bij de buren af maar ze moeten er wel voor tekenen dat die in ontvangst is genomen. Naam in blokletters en handtekening.
Ik lees idd dat ze dat wel eens doen
Maar volgens mij mag dat dus officieel niet; als het aangetekend is moet je er eigenlijk zelfs zelf voor tekenen (en niet iemand anders) of iemand van je huishouden eventueel. Maar helemaal zeker weet ik dit niet. Hier hebben ze het iig nog nooit bij de buren afgegeven als het aangetekend was.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:44:59 #196
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38641505
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:43 schreef -Wolf- het volgende:
De maten die bij de riemen (ceinturen) staan, is dat je omvang of hebben ze het over de lengte van de riem?
niemand?
pi_38641781
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

niemand?
volgens m'n moeder is het de lengte van de riem
Tap tap tap
pi_38642199
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens m'n moeder is het de lengte van de riem
Je moeder heeft gelijk.
pi_38642218
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:04 schreef var.fok het volgende:

[..]

Je moeder heeft gelijk.
Dat vindt zij ook
Tap tap tap
pi_38642249
Dus ik wil wat bestellen met één van die kortingsbonnen, geeft de site aan dat de code al gebruikt is Wat is dit nou weer voor gekloot.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')