quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:32 schreef moon1702 het volgende:
rok en topje zijn juist toegekomen, mag blijven ook![]()
ik kreeg er een boekje vol kortingsbonnen bij![]()
zou je DAAR dan niet eens wat aan gaan doen ipv maar nieuwe kleren blijven kopenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef CherryLips het volgende:
oja, idd goeie vraag, hoe strak zitten esprit t shirts (voor vrouwtjes dan) in het algemeen? ik heb rolletjes
Ja ik heb die en ook die van 1990. Ze zijn aardig strak en zitten heerlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:46 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Vallen de t-shirt een beetje strak?
Voorbeeld:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Aarde het volgende:
[..]
zou je DAAR dan niet eens wat aan gaan doen ipv maar nieuwe kleren blijven kopen![]()
![]()
Ik heb niets er bij gekregen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef CherryLips het volgende:
elefes, dat wilde ik ook bestellen
maar heb je dat bonnenboekje er niet bijgekregen dan? Zou wel moeten, die krijg je t/m vandaag bij elke bestelling en die kun je vanaf morgen inwisselen. dus vannacht iets na twaalven ga ik even bestellen
Bij mij geven ze het wel bij de buren af maar ze moeten er wel voor tekenen dat die in ontvangst is genomen. Naam in blokletters en handtekening.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:10 schreef Elefes het volgende:
Je moet zelf tekenen, het wordt toch aangetekend verstuurd? Volgens mij kunnen de buren er dan officieel niet voor tekenen. Bij mij geven ze het nooit af bij de buren (tot nu toe niet in ieder geval). In dat geval zou ik dat toch even melden als je ze weer terug belt omdat je het pakketje niet hebt.
Ik lees idd dat ze dat wel eens doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij mij geven ze het wel bij de buren af maar ze moeten er wel voor tekenen dat die in ontvangst is genomen. Naam in blokletters en handtekening.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:43 schreef -Wolf- het volgende:
De maten die bij de riemen (ceinturen) staan, is dat je omvang of hebben ze het over de lengte van de riem?
Je moeder heeft gelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens m'n moeder is het de lengte van de riem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |