Kleren zijn er om uit te trekkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zónder dat ding aan je lijf bedoelt ze toch ?![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef Maeghan het volgende:
Dus dat is wat jij denkt als je die Esprit modellen ziet? =P
In een Tokkie van 180 kilo ziet het er waarschijnlijk minder fijn uitquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Elefes het volgende:
Ik weet niet wat ik van die boxershort moet vinden. Ik hou helemaal niet van kleuren-ondergoed bij mannen (zwart, wit of grijs is ok), maar op dat plaatje ziet 't er wel oke uit. Misschien ligt dat ook wel aan het model
bedoel je de kleur, het modelquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef Maeghan het volgende:
Die onderbroek vind ik echt lelijk. Als ik ooit wakker word naast een man met dat ding aan stuur ik 'm weg! =P
Mooie broek!, welk model is dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef Tha_Mars het volgende:
net binnen :>
[afbeelding]
ikzelf maar niet op de foto, want ik lijk niet op de modellen
Dat bonnenboekje wat je erbij krijgt (11 vrienden maken 1 team) kan je dus gewoon aan vrienden geven ?) is wel super handig
![]()
Ik heb verder ook alleen maar zwart en donkerblauw. Vond dit alleen leuk bij mij slippers staan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Elefes het volgende:
Ik weet niet wat ik van die boxershort moet vinden. Ik hou helemaal niet van kleuren-ondergoed bij mannen (zwart, wit of grijs is ok), maar op dat plaatje ziet 't er wel oke uit. Misschien ligt dat ook wel aan het model
Ohja, donkerblauw kan ook welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb verder ook alleen maar zwart en donkerblauw. Vond dit alleen leuk bij mij slippers staan.Zit wel een Braziliaans tintje aan.
![]()
hetzelfde hier, nu komt het als een verrassing, wat des te leuker is!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:57 schreef nikkie het volgende:
Pakket binnen!
Afijn gewoon geen mailtje gehad dat het verstuurt was...
Zo als die op de Esprit site staat ziet die er een stuk minder mooi uit, veel donkerder.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
even kijken, artikel nummer d43a09, rock fit denim.
Zit ook nog is goed![]()
En Orlando Bloomquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef Maeghan het volgende:
IN een Tokkie? Sorry meid, ik weet niet wat jij denkt dat mannen met ondergoed doen of moeten doen, maar over het algemeen zou men zeggen dat de Tokkie dan in het ondergoed zit en niet andersom.
Ik vind het niet mooi in ieder geval. Groen vind ik al fout, en ik vind het ook gewoon echt niet zitten bij die gast. Maar ok, een Tokkie is erger. Maar echt, er zijn maar twee mensen die met zo'n verschuwelijk ding wegkomen, m'n collega en Johnny Depp. Alhoewel de situatie in essentie niet verandert, want het moet nog steeds uit.![]()
Das mooi kut! Geen ervaring mee, maar dit is geen leuke situatie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:42 schreef frennie het volgende:
Shit, twee weken geleden besteld en bericht ontvangen dat ik mijn pakket tegemoet kon zien. Maar niets ontvangen tot op heden. Ik vandaag bellen en toen zeiden ze dat ik het pakket ontvangen zou moeten hebben en dat ik nog maar eens goed bij mijn buren rond moet vragenIemand ook dit probleem gehad??
Ik heb wel mee gemaakt dat een buurman mijn pakketje kwam brengen terwijl er géén briefje in mijn bus was gestopt. Het was gelukkig de buur van 2 deuren verder, die van 1 deur verder had 't mss lekker zelf gehouden, de zoon tenminste zeker weten wél.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:42 schreef frennie het volgende:
Shit, twee weken geleden besteld en bericht ontvangen dat ik mijn pakket tegemoet kon zien. Maar niets ontvangen tot op heden. Ik vandaag bellen en toen zeiden ze dat ik het pakket ontvangen zou moeten hebben en dat ik nog maar eens goed bij mijn buren rond moet vragenIemand ook dit probleem gehad??
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:32 schreef moon1702 het volgende:
rok en topje zijn juist toegekomen, mag blijven ook![]()
ik kreeg er een boekje vol kortingsbonnen bij![]()
zou je DAAR dan niet eens wat aan gaan doen ipv maar nieuwe kleren blijven kopenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef CherryLips het volgende:
oja, idd goeie vraag, hoe strak zitten esprit t shirts (voor vrouwtjes dan) in het algemeen? ik heb rolletjes
Ja ik heb die en ook die van 1990. Ze zijn aardig strak en zitten heerlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:46 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Vallen de t-shirt een beetje strak?
Voorbeeld:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Aarde het volgende:
[..]
zou je DAAR dan niet eens wat aan gaan doen ipv maar nieuwe kleren blijven kopen![]()
![]()
Ik heb niets er bij gekregen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef CherryLips het volgende:
elefes, dat wilde ik ook bestellen
maar heb je dat bonnenboekje er niet bijgekregen dan? Zou wel moeten, die krijg je t/m vandaag bij elke bestelling en die kun je vanaf morgen inwisselen. dus vannacht iets na twaalven ga ik even bestellen
Bij mij geven ze het wel bij de buren af maar ze moeten er wel voor tekenen dat die in ontvangst is genomen. Naam in blokletters en handtekening.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:10 schreef Elefes het volgende:
Je moet zelf tekenen, het wordt toch aangetekend verstuurd? Volgens mij kunnen de buren er dan officieel niet voor tekenen. Bij mij geven ze het nooit af bij de buren (tot nu toe niet in ieder geval). In dat geval zou ik dat toch even melden als je ze weer terug belt omdat je het pakketje niet hebt.
Ik lees idd dat ze dat wel eens doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij mij geven ze het wel bij de buren af maar ze moeten er wel voor tekenen dat die in ontvangst is genomen. Naam in blokletters en handtekening.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:43 schreef -Wolf- het volgende:
De maten die bij de riemen (ceinturen) staan, is dat je omvang of hebben ze het over de lengte van de riem?
Je moeder heeft gelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens m'n moeder is het de lengte van de riem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |