abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38455258
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zónder dat ding aan je lijf bedoelt ze toch ?
Kleren zijn er om uit te trekken
Sanity is (not) statistical
pi_38455649
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Kleren zijn er om uit te trekken
... of om van een lijf af te scheuren...
Tap tap tap
pi_38456985
Dus dat is wat jij denkt als je die Esprit modellen ziet? =P
pi_38458849
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef Maeghan het volgende:

Dus dat is wat jij denkt als je die Esprit modellen ziet? =P

Ik zeg alleen dat ik het een hele mooie site vind
Tap tap tap
pi_38459229

Ik weet niet wat ik van die boxershort moet vinden. Ik hou helemaal niet van kleuren-ondergoed bij mannen (zwart, wit of grijs is ok), maar op dat plaatje ziet 't er wel oke uit. Misschien ligt dat ook wel aan het model
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38459323
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Elefes het volgende:

Ik weet niet wat ik van die boxershort moet vinden. Ik hou helemaal niet van kleuren-ondergoed bij mannen (zwart, wit of grijs is ok), maar op dat plaatje ziet 't er wel oke uit. Misschien ligt dat ook wel aan het model
In een Tokkie van 180 kilo ziet het er waarschijnlijk minder fijn uit
Tap tap tap
pi_38459443
IN een Tokkie? Sorry meid, ik weet niet wat jij denkt dat mannen met ondergoed doen of moeten doen, maar over het algemeen zou men zeggen dat de Tokkie dan in het ondergoed zit en niet andersom.

Ik vind het niet mooi in ieder geval. Groen vind ik al fout, en ik vind het ook gewoon echt niet zitten bij die gast. Maar ok, een Tokkie is erger. Maar echt, er zijn maar twee mensen die met zo'n verschuwelijk ding wegkomen, m'n collega en Johnny Depp. Alhoewel de situatie in essentie niet verandert, want het moet nog steeds uit.
pi_38459520
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef Maeghan het volgende:
Die onderbroek vind ik echt lelijk. Als ik ooit wakker word naast een man met dat ding aan stuur ik 'm weg! =P
bedoel je de kleur, het model
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:01:50 #159
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_38459531
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef Tha_Mars het volgende:
net binnen :>
[afbeelding]
ikzelf maar niet op de foto, want ik lijk niet op de modellen

Dat bonnenboekje wat je erbij krijgt (11 vrienden maken 1 team) kan je dus gewoon aan vrienden geven ? ) is wel super handig
Mooie broek!, welk model is dat?
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_38459790
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Elefes het volgende:

Ik heb verder ook alleen maar zwart en donkerblauw. Vond dit alleen leuk bij mij slippers staan. Zit wel een Braziliaans tintje aan.
pi_38459944
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik heb verder ook alleen maar zwart en donkerblauw. Vond dit alleen leuk bij mij slippers staan. Zit wel een Braziliaans tintje aan.
Ohja, donkerblauw kan ook wel
Maar soms heb je toch een partij lelijke boxershorts in de winkel hangen. Rood met blauwe en gele én groene accenten

Ik denk bij deze ook aan een jongen met een zuidelijk uiterlijk, als ik 'm zo zie. Zo iemand met van die krullen en die donkere ogen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:44:43 #162
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_38461043
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef Sjengdanny het volgende:

[..]

Mooie broek!, welk model is dat?
even kijken, artikel nummer d43a09, rock fit denim.

Zit ook nog is goed
Maximaal 4 regels
pi_38461413
Pakket binnen!
Afijn gewoon geen mailtje gehad dat het verstuurt was...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:01:48 #164
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_38461544
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:57 schreef nikkie het volgende:
Pakket binnen!
Afijn gewoon geen mailtje gehad dat het verstuurt was...
hetzelfde hier, nu komt het als een verrassing, wat des te leuker is!

Maar ben erg tevreden over de 1e keer 'online' bestellen bij Esprit, snel en gratis verzonden, en dat je gratis kan retouneren is helemaal oké natuurlijk. Al was dat niet nodig.
Maximaal 4 regels
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:35:21 #165
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_38468811
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

even kijken, artikel nummer d43a09, rock fit denim.

Zit ook nog is goed
Zo als die op de Esprit site staat ziet die er een stuk minder mooi uit, veel donkerder.
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:46:23 #166
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38469230
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef Maeghan het volgende:
IN een Tokkie? Sorry meid, ik weet niet wat jij denkt dat mannen met ondergoed doen of moeten doen, maar over het algemeen zou men zeggen dat de Tokkie dan in het ondergoed zit en niet andersom.

Ik vind het niet mooi in ieder geval. Groen vind ik al fout, en ik vind het ook gewoon echt niet zitten bij die gast. Maar ok, een Tokkie is erger. Maar echt, er zijn maar twee mensen die met zo'n verschuwelijk ding wegkomen, m'n collega en Johnny Depp. Alhoewel de situatie in essentie niet verandert, want het moet nog steeds uit.
En Orlando Bloom
Maar ik was moe
Tap tap tap
pi_38469265
Ik heb weer wat dingetjes besteld Alleen is nu een half uurtje later 1 van de shirtjes al weer weg in die maat.. .
En mijn orderbevestiging heb ik de laatste paar keren ook pas heel laat gehad, voorheen kreeg ik 'm meteen nadat ik had besteld. Maar goed, als het maar gewoon netjes bezorgd wordt .
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:51:24 #168
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38469428
Ik ga donderdag bestellen, als ik die bonnen mag gebruiken
ALleen jammer dat de schoenen die ik wil niet op de site staan. Nou moet ik helemaal anar de winkel enzo
Tap tap tap
pi_38469455
Heb ondertussen ook al iets van 10 euro aan korting bijeen gespaard met de e-points Dus dat kan ik ook nog een keer opmaken
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:53:54 #170
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38469520
ik koop niet vaak genoeg bij de esprit om zelf zo'n e-card aan te vragen, dus m'n zus mag de punten hebben anders heb ik echt drie euro korting ofzo opgespaard aan het eind van het jaar.
Tap tap tap
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:51:43 #171
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_38594147
Ik heb zojuist twee polo's besteld

pi_38598974
Shit, twee weken geleden besteld en bericht ontvangen dat ik mijn pakket tegemoet kon zien. Maar niets ontvangen tot op heden. Ik vandaag bellen en toen zeiden ze dat ik het pakket ontvangen zou moeten hebben en dat ik nog maar eens goed bij mijn buren rond moet vragen Iemand ook dit probleem gehad??
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:48:30 #173
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_38599241
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:42 schreef frennie het volgende:
Shit, twee weken geleden besteld en bericht ontvangen dat ik mijn pakket tegemoet kon zien. Maar niets ontvangen tot op heden. Ik vandaag bellen en toen zeiden ze dat ik het pakket ontvangen zou moeten hebben en dat ik nog maar eens goed bij mijn buren rond moet vragen Iemand ook dit probleem gehad??
Das mooi kut! Geen ervaring mee, maar dit is geen leuke situatie.
Moeten postbodes eigenlijk geen briefje bij jou door de bus doen dat ze het bij de buren hebben bezorgd? Anders krijg je bijvoorbeeld bij een slechte relatie met je buren in combinatie met een onverwacht pakje natuurlijk nooit te weten dat er een pakje voor je is
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_38599758
Heb de winkel hiernaast nog niet gesproken, die waren al dicht toen ik uit mijn werk kwam. Ik heb wel eens eerder gehad dat een pakketje voor mij daar was afgegeven, maar dan had ik een briefje in de bus dat ik het daar kon ophalen. Nu heb ik niet zo'n briefje gehad en als dat pakketje daar al een tijd zou liggen zoals ze bij Esprit beweren, dan zouden ze van die winkel toch wel contact met mij opgezocht hebben lijkt me.......
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:07:42 #175
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38600055
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:42 schreef frennie het volgende:
Ik heb wel mee gemaakt dat een buurman mijn pakketje kwam brengen terwijl er géén briefje in mijn bus was gestopt. Het was gelukkig de buur van 2 deuren verder, die van 1 deur verder had 't mss lekker zelf gehouden, de zoon tenminste zeker weten wél.
Nu plak ik bijtijds een briefje op de deur als ik niet thuis ben dat 't dus NIET bij de buren afgegeven mag worden.
Valt me net in dat het laatste pakje ook voor de 2 e keer werd aangeboden terijl ik de 1 ste keer géén briefje in de bus had gehad. Er zat een sticker op het pakje dat 't de dag ervoor al was aangeboden toen ik niet thuis was.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_38602818
Ik moet altijd tekenen als ik wat ontvang van Esprit. Misschien kunnen zij achterhalen wie ervoor getekend heeft.
Go hard or go home
pi_38612656
Mmm, ok, dat geeft hoop. Misschien dat ze dan geen briefje in de bus hebben gegooid. Morgen maar eens goed rondvragen overal....
pi_38613093
Je moet zelf tekenen, het wordt toch aangetekend verstuurd? Volgens mij kunnen de buren er dan officieel niet voor tekenen. Bij mij geven ze het nooit af bij de buren (tot nu toe niet in ieder geval ). In dat geval zou ik dat toch even melden als je ze weer terug belt omdat je het pakketje niet hebt.
pi_38613403
Hoe lang duurt het voordat je een bevesting krijgt per mail dan. Heb zatterdag avond besteld.
Maar heb nu nog steeds geen bevesteging gekregen. Is dit normaal ?
pi_38613482
Mijn laatste bestelling (net voor het weekend ontvangen):

Polo:

T-shirt

En een korte broek:

pi_38617218
rok en topje zijn juist toegekomen, mag blijven ook
ik kreeg er een boekje vol kortingsbonnen bij
pi_38617323
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:32 schreef moon1702 het volgende:
rok en topje zijn juist toegekomen, mag blijven ook
ik kreeg er een boekje vol kortingsbonnen bij
Boekje met kortingsbonnen?

Bij mij is zojuist ook een bestelling binnengekomen:

(Om te sporten.)

(Ook om te sporten.)

Het ziet er leuk uit allemaal, dadelijk eventjes passen.. Het petje is alleen een stuk donkerder dan het op de site leek.
Straks beslissen wat blijft en wat niet .
pi_38617520
Vallen de t-shirt een beetje strak?

Voorbeeld:

It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
pi_38619831
elefes, dat wilde ik ook bestellen
maar heb je dat bonnenboekje er niet bijgekregen dan? Zou wel moeten, die krijg je t/m vandaag bij elke bestelling en die kun je vanaf morgen inwisselen. dus vannacht iets na twaalven ga ik even bestellen
Tap tap tap
pi_38619845
oja, idd goeie vraag, hoe strak zitten esprit t shirts (voor vrouwtjes dan) in het algemeen? ik heb rolletjes
Tap tap tap
pi_38619911
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef CherryLips het volgende:
oja, idd goeie vraag, hoe strak zitten esprit t shirts (voor vrouwtjes dan) in het algemeen? ik heb rolletjes
zou je DAAR dan niet eens wat aan gaan doen ipv maar nieuwe kleren blijven kopen
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:30:35 #187
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38620108
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:46 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Vallen de t-shirt een beetje strak?

Voorbeeld:

[afbeelding]
Ja ik heb die en ook die van 1990. Ze zijn aardig strak en zitten heerlijk
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_38620374
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Aarde het volgende:

[..]

zou je DAAR dan niet eens wat aan gaan doen ipv maar nieuwe kleren blijven kopen

Stiekem wel he, maar het gaat me niet snel genoeg
Nee, ik heb gewoon echt te weinig t-shirts, degene die ik heb zijn niet eens te klein ofzo
Tap tap tap
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:43:11 #189
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38620428
De maten die bij de riemen (ceinturen) staan, is dat je omvang of hebben ze het over de lengte van de riem?
pi_38621294
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef CherryLips het volgende:
elefes, dat wilde ik ook bestellen
maar heb je dat bonnenboekje er niet bijgekregen dan? Zou wel moeten, die krijg je t/m vandaag bij elke bestelling en die kun je vanaf morgen inwisselen. dus vannacht iets na twaalven ga ik even bestellen
Ik heb niets er bij gekregen?
Maar even een mailtje sturen dan
Van wanneer tot wanneer zou je dat krijgen?
Ik ben nog wel zo'n vaste klant daar

Edit: ik lees het al op de site. Er staat wel een foutje in het bericht; ik neem aan het het 26 mei t/m 7 juni moet zijn. In die tijd heb ik dus wel besteld .

[ Bericht 15% gewijzigd door Elefes op 07-06-2006 12:19:17 ]
pi_38622645
dan krijg je het vast nog als je een mailtje stuurt ... Ik vind het wel leuk die bonnen maar zoveel, ze zouden ze beter wat meer gespreid uitdelen
pi_38622783
het is ook de bedoeling dat je ze uitdeeltvolgens mij
Tap tap tap
pi_38623807
ja dat zag ik ook net
pi_38637003
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:10 schreef Elefes het volgende:
Je moet zelf tekenen, het wordt toch aangetekend verstuurd? Volgens mij kunnen de buren er dan officieel niet voor tekenen. Bij mij geven ze het nooit af bij de buren (tot nu toe niet in ieder geval ). In dat geval zou ik dat toch even melden als je ze weer terug belt omdat je het pakketje niet hebt.
Bij mij geven ze het wel bij de buren af maar ze moeten er wel voor tekenen dat die in ontvangst is genomen. Naam in blokletters en handtekening.
Go hard or go home
pi_38637690
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Bij mij geven ze het wel bij de buren af maar ze moeten er wel voor tekenen dat die in ontvangst is genomen. Naam in blokletters en handtekening.
Ik lees idd dat ze dat wel eens doen
Maar volgens mij mag dat dus officieel niet; als het aangetekend is moet je er eigenlijk zelfs zelf voor tekenen (en niet iemand anders) of iemand van je huishouden eventueel. Maar helemaal zeker weet ik dit niet. Hier hebben ze het iig nog nooit bij de buren afgegeven als het aangetekend was.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:44:59 #196
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38641505
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:43 schreef -Wolf- het volgende:
De maten die bij de riemen (ceinturen) staan, is dat je omvang of hebben ze het over de lengte van de riem?
niemand?
pi_38641781
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

niemand?
volgens m'n moeder is het de lengte van de riem
Tap tap tap
pi_38642199
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens m'n moeder is het de lengte van de riem
Je moeder heeft gelijk.
pi_38642218
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:04 schreef var.fok het volgende:

[..]

Je moeder heeft gelijk.
Dat vindt zij ook
Tap tap tap
pi_38642249
Dus ik wil wat bestellen met één van die kortingsbonnen, geeft de site aan dat de code al gebruikt is Wat is dit nou weer voor gekloot.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')